Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נתקלתי במחיר מעניין מאוד באתר מכירות banggood

מדובר בטאבלט 7 אינץ עם מסך IPS ברזולוצית 1024x600 אומנם לא מיטבית אבל סביר בהחלט..

חוץ מזה יש לו מעבד 4 ליבות שקר סיני כלשהו שקיבל ניקוד סביר, עם 1GB ראם ו8GB זיכרון פנימי (עם יכולת הרחבה)

יש לו מפרט מעניין מאוד, חוץ מזה תומך בWIFI, OTG, BLUETOOTH.

גולת הכותרת שת הטאבלט הזה הוא תג המחיר של 57 דולר בלבד...

 

חשבתי להתאים אותו לרכב אך אין לו gps,

שיטוט קטן ברשת מצא את האפליקציה המיוחלת(במחיר של דולר לגירסה המלאה)

שמאפשרת שיתוף של הgps מהמכשיר האישי דרך הbluetooth,בכ"מ למי שמשתמש בטאבלט לניווט יעזר באינטרנט של המכשיר שלו אז על הדרך גם ישתף את הgps...

המחיר שלו מפתה מאוד והזמנתי אחד כזה... נדווח שיגיע.

 

קישור למכירה

פלוס קופון (6e6e0b) המקנה 5 אחוז הנחה משהו כמו 2.5 דולר..

פורסם
אפרופו טאבלטים

חשקי נפשי בטאלטים חדש עם מעבדי אינטל.

ישנו דגם מאוד מומלץ של Teclast-X80h-Z3735F.

מה אתם אומרים שווה קניה.

קנה טבלט של ONDA או PIPO או CUBE או AINOL

חברות טובות שיש להן מוניטים טוב מבחינת איכות

קובי

:-)

פורסם (נערך)

אני רוצה להמליץ לכם על צעצוע שבאמת הוסיף לי קצת לחיים, מדובר על בלוטוס, שמתחבר ליציאת הaux (בבית, באוטו) ומאפשר ניגון מדיה מהסמארטפון, בלי כבלים מיותרים, אפשר בכייף לשכב במיטה לפני השינה ופשוט לנגן את הפלייליסט האהוב עליכם, או לצפות בסרט בטלפון, בלי להתעסק עם הרמקולים או מערכת הסטריאו כלל, כל התפעול מהסמארטפון בלבד!! כייף של ממש.

 

אחי משתמש איתו באוטו, החליף לגמרי את התלות בכבל הAUX המסורבל.

 

את המכשיר יש צורך לטעון בכבל יואסבי, או לחילופין כמוני, פשוט להשאיר אותו מחובר לחשמל, והAUX בבמערכת הרמקולים.

 

http://www.ebay.com/itm/3-5mm-Wireless-Bluetooth-A2DP-Stereo-HiFi-Audio-Dongle-Adapter-Receiver-New-/161363021319?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item2591fc4e07

עריכה אחרונה על ידי NiNi

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם
אני רוצה להמליץ לכם על צעצוע שבאמת הוסיף לי קצת לחיים, מדובר על בלוטוס, שמתחבר ליציאת הaux (בבית, באוטו) ומאפשר ניגון מדיה מהסמארטפון, בלי כבלים מיותרים, אפשר בכייף לשכב במיטה לפני השינה ופשוט לנגן את הפלייליסט האהוב עליכם, או לצפות בסרט בטלפון, בלי להתעסק עם הרמקולים או מערכת הסטריאו כלל, כל התפעול מהסמארטפון בלבד!! כייף של ממש.

 

אחי משתמש איתו באוטו, החליף לגמרי את התלות בכבל הAUX המסורבל.

 

את המכשיר יש צורך לטעון בכבל יואסבי, או לחילופין כמוני, פשוט להשאיר אותו מחובר לחשמל, והAUX בבמערכת הרמקולים.

 

http://www.ebay.com/itm/3-5mm-Wireless-Bluetooth-A2DP-Stereo-HiFi-Audio-Dongle-Adapter-Receiver-New-/161363021319?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item2591fc4e07

 

המכשיר יכול להיות מחובר במקביל לדיבורית BT ולהתקן הזה?

פורסם
המכשיר יכול להיות מחובר במקביל לדיבורית BT ולהתקן הזה?

שאלה טובה, אני באמת לא יודע, אבדוק את העיניין.

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

+1

רכשתי גם, בדיוק את אותו אחד. אצלי מחובר לרסיבר בבית.

החסרונות: הסוללה לא מחזיקה המון זמן, כך שכפתרון ארוך זמן, יש לחבר למקור חשמל. לעיתים כאשר מחובר למקור החשמל (במקרה שלי לHTPC שעומד ליד), יש לעיתים מן רעש רקע כזה (עד שאני מנתק ומחבר מחדש והוא נעלם).

