Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לרכב מליון גאדג'טים, אבל אחד מטריף אותי ואת אשתי.

בזמן התנעה, הרדיו נדלק בווליום גבוה, גם עם כיביתי את את הרדיו כאשר הווליום על 1 (מינימום).

בזמן שאני מניע את הרכב ומתמרן בחניה, זה הדבר האחרון שאני רוצה בו!

זה מפריע ומצריך כיבוי או הנמכת הרדיו באופן ידני כל פעם (כן אני יודע - שומו שמיים - אסון גדול..ובכל זאת).

 

מישהו יודע אם יש איזה דרך לבטל את זה?

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

היי,

 

בכול מערכת שמע מקורית קיימת אפשרות להגדרת ברירת המחדל של עוצמת השמע בזמן ההדלקה.

חפש בהגדרות אפשרות הנקראת ON-VOL.

 

איזה מערכת מותקנת אצלך ברכב ? איך היא נקראת גם צילום יעזור.

איזה כייף לי :)

פורסם

הי מרק

תבורך, עזרת לי חלקית.

מצאתי את ה ON-VOL שתיארת והצלחתי להוריד את הערך מ6 ל5.

ההבדל הוא לא מבוטל כי בין מספר למספר הפרש העוצמה מרגיש יותר גדול משינוי לינארי.

בכל מקרה המערכת (SWING) לא מאפשרת לי להוריד את הערך מתחת ל 5.

לא מצליח להבין את המהנדס שהגביל את זה ל 5.

 

אם יש דרך להוריד מתחת ל5 אשמח לדעת.

 

בכל מקרה תודה רבה

swing.jpg

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

אני לא מכיר את המערכת הזו אבל אני מהמר...אם ברכבך מותקנים חיישני רוורס אז בכדי למנוע מצב שלא תשמע צפצוף המערכת כנראה מגבילה את סף המינימום שניתן להוריד.

 

תנסה לבטל את פעולת חיישני הרוורס ולבדוק האם ניתן להוריד את עוצמת השמע בזמן ההפעלה.

 

שחק גם עם הגדרות LOUD.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק, באוטו הזה כאשר החיישנים אמורים לעבור, כלומר מכניסים לרוורס או אם נוסעים לאט ויש גם חיישנים קידמיים, הווליום יורד לממש נמוך. אין קשר במערכת הזאת בין החיישנים לשמע. יש גם כפתור ליד ההילוכים שמדליק את החיישנים ואז השמע אוטומטית יורד לממש נמוך.

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

×
×
  • תוכן חדש...