Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מתעלק -

 

יש לי superbox של 012

AudioCodec 252

 

מה הכתובת (IP?) שצריך לרשום במחשב בשביל להכנס הגדרות של הנתב?

יש לי כרגע רשת אלחוטית פתוחה שצריכה שם והגנה.

 

עם הנתב של בזק זה היה http://10.0.0.138 או משהו כזה..

עם 012 טרם הצלחתי לפענח.

 

10.0.0.1

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

הצלחתי לחבר ועכשיו יש אינטרנט אלחוטי! :-P

... אבל יש בעיה. אחרי כמה דקות המחשב שמחובר קווית CISCO מקבל למטה הודעת NO INTERNET ACCESS ולא ניתן לגלוש. לעומת זאת ה WIFI של TPLINK ממשיך לשדר אינטרנט וניתן לגלוש.

ריסטרט למודם לא עוזר. ריסטרט למחשב עוזר לכמה דקות ואז שוב אין אינטרנט.

איך שאני שולף את כבל ה LAN מה CISCO שמחובר ל TPLINK מייד יש אינטרנט במחשב הנייח שמחובר קווית ל CISCO. כאילו שכשהמודם מתחיל להבין שמחוברים אליו מספר מחשבים הוא מנטרל את אחת מיציאות ה LAN. :?

 

עריכה: ניסיתי "לעבוד" על המודם ולחבר את הנייח קווית ל TPLINK. לא הלך, אחרי כמה דקות נותקה גישה לאינטרנט ב TPLINK.

אולי ה CISCO מגביל שימוש למחשב (IP) אחד?

פורסם

הזוי,אז בא ננסה"לעבוד" על סיסקו

 

1. ב TPLINK תפעיל את ה DHCP

2. תיכנס להגדרות של הTPLINK ללשונית WAN ושם בWAN CON' TYPE תגדיר dymanic configuration - DHCP

3. את הכבל שמחובר בLAN של TPLINK תעביר ל WAN של ה TPLINK (בסיסקו זה עדיין נשאר מחובר ל LAN)

4. מעכשיו את כל המחשבים הקויים (והאלחוטים) אתה מחבר לTPLINK בלבד ואז למעשה לסיסקו מחובר רק רכיב אחד והוא לא יודע מה מחובר אחרי זה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

1. הפעלתי DHCP ועכשיו צריך למלא את השורות. מה אני ממלא שם?

מה אני כותב ב START ומה ב END?

2. ב WAN הכי קרוב למה שכתבת זה DYNAMIC IP. האם זה זה? :roll: ואם כן, אז מה לסמן שם?

שאר האפשרויות הן:

STATIC IP, PPP0E/RUSSIA PPP0E, BIG POND CABLE, L2TP/RUSSIA L2TP , PPTP/RUSSIA PPTP

3. יש.

4. כולי תקווה. :wink:

DHCP EN.jpg

WAN.jpg

פורסם

1.תשאיר ככה (כמו בתמונה) רק תמחק את מה שרשום ב default gateway

2.תשאיר ככה (כמו בתמונה)

3.תשאיר ככה

4.נו עובד ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לא הולך, רושם לי NO INTERNET ACCESS :-(

 

אם אקנה מודם פשוט או ראוטר כולל מודם, שתומך בתשתית של בזק, האם אוכל לחבר את שניהם (בעזרת מפצל)? כך שלא נפריע ל CISCO.

פורסם

מה הip של הראוטר האלחוטי?

איזה ip מקבל המחשב

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
הראוטר 192.168.1

המודם 192.168.1.254

 

אבל מה הכתובת של הTPLINK ? (רשמת ראוטר אבל לא רשמת את ה IP במלואו) ומה הכתובת של המחשב כשאתה מתחבר ל TPLINK ?

 

המודם = סיסקו ?, בכל אופן לא מעניין אותנו מה קורה בסיסקו, העיקר שהוא כן מוציא אינטרנט

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
10.0.0.1

 

לא מצליח להכנס להגדרות נתב.

 

אומנם בנתיים סדרתי דרך 012 טלפונית אך אני עדין רוצה מאד לדעת איך נכנסים

להגדיר לבד את השם רשת ואת הססמא.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

1. תכנס לפי הכתובת ה default gateway שמראה המחשב שלך, תוסיף אחרי הכתובת :8080 (נקודותיים שמונים שמונים)

2. עכשיו תצטרך יוזר וססמא, ברור ש 012 לא יתנו לך את ססמת האדמין

3. במקרה שהם לא יכולים לסדר מרחוק אז הם כן יתנו לך גישה מוגבלת עם יוזר וססמא

תהיה לך גישה אך ורק לדף שבו מגדירים חייגן, חוצמזה - לא תוכל לעשות או לראות שם שומדבר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...