Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמים ראשונים סיאט MII


yossiaviel
שימו לב! השרשור הזה בן 3926 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דעתי האישית? אני שונא 3 דלתות. :lol:

 

אני גם לא סובל מכוניות עם פחות מ4 מושבים... אולי יש קשר... :lol:

 

אני בכלל אוהב האצ'בק, עם 5 דלתות כמו שצריך.

 

אולי אני אתפשר אם זה דלת אחת בגודל כפול בכל צד, אבל אפילו זה מתסכל אותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אשתדל להתייחס בכלליות . יש רכבים פי -1000 יותר טובים . אבל ...{תשובה גם ל"סולל הדרך"} הרכב הזה הוא התמורה הטובה בקבוצת המיני , והרכב הטוב ל- מ ח י ר ו ! תשלם 10000 יותר , תקבל קצת יותר טוב אבל ממש קצת . זה שווה ? לא לנו !

כל רכב מאבד מחיר לאט לאט , מרצדס 500 למשל מאבד כ-1.5 רכבים SEAT MII בשנה . זה הכל באחוזים .רכב זול =מאבד פחות , ולא צריך לצרוב דיסקים , מתפשרים על MP3 , ואילו יכולתי לקנות גם את ה-FIESTA שלי ב-3 דלתות , הייתי עושה את זה ,

סתם עניין של טעם אישי , {אולי אירופאי}

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מסכים. אני לא חושב שבמחיר הזה יש חבילה טובה יותר. במחיר הזה אין מיני חדשה עם USB. (עד כמה שאני יודע)

3 דלתות זה מתאים למי שמסיע בד"כ את עצמו +1. לפעמים 5 דלתות זה מיותר כשרוב הזמן האוטו ריק. פחות משקל = פחות דלק.

למזלך קנית את הידנית ולא הרובוטית המעצבנת ולדעתי בסך הכל מדובר במכונית נחמדה מאד.

ועוד כל החבר׳ה שגרים פה בירושלים או על פסגת החרמון ש״לא מפריע להם הזווית/הם מהנדסי כיווני אוויר ודווקא ככה זה הכי טוב״..

אני חייב לשאול, כמה זמן ישבת או נהגת ברכב הזה שאתה קובע בכזו נחרצות שאנשים "מפזרים שטויות כמו רוס״ר באוטומט"?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים. אני לא חושב שבמחיר הזה יש חבילה טובה יותר. במחיר הזה אין מיני חדשה עם USB. (עד כמה שאני יודע)

3 דלתות זה מתאים למי שמסיע בד"כ את עצמו +1. לפעמים 5 דלתות זה מיותר כשרוב הזמן האוטו ריק. פחות משקל = פחות דלק.

למזלך קנית את הידנית ולא הרובוטית המעצבנת ולדעתי בסך הכל מדובר במכונית נחמדה מאד.

 

אני חייב לשאול, כמה זמן ישבת או נהגת ברכב הזה שאתה קובע בכזו נחרצות שאנשים "מפזרים שטויות כמו רוס״ר באוטומט"?

 

בפיקנטו יש USB,שברולט ספארק יש USB,אפילו בפנדה שלי אפשר להרכבי רדיו דיסק לא יקר עם USB,זה היתרון במערכת שהיא לא BUILD IN.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפיקנטו יש USB,שברולט ספארק יש USB,אפילו בפנדה שלי אפשר להרכבי רדיו דיסק לא יקר עם USB,זה היתרון במערכת שהיא לא BUILD IN.

 

אולי הגיעה הזמן שמישהו יעשה סיקור חדש על האופציות בקטגורית המיני? לפני נפילת המחירים, הפיקנטו הייתה התמורה הכי טובה למחיר. ואז סוזוקי "שברו את השוק" שוב פעם עם האלטו, וזה גרר עוד כמה יצרנים למטה. (אגב, עליית המחירים של אוגוסט? בולשיט. :lol:)

 

לגבי הפיקנטו והספארק, אני הבנתי שהפיקנטו פשוט לא חסכונית כפי שמוצהר, והספארק פשוט חלשה מדיי, אפילו בשביל מיני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוסי תתחדש , בהחלט קניה הכי טובה ב-55k

 

ממה שכתוב באתר של סיאט זה עולה 62 אלף, המחיר בתכלס הוא 55 או שזה סתם טעות כתיב?

