Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עד כמה הדריפט שוחק את הצמיגים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
על פי מה שהשכלתי מהאשכול יש לי שאלה

אז מה אתם אומרים,יהיה קשה לעשות דריפטים עם קאדילאק CTS? (הנעה אחורית)

 

או שזה אפשרי גם במצב סטוק?

 

לרכב לא יהיה קשה, אבל צריך ללמוד קצת טכניקה לפני.

לגבי "איכות" הדריפט לא בטוח, בטח יש סירטונים ביו-טיוב או כתבות בנושא.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
2 צמיגים איכותיים חדשים בגלגלים הקדמיים, ו2 צמיגים סינים גמורים בגלגלים האחוריים, ויש לך אחלה איבוד אחיזה בהאצה בגלגלים האחוריים ברכב הנעה קדמית :lol:

 

חפשו ביו- טיוב סרטון עם מגשים של מקדונלד.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
עזוב אם הרכב בנוי או לא בנוי,

אני ניתקתי פעם אחת בקרת יציבות ונתתי גז מפניה וזה היה קרוב מאוד לאסון.

גם אם הרכב מאפשר משחקים,לא תמיד כדאי,אם אין נסיון זה יכול להיגמר לא טוב.

 

אז כדאי שתלך ותעשה קורס כדי שתבין נהיגה ספורטיבית מהי. לא?

 

1. עם כל הכבוד ל-G37 (ויש כבוד) הוא לא רכב לדריפטים. יש לו הנעה אחורית ומנוע לא רע בכלל, אבל במצב סטוק הוא לא ממש מתאים.

2. דריפטים זה משהו שצריך לתרגל (בטח ובטח אם אין לך נסיון מקדים) במקום סטרילי עם הרבה שטח מת. דריפט זה לגמרי לא משהו אינטואיטיבי, חייבים לתרגל המון לפני שמגיעים לרמה סבירה וגם זה ברכבים מתאימים (330, MX-5 וכד') או מותאמים (אפטר-מרקט). לאבד את האחיזה ("ניתקתי פעם אחת בקרת יציבות ונתתי גז מפניה") זה החלק הקל, לשמור על שליטה זה החלק הקשה.

 

1. למה לא? שים לו זוג צמיגים מתאים מאחור והוא יעשה יופי של דריפטים.

2. מסכים לגמרי.

 

 

אני ראיתי את זה ובהחלט נהניתי כמעט כמו שהם נהנו מלהכין את הסרטון

אבל משהו שאני רואה בכל סרטון של MX5 אטמוספרית - לאוטו פשוט אין מספיק כח זמין כדי לשמור על ההחלקה, למה מזדה מתקמצנים על סוסים?

 

באמת נהנתי להכין את הסרטון :wink:

אבל תסלח לי, ל-MX5 יש בהחלט מספיק כוח זמין בשביל לשמור דריפט בהילוך שני (עד נניח 70-80 קמ"ש). אפילו בשלישי במקרים מסוימים מאוד.

הנה הוכחה נוספת:

http://www.youtube.com/watch?v=iBQMQ5Wz1o0&list=PLC-92N-oizYPDDSQJfwarQ9RSlCVN_66P דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

ומזדה לא מתקמצנים על סוסים (אגב, זה לא הסוסים, זה המומנט) אלא פשוט מייצרים מכונית זולה.

 

 

 

על פי מה שהשכלתי מהאשכול יש לי שאלה

אז מה אתם אומרים,יהיה קשה לעשות דריפטים עם קאדילאק CTS? (הנעה אחורית)

 

או שזה אפשרי גם במצב סטוק?

 

אפשרי בהחלט (מניח שיש LSD). כאמור - להחליף צמיגים אחוריים לצמיגים "ירוקים" ועדיף משומשים - ואתה מסודר (כמובן, אם אתה יודע מה שאתה עושה).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אז כדאי שתלך ותעשה קורס כדי שתבין נהיגה ספורטיבית מהי. לא?

 

 

 

1. למה לא? שים לו זוג צמיגים מתאים מאחור והוא יעשה יופי של דריפטים.

2. מסכים לגמרי.

