Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גולף GTI שניקנתה מבעלים שגר בנתניה , הבעלים ביקר הרבה פעמים בים ואף פעם לא דאג לשים מגבת על מושב. כתוצאה מכך המושבים היו מלאים בכתמים של מלח. כמובן שהיו גם כתמי שומנים ואבק.

 

תהליך הניקוי :

1. שאיבה

2. ריסוס Meguiar's APC

3. שיפשוף עם מברשת אגרסיבית על השטיחים ורצפת הרכב

4. שימוש מכונת פוליש G220 יחד עם ראש מברשת גסה לשטיחים ולרצפת הרכב וראש מברשת רכה למושבים כדי לא "לשבור" את הסיבים ולמנוע תופעה שהסיבים יוצאים החוצה.

5. שאיבה רטובה של כל הג'יפה שעלתה לתוך הקצף.

6. שפשוף עם מגבת מיקרופייבר ללכוד שאריות לכלוך שנשארו על המשטח אחרי השאיבה הרטובה.

7. שימוש במברשת לכל הפינות הקטנות. במזגן , לחצני חלונות , מערכת סטריאו דוושת וכל שאר החריצים.

8. ניקוי משטחי עור כמו הגה , ידית הילוכים , בלם יד עם Chemical Guys Leather Cleaner יחד עם מברשת.

9. יישום Chemical Guys Leather Conditioner למשטחי העור ויישום Optimum Opti Bond למשטחי הפלסטיק.

 

לפני

gq12.jpg

 

o3k1.jpg

 

gbw0.jpg

 

x7fa.jpg

 

 

תהליך

t3rc.jpg

 

ווידאו של טכניקת העבודה.

http://www.youtube.com/watch?v=eicaTYPwggE דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

vvjx.jpg

 

לפני

3qdj.jpg

 

אחרי (I missed a spot :lol: )

hlgc.jpg

 

אז להזכיר לכם כמה המושב היה דהוי וחסר צבע

o3k1.jpg

 

ואחרי 7 שעות , זה נגמר סוף סוף

 

jsrk.jpg

 

h5nm.jpg

 

מקווה שאהבתם :)

 
 

 

 
 
  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עבודה מאוד יפה,אך אני יותר מקנא ב GTI שקנית:wink:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תמיר, יש לי שאלה כללית בקשר לראשי מברשת.

חייבים להשתמש בהם במכונת DA?

או שברמת העיקרון מכונה רוטורית/מקדחה/מברגה תבצע את אותה פעולה? כי מבחינתי אני לא רואה סיבה שלא יהיה ניתן להשתמש במכונה רוטורית, מה דעתך?

פורסם

העיניין הוא כזה , ברגע שיש התנגדות מסויימת הDA מפסיקות להסתובב והן רק רוטטות וזה עדין יותר כלפי המושבים.

איך זה עובד עם רוטורית ? אם אני לא טועה אין להם את המנגנון קלאץ' שיש בDA.

ברצפה הרכב ושטיחים אפשר להיות אגרסיבים ולהשתמש ברוטורית \ מקדחה.

 

ראש מברשת 3 אינץ' הקטנה מיועדת למכשיר הCyclo אבל הם מתחברים לכל DA סטנדרטי וההבגרה שם היא זכר ולא נקבה כמו ברוטוריות. אז זה גם לא יתאים.

יש מברשות שמתחברות עם סקוץ' , הם עושות את העבודה אבל הם מסורבלות יותר.

 
 

 

 
 
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הרכב נראה מדהים. כזו, ועוד ידנית...

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
מדוייק למה שחשבתי, תודה :)

 

ראיתי עכשיו ראש מברשת של CG באוטוסטור, רשום שהוא מתחבר למקדחה.

הראש הזה אגרסיבי מאוד. רק לשטיחים ! רצפת הרכב עדינה יותר.

 
 

 

 
 
פורסם
הראש הזה אגרסיבי מאוד. רק לשטיחים ! רצפת הרכב עדינה יותר.

 

אוקי, קודם כול טוב לדעת, עוד לא חקרתי עליו, רק ראיתי שרשום שהוא ברמה בינונית.

לכיסאות עצמם בטוח שלו, אבל חשבתי שלרצפה ולשטיחים הוא יהיה טוב.

 

אחפש באתרים בחו״ל משהו עדין יותר שיתאים לרצפת הרכב


×
×
  • תוכן חדש...