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
בפיקנטו יש USB,שברולט ספארק יש USB,אפילו בפנדה שלי אפשר להרכבי רדיו דיסק לא יקר עם USB,זה היתרון במערכת שהיא לא BUILD IN.

למיטב ידיעתי אף אחת מהן לא עולה 55K כחדשה. הוא קנה רכב חדש מהחברה. אם מדברים על משומשות זה עולם אחר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשתדל להתייחס בכלליות . יש רכבים פי -1000 יותר טובים . אבל ...{תשובה גם ל"סולל הדרך"} הרכב הזה הוא התמורה הטובה בקבוצת המיני , והרכב הטוב ל- מ ח י ר ו ! תשלם 10000 יותר , תקבל קצת יותר טוב אבל ממש קצת . זה שווה ? לא לנו !

כל רכב מאבד מחיר לאט לאט , מרצדס 500 למשל מאבד כ-1.5 רכבים SEAT MII בשנה . זה הכל באחוזים .רכב זול =מאבד פחות , ולא צריך לצרוב דיסקים , מתפשרים על MP3 , ואילו יכולתי לקנות גם את ה-FIESTA שלי ב-3 דלתות , הייתי עושה את זה ,

סתם עניין של טעם אישי , {אולי אירופאי}

 

הקביעה שהוא "התמורה הטובה ביותר" היא לדעתך.

אם כולם היו חושבים כמוך אז אף אחד לא היה קונה שום מיני אחרת.... שזה לא המצב.

אני לא חושב שזה רכב רע או לא מוצלח, ממש לא.

אני רק חושב שההתלהבות שלך לא משקפת את הרכב ולא מציגה את החסרונות שלו.

תוספת של 10K לסופר מיני, מקפיצה את איכות הרכב בעשרות מונים.

היות ולא כל ה 10K "יעלמו" במכירה, הרי שהפסד נוסף של ~1500 ש"ח (100 שקל לחודש) על איכות חיים לדעתי מאוד מוצדקת.

ברמות המחירים הנוכחיות, אני מתפלא שאנשים קונים מיני ולא סופר מיני.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לנו {לי} סופר מיני במשפחה ,פיאסטה 2013 . היא עולה היום בתור חדשה 20000 יותר מה מיי . בפיאסטה הכל יותר טוב מה-מיי , מלבד יתרון קל מאוד בתאוצה בהילוך 3 ו-4 שלא ממש מורגש והוא לא מופיע מיד לאחר החלפת ההילוך אלה לאחר שניה . בתאוצות ביניים יתרון לפורד אבל בהילוך -4 מעל 80 קמ"ש ועד 135 יתרון קטן לסיאט מיי .ביתר הדברים ,נוחות , התנהגות , היגוי ,מזגן , איכות חומרים , מנוע שקט ,אבזור ,גודל , בידוד רעשים , צורה חיצונית , זמן אחריות , מע" סטריאו , בקיצור בהכל הפיאסטה עדיפה היום , כמעט על כל מיני וסופר מיני אחרת . יש לציין את תצרוכת הדלק העלובה שלה בעיר סביב ה-12.5 ק"ם לליטר ובין עירוני יכול להגיע בנסיעה רגוע של 90-100 גם ל-17.5 ק"ם לליטר . הפיאסטה רחוקה מהצהרת היצרן בעניין הדלק ואילו המיי קרובה מאוד .