 

 

 

 

באמת נהנתי להכין את הסרטון :wink:

אבל תסלח לי, ל-MX5 יש בהחלט מספיק כוח זמין בשביל לשמור דריפט בהילוך שני (עד נניח 70-80 קמ"ש). אפילו בשלישי במקרים מסוימים מאוד.

הנה הוכחה נוספת:

iBQMQ5Wz1o0 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

ומזדה לא מתקמצנים על סוסים (אגב, זה לא הסוסים, זה המומנט) אלא פשוט מייצרים מכונית זולה.

 

 

 

 

 

אפשרי בהחלט (מניח שיש LSD). כאמור - להחליף צמיגים אחוריים לצמיגים "ירוקים" ועדיף משומשים - ואתה מסודר (כמובן, אם אתה יודע מה שאתה עושה).

קודם כל תרשה לי להגיד שאחלה סרטון עריכה מעולה מוזיקה כיפית וביצועים קטלניים.

אבל גם בסרטון הזה שבהחלט רואים דריפט יפה מאוד הזווית לא גדולה מדי, הזנב לא יוצא כמו שהוא יצא ברכב עם יותר מומנט (ותודה על התיקון, לזה באמת התכוונתי)

 

פורסם
קודם כל תרשה לי להגיד שאחלה סרטון עריכה מעולה מוזיקה כיפית וביצועים קטלניים.

אבל גם בסרטון הזה שבהחלט רואים דריפט יפה מאוד הזווית לא גדולה מדי, הזנב לא יוצא כמו שהוא יצא ברכב עם יותר מומנט (ותודה על התיקון, לזה באמת התכוונתי)

 

מאיפה שהמצלמה ממוקמת, קשה לראות את הזווית.

בכל מקרה, בלא מעט מקרים לאורך הסרטון הזה הזווית היא מקסימלית למיאטה, כלומר כ-30-35 מעלות (לא זוכר את הזווית המדויקת). אין שום קשר בין כמות המומנט לבין גודל הזווית. יכול להיות לך רכב עם 900 קג"מ וזווית מקסימלית של 25 מעלות.

בשביל זווית יותר גדולה צריך רכב ייעודי שמאפשר הפניית גלגלים גדולה יותר לצדדים. לדוגמא, הסרטון הבא (אם כי יש לציין שבו אכן מדובר על מנוע "קצת" יותר חזק). שים לב כמה הגלגלים הקדמיים "יוצאים" החוצה מבתי הגלגלים שלהם:

http://www.youtube.com/watch?v=uqP0H2LvV64&list=PLC-92N-oizYNsRlruxB3qkHrB_vTmk7DB דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני,

ניתקתי רק כדי לראות עד כמה השינוי דרסטי,

לא מתכוון להתעסק בשטויות האלה(ולסכן את עצמי ואת הסובבים,ובעיקר את עצמי) עם נסיונות אלו.

חג שמח!

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
אני מבטיח לך שבחיים לא עשית דריפט עם האוטו.

דריפט בהגדרה זה החלקה של הגלגלים האחוריים תוך כדי שהם מסתחררים. גלגלים אחוריים ברכב הנעה קדמית (כמו מאזדה 3) לעולם לא יסתחררו. מה שעשית זה "זריקת תחת", וזה שוחק את הצמיגים הרבה יותר מאשר אם היה לך רכב הנעה אחורית והיית עושה דריפטים, מאחר ופה, אני משער, שאתה פשוט מושך בלם יד בכיכרות וכיו"ב, וזה אומר שאתה מחליק כשהגלגלים האחוריים נעולים בבלם היד, מכאן שהשחיקה עליהם תהיה לא אחידה. וזה דבר מאוד גרוע. אתה כאילו "מיישר" חתיכה מהצמיג, כשכל שאר הצמיג עגול.

 

היום החלפתי זוג אחוריים שחטפו "פלטה" אחרי הרמת הנדברקס והתגרזנות במגרש חניה.

 

הרגשתי במשך שבוע כי כל החלק האחורי רועד, במיוחד במהירות גבוהה. העליתי את הגלגלים למתקן לאיזון ואז ראיתי שהם לא מסתובבים חלק... 560 ש"ח עלתה לי ההתגרזנות הזאת:roll: לא מומלץ!

