Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לרצפת הרכב ושטיחים אני משתמש בראש מברשת של כימיכאל גייז שמתחבר בסקוץ לפד 5 אינץ.

 

יש ראש עם שיערות אורכות שהוא עדין יותר כי השערות גמישות ומתקפלות

ויש ראש עם שיערות קצרות שהוא גס יותר , שם השערות גמישות הרבה פחות אז המשטח עבודה מקבל את כל העוצמה.

 
 

 

 
 
  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עבודה יפה מאד.החזרת חיים לתא הנוסעים.

קצף ניקוי לא היה "מוציא" החוצה את כתמי המלח ללא שימוש במכונה?

מדהים אותי כל פעם מחדש איך אנשים מזלזלים בציוד שלהם,מדובר ברכב שנת 11,לא מצפה שכולם יהיו פריקים של ניקיון אבל זאת ממש הזנחה.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

תמיר יא תותח , ראיתי את זה בפייסבוק , החזרת אותו מהתהום.

כל הכבוד:smilecolr:smilecolr

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

פורסם

עבודה יפה מאד - כל הכבוד,

אין מה לומר הבדל תהומי ומזועזע מההזנחה של בעל הרכב הראשון שנתן לרכב משנתון כזה להיות כך.

קובי

:-)

פורסם
לרצפת הרכב ושטיחים אני משתמש בראש מברשת של כימיכאל גייז שמתחבר בסקוץ לפד 5 אינץ.

 

יש ראש עם שיערות אורכות שהוא עדין יותר כי השערות גמישות ומתקפלות

ויש ראש עם שיערות קצרות שהוא גס יותר , שם השערות גמישות הרבה פחות אז המשטח עבודה מקבל את כל העוצמה.

 

 

עבודה מרשימה מאוד!

אהבתי! איזה שוני של לפני ואחרי,הוצאת את הרכב כמו חדש..

אין ספק שאתה מקצוען..

שבוע טוב וחג שמח!

peugeot 307 2002-> hyundai veloster 2012

פורסם

תודה רבה חברים :)

 

עבודה יפה מאד.החזרת חיים לתא הנוסעים.

קצף ניקוי לא היה "מוציא" החוצה את כתמי המלח ללא שימוש במכונה?

מדהים אותי כל פעם מחדש איך אנשים מזלזלים בציוד שלהם,מדובר ברכב שנת 11,לא מצפה שכולם יהיו פריקים של ניקיון אבל זאת ממש הזנחה.

 

לא , חייב לשפשף את הבד כדי לפרק את הלכלוך.

 
 

 

 
 
פורסם
איזה שינוי, עושה חשק לנקות גם פנים הרכב.

כל הכבוד.

 

אם היית מדבר איתי ועם אלי כמו שסיכמנו, היום היה לך פנים רכב חדש, אבל אני עליתי עלייך, אתה עצלן ;)

פורסם
אם היית מדבר איתי ועם אלי כמו שסיכמנו, היום היה לך פנים רכב חדש, אבל אני עליתי עלייך, אתה עצלן ;)

 

קודם כל זה שאני עצלן זה לא גילוי גדול זה ידוע כבר שנים.

אני מתחיל ביום שישי הקרוב לעבוד ויהיה לי איך לשלם לכולם (בירות, דלק, מקום).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

כל הכבוד תמיר, תמשיך להעשיר אותנו בסרטונים נחמדים כמו זה.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
קודם כל זה שאני עצלן זה לא גילוי גדול זה ידוע כבר שנים.

אני מתחיל ביום שישי הקרוב לעבוד ויהיה לי איך לשלם לכולם (בירות, דלק, מקום).

 

חחח אהבתי :)

 

לא יודע אם אמרתי בעבר, אבל זה לא הכסף, אני שמח לעזור לך בכיף, בלי קשר לכלום, הדלק והמקום זה אכן הוצאה.

 

יאללה, תתחיל לעבוד, ונעבוד על הרכב.

פורסם

באיזה חומר השתמשת למושבים ? מגיוורס APC?

 

אצלי בפולו המושבים זהים לפי מה שאני רואה,אומנם אין סימני מלח או סימנים אחרים אך המושב נראה דהוי מאוד,

אין לי מושג עם כך זה אמור להיות או שהמושב דהוי.

אני יעלה תמונה באור יום של מצב המושבים.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 


×
×
  • תוכן חדש...