בדקנו רכבים כמו ספייס סטאר 1000 סמ"ק , אלטו , 107 , פיקנטו 1000

על יופי חיצוני הספייס סטאר מנצחת את כולם כאן . לאחר סיבוב של 10 דקות : היגוי מנותק כמעט מהכביש ,רכב לא יציב ונותן הרגשה של חוסר ביטחון וזווית גלגול מוגזמת , מושפעת מכל משאית רוח וסיבוב קל בכביש , כיסא לא נוח , מזגן חלש ומרעיש , רעש מנוע ללא תועלת וחלש ו... י ק ר ה ! 71000 ש"ח {13000 ש"ח יותר !!!}

אלטו :צפופה , קופצנית מאוד , לא הכי חסכונית בדלק {היה לנו ב-2010} מע" על הפנים ,ועוד ... לא רוצה ללכלך אבל לא שווה יותר ממה שמבקשים היום -52000 ש"ח . היינו פראיירים כמו הרבה אנשים בארץ וחיכינו 35 יום {אז} במחיר של61300 על הכביש . היום מתחננים שתקנה ב 52000 ש"ח . מה קרה ? האוטו פחות טוב? לא! אבל יש רכבים טובים יותר וזולים יותר ובגלל זה הורידו מחיר . גם ב-52000 ש"ח ? לא תודה !

107-שיפור קל מאוד מהאלטו {אלטו+} .רעידות מנוע , העברת הילוכים מעורפלת , ללא HILL HOLD , ללא מע" עצירה אוטומטית במקרה חירום ,תא מטען קטן מה מיי ומהאלטו ,מזגן מוציא הרבה רוח ומעט קור , אבל היא חסכונית בדלק {וגם איטית }

ההתלבטות הייתה בסוף פיקאנטו או סיאט מיי .

הפיקאנטו הרבה יותר אוטו . יש בה כמעט הכל :חשמל מלא , מזגן חזק , נוחות , הגה לא רע , דיפונים {לאוהבים} בקיצור רכב מצויין . מה שהכריע בסוף זה היה המחיר , 7000 ש"ח הבדל לרעתה , כוח המנוע עדיף משמעותית של המיי , ותצרוכת הדלק הלא טובה שלה , שהיא מאוד רחוקה ממה שהיצרן מצהיר . לא הבנתי : 7 שנים אחריות על כל הרכב ?

את הפנדה החדשה לא בדקתי עקב מחירה . אבל לאור מה שאנשים מדווחים עליה היא צריכה להיות קניה טובה, שוב לא בתקציב .

מקווה שלא פגעתי ברגשות של אנשים מסויימים בפורום. ואם כן אז , סליחה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב ידיעתי אף אחת מהן לא עולה 55K כחדשה. הוא קנה רכב חדש מהחברה. אם מדברים על משומשות זה עולם אחר.

 

הספארק עולה 55,עם כמה שינוים במנוע ופחות איבזור,הפיקנטו יותר יקרה,אבל נותנת הרגשה של יותר יוקרה,לי אישית מאוד מוריד הקטע של דיפון לא מלא בדלתות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הספארק עולה 55,עם כמה שינוים במנוע ופחות איבזור,הפיקנטו יותר יקרה,אבל נותנת הרגשה של יותר יוקרה,לי אישית מאוד מוריד הקטע של דיפון לא מלא בדלתות.

 

כשהיה המבצע של ה-מיי , הספארק 1000 וה-מיי עלו אותו דבר . אבל הרכב חלש יותר , איטי יותר , תצרוכת דלק לא בדקתי , אבל ראית אי פעם רכב עם חלון חשמלי אחד בלבד !?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים לא מבינים! עצם כך שהפתחים מכוונים למעלה זה הדבר הכי נכון שיש!

אוויר חם עולה למעלה, תקרר את הלמעלה (אזור האוויר החם) תקבל מיזוג אוויר הכי טוב שיש.

התאוריה של הישראלים של "המזגן צריך להיות לי ישר על הפנים" זה לא נכון.

 

תסלח לי באמת שיש לי תיאוריה שאני נכנס לרכב חם ולוהט היישר מתוך הקיץ המהביל, וסתם בא לי משב רוח קטלני שיפרק לי את הפרצוף.

 

אני נכנס לפנדה, עם פתחי האיוורור באמצע, ובתוך חצי דקה עד דקה כבר נהייה לי נעים.

 

האם זה המצב גם בסיאט\סקודה\פיג'ו הקטנות? ממש לא. ואני עוד לא מדבר על דיפוני הפח שחשבתי שנעלמו מהעולם כשגרטו את הסיאט איביזה שנת 88 האחרונה במדינת ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3926 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...