Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהרים טובים

לאחרונה חזרה לי התופעה של פריצת שמן מהמפלג.

אני מייחס את זה לעובדה שקצת התגרזנתי עם האוטו לאחרונה, ולאחר שהשתמשתי במפלג האחרון שהיה לי (וחדש כבר אי אפשר להשיג) אני זקוק להמלצה על משפץ מפלגים.

 

הרכב הינו פיאסטה שנת 89 (דור שני) עם הצתה אלקטרונית.

עדיף למשפץ מאזור המרכז אבל מוכן להרחיק לבעל מקצוע איכותי.

 

 

תודה רבה והמשך יום טוב. :-D

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

אם מדובר רק בגומייה למטה, פרק אותה בזהירות וקפוץ איתה לטמבוריה. זה בסה"כ o-ring סטנדרטי.

אם יש לך חדירת שמן פנימה, זה סיפור אחר.

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

מילימטר זה המון (!)

מניסיוני, ככה החלפתי את הגומיה של כיוון ה-CO של הקרבורטור, ושם העניין הרבה הרבה יותר עדין ומדויק.

לטמבוריה שמכבדת את עצמה (לא הום סנטר, כן?) אמור להיות סט o-rings בהמון מידות. הבדיקה וההתאמה פשוטה. חבל לשלם יותר על אותו הדבר.

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

עמנואל בחיפה , אין עליו.

גם במחיר , גם בשירות.

מומלץ בחום.

 

לדוגמא: שיפוץ מפלג אצלו לגאסטי עלה לי 150 ש"ח בלבד, אדמונד רצה 750 ש"ח.

פורסם
עמנואל בחיפה , אין עליו.

גם במחיר , גם בשירות.

מומלץ בחום.

 

לדוגמא: שיפוץ מפלג אצלו לגאסטי עלה לי 150 ש"ח בלבד, אדמונד רצה 750 ש"ח.

 

צרף בבקשה כתובת ומספר טלפון כדי שעוד אנשים יוכלו להיעזר בו.

מניסיון אישי גם אני רוצה להמליץ על בית מלאכה לשיפוץ ותיקון מנועי שריפה, השחזות וחריטות כבדות.חריטת מנועים,גלי ארכובה ושיפוץ ראשים.

שוכן במפרץ חיפה קרית חיים (לא רחוק מחנות קלוש חלפים) טלפון 04-8723550 בבעלות דני שהוא איש מאד נחמד.

גודל מחלקת חריטות גלי הארכובה שראיתי אצלו היא בערך פי שלוש בגודלה ממה שראיתי בעבר אצל אחרים.

עשה לי עבודות מדויקות במחירים זולים בהרבה ממה שדרשו ממני במרכז.

גם תיקן למישהו שבר בתיבת הילוכים של אופנוע BSA . ריתוך אלומיניום והשחזה.

השאיר טעם טוב

בברכה אריק

פורסם
צרף בבקשה כתובת ומספר טלפון כדי שעוד אנשים יוכלו להיעזר בו.

בברכה אריק

לבקשתך, ולטובת חברי הפורום, הזקוקים לבית מלאכה, מומלץ בחום לשפוץ מפלגים, ולספק של חלקי חילוף למערכת ההצתה ווהזרקה ולחוטי הצתה, מספר הטלפון של עמנואל הוא:04-8416319

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...