Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אשמח לעזרה מכל אנשי VA,

מדובר על בורה 1.6 שנת 01 . הגיע הזמן שיתחילו הנזילות מצמתי הT,זוויות ומהפלנג'ים השונים שעשויים מפלסטיק.

 

כחלק מהחיפוש אחר החלקים האלה, אני צריך מק"ט של יצרן, אשמח אם מישהו יכול לעזור לי:

5229d710a8064.jpg

מדובר על הזווית השמאלית עם האפוקסי (עזר ליומיים).

אלא צינורות של הרדיאטור הפנימי.

העזרה לגבי הפירוק של הזווית - איך מפרקים את הזווית עצמה? יש שם קליפס - הוצאנו אותו בעדינות אבל הזווית לא יוצאת מקיר האש.

 

כמו כן, לפני הכניסה לקיר האש (לתוך הרכב) של צינור הזווית הימנית בתמונה הייתה צומת, למישהו יש גם את המקט שלה?

כרגע בוצע מעקף (שתי הצינורות חסומים) האם זה תקין לסוע כך בינתיים? (הסבירו לנו שאין מזגן ואין חימום).

 

 

למישהו יש אולי שרטוט עם מקטים של הצנרת מים הנ"ל? ברצוני להימנע מאי נעימויות ולהחליף את כל המחברים.

 

כמו כן, ניתן אולי להשיג מחברים ממתכת? מאיזה מקום?

אם לא תהיה לי ברירה, אגיע לרון, אך כל העניין ידחה בשבועיים נוספים.

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...