 

ממליץ בחום.

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

שלום חברים,

יש המלצה למטען ביתי מיקרו USB זול שנותן לפחות 1 אמפר אמיתיים?

 

בינתיים אשתף מטען לרכב שנותן 1 אמפר, מחובר אצלי ברכב כבר זמן רב ללא תקלות:

http://www.ebay.com/itm/2A-Micro-USB-Car-Charger-Adapter-USB-Port-For-Samsung-Galaxy-Note-10-1-SM-P600-/390732940818?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item5af97f8612

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
טוב אחרי שהשרשור הזה קצת דעך וניהיה שרשור של סוללות גיבוי, נזרים כמה שטויות שהצטרפו אלי לבית:

 

מחזיק סלולארי לרכב, עם צ'יפ טעינה אלחוטית, ז"א איך ששמים את הטלפון על המתקן מתבצעת טעינה אוטומטית ללא צורך לחבר\לנתק כל פעם את הכבל פיזית לטלפון.

*מן הסתם שהמתקן צריך להיות מחובר באופן קבוע לחשמל

*צריך לקנות בנוסף צי'פ לטלפון שלכם (חוץ מאלה שבאים עם אחד מובנה) למשל יש לי אייפון 4S ונדרש אליו מגן מיוחד.

[ATTACH=CONFIG]410829[/ATTACH]

קניה

 

משדר אלחוטי מהטלפון\נייד אל הטלויזיה, מה שרואים בטלפון או בנייד תיראו בLCD, מתחבר דרך HDMI.

[ATTACH=CONFIG]410830[/ATTACH]

קניה

 

ממתג HDMI, מיועד לאלו שאין להם מספיק חיבורים בטלויזיה לכל המוצרים. מגיע עם שלט.

[ATTACH=CONFIG]410833[/ATTACH]

קניה

 

כרטיס SD עם יכול העברת נתונים בWIFI.

[ATTACH=CONFIG]410834[/ATTACH]

קניה

 

כרטיס אשראי אונברסלי הכולל כמה סוגי מברגים, פותחנים סרגל ועוד...

[ATTACH=CONFIG]410835[/ATTACH]

קניה

 

מצלמת DVR הכוללת 2 עדשות מקדימה, כל עדשה מכסה 130 מעלות ככה שיוצא כיסוי של 260 מעלות (אצלי ברכב זה מכסה מקורה לקורה, את כל השמשה הקידמית) וכמובן מצורפת לזה מצלמה אחורית. המכשיר יודע לחבר ביחד את הצילום של 2 העדשות.

[ATTACH=CONFIG]410836[/ATTACH]

קניה

 

משדר FM למוזיקה, טוב למי שאין חיבור USB במערכת ונמאס לו לצרוב דיסקים. מגיע עם שלט רחוק.

[ATTACH=CONFIG]410837[/ATTACH]

קניה

 

מערכת מאוד פשוטה שלא כוללת מקום לדיסקים אבל בעלת USB וקורא כרטיסי זיכרון.

[ATTACH=CONFIG]410838[/ATTACH]

קניה

 

יותר מאוחר אפרסם עוד כמה שטויות.

 

מה קורה עם איזה עידכון?

_________________________________

פורסם

מתן - יש לי כבר כמה כאלה. האחרונים נרכשו בסוף ינואר והגיע תוך מספר שבועות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מתן - יש לי כבר כמה כאלה. האחרונים נרכשו בסוף ינואר והגיע תוך מספר שבועות.

 

אני בספק אם זה מקורי. למוכר אמנם רקורד נאה אבל הוא מוכר אלפי כיסויים לטלפונים. אם תדפדף בביקורות השליליות תראה שיש תלונות על הציוד ההיקפי הלכאורה מקורי של סמסונג. גם המחיר זול באופן חשוד.

:turn-l:
פורסם

לא חשובה לי המקוריות, רק חשוב שיטעין בקצב סביר ולא יוסיף "מגע רוח רפאים".

ספריאל, האם בדקת מה זרם הטעינה עם המטען הזה?

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

סביב האמפר למוטו G. אני מסופק אם הטלפון יודע לקחת יותר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם הלוגו מזוייף, אז גם נתוני הזרם :roll:.

 

חפש כמה דפים אחורה. המלצתי על מטען עם 6 יציאות. הוא מטעין ב-1.7A (כנראה אין לי צרכן שצורך יותר מזה...). החסרון שלו הוא כנראה סינון מאפן - כשטלפון בהטענה מסך המגע מבורבר לחלוטין, כשנגן MP3 מחובר, שומעים רעש חזק.

:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...