Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
1.4 ליטר FR ידני 3 דלתות - 128,400 זו הגרסא המשתלמת ביותר כרגע.

שום משפחתית במחיר הזה תתן לכם מושבי אלקנטרה ,גג פנורמי , תוארת לד מלאה , מסך מגע ,ספי דלת , תאורה לרגליים , ועוד ג'אג'טים.

 

אפשר לומר WOW על התמורה האדירה למחיר.

 

עדיין זה 3 דלתות ולא לכולם זה מתאים ..

אוטו-מאניה :-)

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
1.4 ליטר FR ידני 3 דלתות - 128,400 זו הגרסא המשתלמת ביותר כרגע.

שום משפחתית במחיר הזה תתן לכם מושבי אלקנטרה ,גג פנורמי , תוארת לד מלאה , מסך מגע ,ספי דלת , תאורה לרגליים , ועוד ג'אג'טים.

 

אפשר לומר WOW על התמורה האדירה למחיר.

 

ובהתחשב בעבר זה עניין של זמן עד שהגרסה הזאת תעלה בין 110-115 ואז בכלל זה יהיה אחלה דיל.

פורסם
אם כבר רשמת את זה, לא תוסיף לי את המחירים בעוד חצי שורה? או שזה סתם היה כדי להתפלצף?

תודה על כלום.

 

מצטער, אבל לא זכרתי בעצמי את המספרים, אל תיקח קשה.

במיוחד בשבילך חזרתי לבדוק - 157,400 ו 159,400 ל3 ו5 דלתות בהתאמה.

פורסם
גבירותיי ורבותיי , הסלון הכי קודר בהיסטוריה...

 

המערה של באטמן נראת צבעונית יותר:evilbat:

 

מעצבים חסרי כשרון.

 

יש כאלה שחושבים שתא נוסעים שכולו שחור זה אלמנט שמייצג דגמים ספורטיביים. אני ביניהם :wink:

We are the Human Race

פורסם
1.4 ליטר FR ידני 3 דלתות - 128,400 זו הגרסא המשתלמת ביותר כרגע.

שום משפחתית במחיר הזה תתן לכם מושבי אלקנטרה ,גג פנורמי , תוארת לד מלאה , מסך מגע ,ספי דלת , תאורה לרגליים , ועוד ג'אג'טים.

 

אפשר לומר WOW על התמורה האדירה למחיר.

 

וב-GTI ליסינג אדישן במאה אלף יותר אין את רוב האבזור הזה ואפילו גלגלים קטנים ומכוערם יותר. :twisted: ודגם 1.8 עם ביצועי קו ישר כמעט כמו ה-GTI הקודמת. (הבדל של 0.2-0.3 שניות למאה)

פורסם
וב-GTI ליסינג אדישן במאה אלף יותר אין את רוב האבזור הזה ואפילו גלגלים קטנים ומכוערם יותר. :twisted: ודגם 1.8 עם ביצועי קו ישר כמעט כמו ה-GTI הקודמת. (הבדל של 0.2-0.3 שניות למאה)

 

אכן...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אם יש נקודה מביכה במיוחד בלאון החדשה, הרי היא מתייחסת ל-1.4 והבחירה של צ'מפיון במנוע הישן, בעל 122 כוחות הסוס במקום במנוע החדש, המוצע באוקטביה, לו 140 כ"ס.

 

גולת הכותרת היא במומנט; במקום 20.4 קג"מ/1400 סל"ד, המנוע החדש מציע 25.5 קג"מ/1500 סל"ד, ערך מירבי זהה ל-1.8 החדש, רק ששם הוא מופק ב-1250 סל"ד.

 

מבחינת תאוצה למאה, המנוע הזה מגלח שנייה ועשירית והוא מוסיף עשרה קמ"ש נוספים למהירות המירבית.

 

הפער במחיר - בספרד - 540 יורו. כ-2% ממחיר הרכב :oops:

 

במקום זה, מציעים לנו גלגלי "18 מוגזמים ולדים נוצצים - ויש גם מי שמתלהב.

 

אבל זה בסדר, כי ידוע שמדבקת 'אוטו-אמוסיון' מוסיפה 5 כ"ס בגלגלים...

 

אה, וגיר ידני ל-1.8? בחלומות, כמו שתמצאו אותו בגולף GTI החדשה.

 

אוטו-אמוסיון, עאלק.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

שמרון,

 

מהשוואה גולף-לאון, מה יכול להצדיק פער של קרוב ל-10K לרעת הגולף (בהתחשב באבזור העדיף בלאון, הפער אפילו גדול יותר)?

משתמע מהאבחנות (המצויינות כרגיל אצלך) שבשורה התחתונה הגולף עדיין עדיפה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
מהשוואה גולף-לאון, מה יכול להצדיק פער של קרוב ל-10K לרעת הגולף (בהתחשב באבזור העדיף בלאון, הפער אפילו גדול יותר)?

משתמע מהאבחנות (המצויינות כרגיל אצלך) שבשורה התחתונה הגולף עדיין עדיפה.

 

איתגרת אותי. שתי המכוניות אינן כוס התה שלי, אך אנסה.

 

חוץ: לגולף מראה קלאסי, משעמם לרבים ואהוב על המכורים. הגולף תיראה עדכנית גם לפני החלפתה. הלאון 5 דלתות היא איביזה מוגדלת/i30 דור קודם. המראה שלה נדוש ומשעמם כבר כרגע ואין בו כל יחוד, למעט החלק האחורי.

 

פנים: feelgood factor עדיף בגולף, שגם מרגישה פחות קלאוסטרופובית.

 

נסיעה: תחושה דומה מאד בשתיהן, ההגה בגולף טבעי יותר, ה-DSG שלה רהוט יותר.

 

תחזית עתידית כמשומשת: שאלה די מיותרת.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
אם יש נקודה מביכה במיוחד בלאון החדשה, הרי היא מתייחסת ל-1.4 והבחירה של צ'מפיון במנוע הישן, בעל 122 כוחות הסוס במקום במנוע החדש, המוצע באוקטביה, לו 140 כ"ס.

 

גולת הכותרת היא במומנט; במקום 20.4 קג"מ/1400 סל"ד, המנוע החדש מציע 25.5 קג"מ/1500 סל"ד, ערך מירבי זהה ל-1.8 החדש, רק ששם הוא מופק ב-1250 סל"ד.

 

זה המנוע המתקדם עם ניתוק צילינדרים בשיוט? מעניין שהם החליטו להביא אותו רק באוקטביה (למה?!). להזכירך גם הגולף מגיעה עם המנוע הישן.

פורסם
זה המנוע המתקדם עם ניתוק צילינדרים בשיוט? מעניין שהם החליטו להביא אותו רק באוקטביה (למה?!). להזכירך גם הגולף מגיעה עם המנוע הישן.

 

לא. המנוע הזה מוצע עם המערכת ובלי, בארץ זה בלי ובצדק שכן תוספת המחיר תהיה משהו קרוב ל-5,000 שקל בשביל חיסכון לא גדול במיוחד. דרך אגב, בשני המקרים זה לא המנוע הישן (EA111) אלא מהסדרה החדשה EA211.


×
×
  • תוכן חדש...