Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לשילוב עם AL4 נבחרה הגירסה החלשה יותר, כי זה מה שהגיר יכול להחזיק מבחינת הספק ומומנט.

 

נכון.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
זה לא מדוייק.

 

מנוע 1.6 טורבו של פיז'ו/ב.מ.וו. כבר מהתחלה (שנת 2008) הוצע בחו"ל בגירסאות 140, 150 ו 156 כ"ס.

 

לשילוב עם AL4 נבחרה הגירסה החלשה יותר, כי זה מה שהגיר יכול להחזיק מבחינת הספק ומומנט.

 

את הדגמים הידניים אפשר היה לרכוש בח"ל עם מנוע 156 כ"ס כבר בשנת 2008.

 

לא מדוייק,ה1.6 טורבו שווק בהתחלה בגרסאות 150,140,ו175 סוסים.

156 סוסים[163 בחלק הגרסאות] שווק רק כמה שנים אחרי,כמו הגרסה עם ה200 סוסונים,ועכשיו גרסת הR,עם 270כס.

דרך אגב ב308 החדשה וגם ב3008,5008 המתוחות,המנוע יוציא 163כס,ככה ש156 כבר גם לא קיים.

פורסם

להגיד שה122 של ואג יותר חזק מה156 של פיג'ו זה לא רציני בלשון המעטה. הייתה ברשותנו 508 למשך שנה, נהגתי על ה122 גם בשירוקו וגם בגולף.

ובלי קשר, למה כל מנוע בעולם מקבל השוואה למנועי ה tsi?

יש צורך להזכיר שוב ושוב את נושא האמינות של הואג?

למה להיכנס לזה, חבל...

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
בטויוטה הבוצה זה היה קשקוש של היבואן כאליבי להתחמק מתכנון לקוי במנוע,בסוף הם הודו[היפנים] שהייתה תקלה בתכנון המנוע ולכן מנועים נתפסו.

סליחה,אבל אני מתקשה להאמין שיצרת קשר עם שלושה מוסכי יבואן..בכדי לאסוף מידע על אמינות 508,והם עוד שיתפו איתך פעולה..אני מצטער,אבל זה נשמע מאד לא אותנטי!.

קרוב לוודאי שעשית סיבוב על 508 ליסינג מחבר ולא נדלקת על הרכב,יכול להיות שאפילו נדפק לו איזה חיישן,אין רכב עם אמינות מושלמת,אפילו לא יפניות או VAG[בצחוק].

 

ניכר בך שאתה מכיר אותי היטב ...

נסיעת מבחן בוצעה כהלכתה, במגוון דרכים. התירוץ שקיבלתי לרעידות היה שזה רכב עם 70k קמ.

הבדיקה שלי אכן נעשתה. מי שמכיר אותי מעבר לדפי הפורום יודע שאני יקה קפדן. זכותך לא להאמין.

לגבי וואג - ברור... ואגב, עודפי 508 מאובזרת הוצעו ב135k, מחיר פנטסתי לרכב נהדר מבחינת אבזור ועיצוב פנים, אך שאותי אכזב במובנים אחרים. אגב, פתיחת תא המטען מדליקה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
להגיד שה122 של ואג יותר חזק מה156 של פיג'ו זה לא רציני בלשון המעטה. הייתה ברשותנו 508 למשך שנה, נהגתי על ה122 גם בשירוקו וגם בגולף.

ובלי קשר, למה כל מנוע בעולם מקבל השוואה למנועי ה tsi?

יש צורך להזכיר שוב ושוב את נושא האמינות של הואג?

למה להיכנס לזה, חבל...

 

אם לדעתך ה508 מגיבה יותר מגולף 122, זו זכותך לחוות זאת כך. דעתי היא שבכל מצב ה122 מגיבה בהרבה יותר זריז.

אגב, אשמח לשמוע חוויותיך מהרכב, ביקורים במוסך וכו. ואגב גם איזו רמת אבזור.

