Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הפיאסטה יותר אמינה מהיפניות?? אתה בטוח?
אני יאמר את המקרה שלי,

לי יש פורד פיאסטה גיהה שנת 91 מנוע 1400 (האוטו של אימא שלי)!

יש לנו אותה כבר שנה וחצי או שנתיים, ומאז שקנינו אותה האוטו לא ראה מוסך אפילו לא פעם אחת (חוץ מטיפולים שוטפים), ולא עשה בעיות אפילו פעם 1!!!

אז לדעתי זה רכב מאוד אמין!!

בקשר לדלק הוא לא זללן..לא חישבתי אבל אמא שלי ממלאת דלק פעם בבערך שבועיים,הדלק מחזיק לה בערך ל-300 קילומטר עד שהיא ממלאת!

פורסם

כן הפיאסטה נחשבת ליותר אמינה מה205 והפונטו מהאקסנט והאיביזה.. עזוב אותך לי היה דייאצו שרייד אוטו עם הרבה בעיות אז עזוב אותך לא יודע למה יצא לו שם של אוטו כזה אמין..

פורסם

אין לך רשיון נהיגה עדיין וכבר התחלת לייעץ בנושא רכישת רכבים - יפה נאה!!

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

תגובה ליוגי -

 

יא חביבי לפי תגובותיך החכמות אני ממליץ לך לייעץ בדברים בהם הינך מבין - אולי לשם הדוגמא בסוגי גורמטים, עוביים, משקלם ואפילו מחיריהם.

 

אבל מעבר לכך פשוט שב מול המחשב ותקרא - להבדיל מלכתוב!!!

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

הפיאסטה והשרייד אמינות מאוד.

הפיאסטה דינמיק (צורה עגולה, 97 ומעלה נדמה לי) הגיעה לארץ עם המנוע הותיק והאמין 1.3 60 כ"ס,או המנוע 1.25 75 כ"ס החדש יותר. לפיאסטה יש שלדה מהנה והגה נפלא.

השרייד לעומתה, גם בגרסה של שנת 95 ומעלה (לא סגור לגבי השנה...) נשארה רכב לא מתגמל בעליל.

ה-205 נשארה ללא שינוי משנת 84, למעט המנוע 1.4 שהגיע מתישהו (למעט GTI כמובן...), וגם היא אמינה מאוד...

גם אקסנט שטופלה יפה לא תעשה בעיות.

 

המסקנה היא, אם כן...:

כל רכב ששוקל פחות מטונה אחת, עם מנוע קטן ופשוט הוא פוטנציאל אדיר לרכב זול ואמין.

 

אני מציע לך להתמקד במצב הרכב ולא להתעקש על דגם זה או אחר.

 

אה.. ויוגי... הפיאסטה שיש בתמונה מזכירה לי אותי... המחשב שלי למשל, אין לי מושג מה יש בפנים... שום דבר לא עובד כמו שצריך... אבל יש לי אורות במארז, נצנצים על העכבר ופרווה על המסך...

dirty old man

need love too

×
×
  • תוכן חדש...