Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב גג נפתח, 50000-60000 (התקציב קוצץ ל-25K)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קבריולט וחסכוני בדרך כלל לא הולכים ביחד מאחר והרכב יותר כבד מרכב המקור שעליו הוא מבוסס. האם יש העדפה לגיר אוטומטי או רגיל?

 

אתה יכול למצוא פיגו 307/206 CC שיספקו את חווית הגג הנפתח, בלי החסרונות של גג מבד.

 

אם אתה בכיוון של חדוות נהיגה, אבל רק שני מושבים, תוכל למצוא את המאזדה מיאטה NB

 

אופציה נוספת יכול להיות BMW סדרה 3 משנות התשעים המאוחרות/ אלפיים מוקדמות.

פורסם

יש דווקא כמה אופציות,מה הדרישות שלך מהרכב ? כמה זה בשבילך חסכוני ?

I30 למשל מהשלישון האחרון של 2009 יכולה להיכנס בתקציב.

צרפתיות כפי שכתבו לך,יש רכבי VAG עם גיר אוטומטי (לא DSG).

יפנית-ראיתי טויוטה אוריס עם גג נפתח-הרכב די חסכוני בזכות הגיר הרובוטי.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

קבריולט VS סאנרוף, פותח השרשור לא מובן במה שהוא מבקש, לכן חלק חושב קבריולט וחלק סאנרוף.

במידה ומדובר בקבריולט - תקנה בזול - ביטוח/אחזקה יקרים - אם אני לא טועה יש עכשיו 307CC ב40 אלף ביד 2.

במידה ומדובר בסאן רוף - לא חסר דגמים, I30 לדוגמה.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

טוב בוא נעשה פה סדר בדברים שתבינו אותי יותר נכון.

קודם כל אני לא הכי מבין ברכבים ובכלל ברכבי קבריולט.

הקריטריונים שאני צריך ברכב שהשנה של האוטו תיהיה 2000+, אוטו אמין שלא מצריך טיפולים ממה שצריך, חסכוני בדלק בצורה סבירה , אוטו עם פוזה ונסיעה יפה באוטו.

יש לי רשימה של רכבי קבריולט אם אפשר לשלול לי איזה מהרכבים אני לא יוכל להחזיק או שלא כדי לי וכמובן איזה מהם עומדים בקריטריונים שציינתי

אודי a4

אודי Tt רוסטדר

אלופה רומאי ספיידר

במוו סידרה 3

Z3במוו

במוו z4

הונדהs2000

וולו c70

Mr2

Mx5

ניסאן מירה c+c

סאב 9-3

סמארט רוסדטר

פיגו 206cc

 

פיגו 306

פיגו307cc

MGf

כמובן אם יש עוד רכבים שעומדים בקריטריונים אשמח לדעת עליהם

פורסם

רכבים מהסגנון שאתה מחפש יעלו יותר באחזקה מהממוצע,ביטוח יקר יותר משמעותית (במיוחד אם אתה נהג צעיר/חדש).

לגבי השאלה מה תוכל להחזיק,אנחנו לא יודעים במה אתה עובד וכמה אתה מרוויח,האם יש לך הוצאות נוספות (בסופו של דבר רכב זה עסק כלכלי ולא נכס ויש עלויות שוטפות שרק אתה יודע אם תוכלח לעמוד בהן).

קח רכב אחד או שניים,התחל להתעניין בעלות טיפולים ממוצע,התקשר לסוכן ביטוח וברר מחירים-כך תדע פחות או יותר עלות אחזקה חלקית.

תוסיף דלק וירידת ערך ותקבל עלות חודשית.

משם כבר תראה,האם תוכל או לא .

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

ניסן מיקרה - האופציה הכי זולה ופשוטה לתחזוקה שוטפת:

1. חסכונית בדלק

2. גג פח - פחות עלויות ויותר בטוח מפני גניבה ונזקים

3. ספק אמין ורכב אמין

פורסם

רצינו להביא ***להביא = לרכוש***אני ואחי רכב ביחד בסוף החלטנו שעדיף כל אחד רכב לעצמו.

אז ככה עשיתי קצת שיעורי בית בזה ואלה אחד מהרכבים אני רוצה לקנות

ניסן מיקרה c+c

מאזדה mx5

פיג׳ו 307cc

פיג׳ו 306

פיג׳ו 206cc

 

כמובן העדיפות שלי לרכב שלא שותה הרבה דלק(היית לי מזדה לאנטיס מנוע 1800 משו בכיוון), אמינה, שלא מצריכה. טיפולים חוץ מהטיפולים הבסיסים, שיש לה שוק וכמוהן שעומד המחיר שלה 30,000 עוד אלף אלפיים זה בסדר

(אם יש עוד רכב שמומלץ לי לקנות ועומדת במה שרשמתי אשמח לדעת)

פורסם

אני לא מבין גדול, אבל לדעתי בתקציב הזה אתה תוכל למצוא רק 206CC ישנה

(MX5 לא יכנס כאן).

קח בחשבון ש 206CC במחיר הזה עברה הרבה ידיים, הרבה חבר'ה צעירים שאני בטוח שלא

קנו אותה בשביל נסיעה איטית ורגועה.

 

אולי כדאי לך לשקול לוותר על כל עניין ה"ספורט" והגג נפתח ולקנות רכב קונבנציונלי יותר.

גג נפתח זה נחמד, אין ספק בזה.

פוזה? הפוזה של הרכבים בתקציב הזה עברה כבר מזמן.

 

ברור שיש מציאות נדירות פה ושם, אבל בסה"כ הכללי, חבל לוותר על כל כך הרבה

רק בשביל לקבל גג נפתח.

פורסם
איזה צבע עדיף להביא?! ***להביא = לבחור ***

וכמה יעלה לי לצבוע אותה קומפלט 2 צבעים?

 

בצבע של זה שהכי שמור מכאנית.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
×
×
  • תוכן חדש...