כפי שראית בפוסט מעל, אני מחבב את חלק ממה שהרכב מציע. אולי רכב ההדגמה היה פגום.

 

ולגבי האמינות של וואג - מה יש לך בסמלון ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
ניכר בך שאתה מכיר אותי היטב ...

נסיעת מבחן בוצעה כהלכתה, במגוון דרכים. התירוץ שקיבלתי לרעידות היה שזה רכב עם 70k קמ.

הבדיקה שלי אכן נעשתה. מי שמכיר אותי מעבר לדפי הפורום יודע שאני יקה קפדן. זכותך לא להאמין.

לגבי וואג - ברור... ואגב, עודפי 508 מאובזרת הוצעו ב135k, מחיר פנטסתי לרכב נהדר מבחינת אבזור ועיצוב פנים, אך שאותי אכזב במובנים אחרים. אגב, פתיחת תא המטען מדליקה.

 

יש 3 רמות גימור,איזה רמת גימור הוצעה לך ה508?

מה האלטרנטיבות שלך?

פורסם

אה כן הסמלון, טוב זאת ואגית מזמנים אחרים (;

 

שלנו הייתה דגם האקטיב, עם כל האבזור שאפשר לבקש.

מושבים מתכווננים חשמלית, חיישני רוורס קדימה ואחורה, מצלמת רוורס ומערכת מולטימדיה וכמובן שאר התוספות שמציע הדגם. מבחינת ביקורים במוסך, הוחלף ריפוד כסא נהג בגלל שהתחיל להיפרם משום מה. כסא נוסע ימין הוחלף בשלמותו בגלל שהגיע פגום מחו"ל. טיפול שנתי עלה אם אני לא טועה 800 ש"ח, כן הזוי לגמרי.

לא היו שום רעידות או בעיות כאלה ואחרות, פשוט רכב כיפי לנהיגה ומרווח מאחור ל-3 מבוגרים. צריכת דלק הייתה בעייתית בעיר אך אני מניח שזה בגלל הטורבו.

בגדול רכב שנותן תמורה מלאה למחיר, לדעתי.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
אם לדעתך ה508 מגיבה יותר מגולף 122, זו זכותך לחוות זאת כך. דעתי היא שבכל מצב ה122 מגיבה בהרבה יותר זריז.)

 

נו, פה פספסת קשות.

 

באיזה עולם ניתן לבצע בכלל השוואה בין הגולף ל 508?

 

רוצה לדבר על המנוע הזה בהשוואה לגולף? בכיף, בא נשווה ביצועים שלו ב C4 מול ה 122 של VW.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

דווקא היה מי שעשה את זה.

התאור היה מאוד תמוה ואינו תואם את מפרט הביצועים.

עד היום לא מצאתי הסבר מניח את הדעת לעניין הזה http://www.netcar.co.il/magazin/focus/agc12.asp

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

קלעתי לדעת חכמים ? ;-)

דובר על 508 באבזור הביניים, זו עם המסך מהירות שיוצא מהדש.

אגב גם הבסיס מאובזר כמו שגולף gti כנראה בחיים לא תהיה, ואני חוזר ומשער שרכב ההדגמה היה פגום, לגבי הרעידות, אבל שוב אני מציין שלטעמי הרכב אינו זריז דיו בשביל המחיר המלא שלו, ולטעמי האישי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
דווקא היה מי שעשה את זה.

 

SO ?

 

זה נראה לך הגיוני להשוות 2 מכוניות שונות לחלוטין מ-2 קטגוריות שונות לחלוטין כאשר ההבדל הפיזי בינהן, מבחינת משקל, עומד על קרוב ל 1/4 טון ?!

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

קראת בכלל את התגובה שאליה הגבתי? או את הקישור שצרפתי?

 

אני אעשה לך את החיים קלים - הלינק הוא להשוואה בין הגולף ל C4. בדיוק מה שbagira חשב שנכון לעשות.

 

הצום גמר את האנשים...:wink:

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מה גם אתה?

 

אני צמתי כל שעתיים מחדש :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...