פורסם

בדריפט לפחות השחיקה היא בגלל תנועה סיבובית אז זה משפיע לרוב בצורה יחסית אחידה על הגלגל. בהרמת בלם יש (אגב, פרקטיקה מפגרת לחלוטין, בלי קשר) רק החלק שנעול על הרצפה נשחק, אז זה לא אחיד בכל הגלגל.

פורסם
היום החלפתי זוג אחוריים שחטפו "פלטה" אחרי הרמת הנדברקס והתגרזנות במגרש חניה.

 

הרגשתי במשך שבוע כי כל החלק האחורי רועד, במיוחד במהירות גבוהה. העליתי את הגלגלים למתקן לאיזון ואז ראיתי שהם לא מסתובבים חלק... 560 ש"ח עלתה לי ההתגרזנות הזאת:roll: לא מומלץ!

 

אתה כנראה לא יודע מה המשתמעות של "התגרזנות" כי אין לה כל כך קשר למגרש חנייה.

להרים בלם יד זה טכניקה של ערבים והיא פשוט לא מומלצת.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

פאגרו/מגנום/היילקס ישן, ושבילי חצץ אווריריים, גם יותר כיף, ואם לוקחים את העניין ברצינות בקטע של למידה אפשר להפיק מזה המון הנאה, בטוח שיותר מההנאה שבדריפט על כביש, גם פה הצמיגים לא אוהבים את זה, אבל פחות בלאי ברגע שהשטח רך יותר, אך קיימת סכנת התהפכות, וחייב להבין שיש פה עקומת למידה וזה לא שאחרי שעה אתה באמת שולט ברכב.

 

על הכביש? יצא לי לראות כמה דבילים עם מיאטות שחושבים שהם במהיר ועצבני, בתוך העיר, זה תמיד העלה גיחוח על החוסר יכולת המקצועית, ופליאה על הטיפשות.

 

ראיתי פה בפורום כמה שרשורים על ימי מסלול, שם היו "תצוגות תכלית" יפות.

 

בהצלחה?

SCANSPEAK

פורסם
פאגרו/מגנום/היילקס ישן, ושבילי חצץ אווריריים, גם יותר כיף, ואם לוקחים את העניין ברצינות בקטע של למידה אפשר להפיק מזה המון הנאה, בטוח שיותר מההנאה שבדריפט על כביש, גם פה הצמיגים לא אוהבים את זה, אבל פחות בלאי ברגע שהשטח רך יותר, אך קיימת סכנת התהפכות, וחייב להבין שיש פה עקומת למידה וזה לא שאחרי שעה אתה באמת שולט ברכב.

 

על הכביש? יצא לי לראות כמה דבילים עם מיאטות שחושבים שהם במהיר ועצבני, בתוך העיר, זה תמיד העלה גיחוח על החוסר יכולת המקצועית, ופליאה על הטיפשות.

 

ראיתי פה בפורום כמה שרשורים על ימי מסלול, שם היו "תצוגות תכלית" יפות.

 

בהצלחה?

 

זו אחת הסיבות שאני אוהב לקצר דרך השטח, גם חוסך זמן וגם נהנה קצת בעבודה.

וכול רכב שיש לו הנעה אחורית עם כוח מספק בהחלט אפשר לעשות איתו דריפט, אפילו משאית, שאר התירוצים זה לחובבנים - הכול תלוי בנהג.

http://www.youtube.com/watch?v=2J4KdQQIzW4 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

פורסם
זו אחת הסיבות שאני אוהב לקצר דרך השטח, גם חוסך זמן וגם נהנה קצת בעבודה.

וכול רכב שיש לו הנעה אחורית עם כוח מספק בהחלט אפשר לעשות איתו דריפט, אפילו משאית, שאר התירוצים זה לחובבנים - הכול תלוי בנהג.

http://www.youtube.com/watch?v=2J4KdQQIzW4 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

ממש לא מסכים - אני לא יודע מה ההגדרה שלך ל"מתאים לדריפט" אבל בעיניי אם נהג טוב לא יכול לעשות איתו כמה סיבובים בהילוך שני ברדיוס קבוע הוא לא באמת מדרפט בשליטה מלאה כמו שצריך. עם דפרנציאל פתוח זה לא ילך אף פעם .

פורסם

אתם סוטים מנושא השרשור!!!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG


×
×
  • תוכן חדש...