Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני חדש בפורום ,

יש לי תקציב עד 7000 ש''ח

ואני מחפש רכב אמין וחסכוני לא משנה לי אם זה ידני או אוטומט

שמעתי שהאקסנט באמת אמינה וחסכונית.. האם זה נכון?

פורסם

לא יודע לגביי צריכת הדלק, אבל אכן הרכב נחשב אמין יחסית לגילו.

קח בחשבון שברכב בגיל כזה אתה נתון למזל. יכול להיות שתמצא רכב שמור עם בלת"מים קטנים ולא נוראיים כמו מצבר או צמיגים, ויש מצב שתקבל רכב שתחליף חצי ממנו.

 

יש לקחת בחשבון את העובדה שהרכב יזדקק לאישור בלמים לפניי טסט, כמו כל רכב שעובר את גיל 15.

הדשבורדים לרוב לא יהיו שלמים, זו מחלה של האקסנטים בשנתונים הראשונים - דשבורד שמתפרק, מתקלף, נסדק וכדומה.

 

חפש לאט לאט ובסבלנות ובעדיפות לדגם ידני. תשתדל לחפש רכב עם כמות ידיים סבירה יחסית לשנתון (רכב שהחליף יותר מדי ידיים יכול להעיד על משהו שאולי מנסים להסתיר), ק"מ סביר, ואם תצליח למצוא רכב עם היסטוריית טיפולים מסודרת - מה טוב. (אם כי סבירות נמוכה בשנתונים כאלו)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
כדאי ללכת על יונדאי אקסנט 98 99?

הליכה על הרכב עלולה לגרום לנזקים ושקעים בפח, שיגרמו לבעיות בצבע וחלודות. (ביונדאי במיוחד).

אל תלך על האוטו.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

בשנתונים האלה הדגם המומלץ הוא ידני בלבד הוא חסכוני מאד ובעל תגובת מנוע זריזה וחרישית .ניתן למצוא רכב במחיר נמוך בהרבה מהתקציב שלך.

פורסם
הליכה על הרכב עלולה לגרום לנזקים ושקעים בפח, שיגרמו לבעיות בצבע וחלודות. (ביונדאי במיוחד).

אל תלך על האוטו.

 

:lol: :lol: :lol: הרגת אותי.

 

פותח השרשור אני מחזיק באקסנט 99 ידנית 3 דלתות כ5 שנים, אתה מוזמן לחפש הודעות שכתבתי על הרכב.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

שווה להתאמץ לכיוון אקסנט מודל 2000 (צורה חדשה).

מדובר בהרבה יותר ״אוטו״.

איכות נסיעה, פלסטיקה ומושבים עדיפים בהרבה.

אני מכיר אישית אחת אוטומטית במצב טוב שנמכרה לא מזמן ב-10k שקל.

ידנית אולי אפשר למצוא בפחות.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

אקסנט היא אופציה לא רעה, אבל בתקציב כזה הייתי מתאזר בסבלנות ומחפש סוזוקי בלנו.

היא תתן תמורה הרבה יותר טובה לכסף, מנסיון של שנים רבות עם שני הדגמים.

×
×
  • תוכן חדש...