Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחדשתי בגרניק Kracher K2100

בכוח המקסימלי שלו הוא 100 BAR ואם יש כאן מישהו שמבין קיבלתי איתו את הראש שמוציא מים בצורה מעגלית

37870427c.gif

זה הגרניק בדיוק וזה גם הראש שקיבלתי איתו.

1. מישהו אולי יודע אם זה מסוכן לצבע הרכב?

2. איפה אני יכול לקנות ראש אחר?

פורסם

תתחדש! אחלה מכשיר. לי יש את דגם k 2.98 ואני מאוד מרוצה ממנו. אני קיבלתי 2 ראשים, ראש אחד כמו בתמונה שהוא חזק יותר מוציא את המים בלחץ גבוהה ובסיבובים ועוד ראש שמוציא את המים כמו "ספריי" (להלן קישור לתמונה).

לדעתי אם תעבוד מרחוק לא יקרה נזק לצבע אבל אני משתדל להשתמש בראש שמוציא את המים כמו ספריי בעת ניקוי הצבע.

תוכן לפנות ליבואן "דן שלדן" הם יעזרו לך בשמחה, אגב רכשתי מהם גם מיכל הקצפה שאתה גם יכול לווסת בו את כמות הקצף, מאוד נוח ומקצר את העבודה!

פורסם

יש לי את המכשיר הנ"ל, מכשיר מצויין!

 

תזהר ותשמר לך להשתמש בראש המסתובב הזה על הרכב, הוא יגמור את הצבע! זה הוריד לי "רובה" מהרצפה בבית.

פורסם
יש לי את המכשיר הנ"ל, מכשיר מצויין!

 

תזהר ותשמר לך להשתמש בראש המסתובב הזה על הרכב, הוא יגמור את הצבע! זה הוריד לי "רובה" מהרצפה בבית.

 

תודה רבה על התגובות.

 

ML לא הבנתי את התגובה שלך לא להשתמש?

פורסם
יש לי את המכשיר הנ"ל, מכשיר מצויין!

 

תזהר ותשמר לך להשתמש בראש המסתובב הזה על הרכב, הוא יגמור את הצבע! זה הוריד לי "רובה" מהרצפה בבית.

 

תודה רבה על התגובות.

 

ML לא הבנתי את התגובה שלך? לא להשתמש ?

 

לא קיבלתי ראש אחר מה לעשות ?

פורסם

תתחדש , אבל זה טעות להשתמש בראש הזה

אתה צריך ראש מניפה

אני מבין , שהתלהבת ורכשת מי, אתר כלשהו , אני בכוונה לא מפרסם את שמו ב400₪.

עכשיו תוסיף עלות של ראש מניפה עוד 200 ומשהו ש״ח

תוסיף מקציף בעוד 160 ש״ח מארץ.

ויצא לך מחיר של מכשיר כאילו רכשת דרך חנות רגילה , ולא קופון.

המקציף שלהם לא ממש מקציף , אלא מוציא מי-סבון.

אתה יכול להזמין מי חו״ל מקציף רציני אבל זה לא המכשיר המתאים מי כיוון שאני מניח שקיבלת איתו צינור3 מטר, וכול רגע להזיז את המכשיר , לסחוב אותו איתך , והוא מחובר לחשמל צד אחד וצד שני לצינור מים וצד שלישי אתה מוגבל באורך הצינור שמחובר לאקדח,

אבל מי אני שאשפוט , תתחדש , שיהיה לך בהצלחה , תן למכשיר הפסקות ארוכות אחרת תמצא את עצמך בתיקונים.

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם
תתחדש , אבל זה טעות להשתמש בראש הזה

אתה צריך ראש מניפה

אני מבין , שהתלהבת ורכשת מי, אתר כלשהו , אני בכוונה לא מפרסם את שמו ב400₪.

עכשיו תוסיף עלות של ראש מניפה עוד 200 ומשהו ש״ח

תוסיף מקציף בעוד 160 ש״ח מארץ.

ויצא לך מחיר של מכשיר כאילו רכשת דרך חנות רגילה , ולא קופון.

המקציף שלהם לא ממש מקציף , אלא מוציא מי-סבון.

אתה יכול להזמין מי חו״ל מקציף רציני אבל זה לא המכשיר המתאים מי כיוון שאני מניח שקיבלת איתו צינור3 מטר, וכול רגע להזיז את המכשיר , לסחוב אותו איתך , והוא מחובר לחשמל צד אחד וצד שני לצינור מים וצד שלישי אתה מוגבל באורך הצינור שמחובר לאקדח,

אבל מי אני שאשפוט , תתחדש , שיהיה לך בהצלחה , תן למכשיר הפסקות ארוכות אחרת תמצא את עצמך בתיקונים.

 

זה אני פשוט ממשתמש אחר.

אפילו אם אני אשתמש בו מרחוק זה מסוכן לצבע? כי שהתקשרתי לקרצ'ר הם אמרו לי שאין לי ממה לחשוש.

פורסם
זה אני פשוט ממשתמש אחר.

אפילו אם אני אשתמש בו מרחוק זה מסוכן לצבע? כי שהתקשרתי לקרצ'ר הם אמרו לי שאין לי ממה לחשוש.

 

כל מכון שטיפה שאני מבקר בו אומר לי שאין מה לחשוש :roflmao: ואז אני ממש חושש.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

בשילוב עם סבון הקצפה הראש המקציף שלהם נותן קצף איכותי ביותר, ולא ״מי סבון״, מניסיון אישי שלי כי יש לי, ואני משתמש בזה המון.

בקשר לזה שהוא מעט מסורבל אני מסכים לחלוטין, אבל גם על זה ניתן להתגבר.

 

בקשר להפסקות שציינו, אני לא יודע על מה אתה מדבר, יש לי את המכשיר כמה שנים כבר, ניקיתי בעזרתו שטח מרוצף של חצי דונם כשהייתי גר בבית פרטי, ועוד שלל עבודות כמו רכבים/דירות/בריכות/ג׳קוזי/סירות, אין שום בעיה לעבוד איתו והוא כבר כמה שנים אצלי ללא בעיות כלל, למשתמש בייתי הוא מצויין! וכול עוד לא עובדים איתו יום שלם רצוף כמו מוסך או מכון שטיפה אין סיבה שהוא יהרס, אז בבקשה לא לזרוק שטויות אלא להגיב מניסיון. (כנו שאני רושם)

 

בקשר לראש שציינת - אני ארשום שוב, שלא תעיז להשתמש בזה על רכב, הוא חזק מידיי ועשיתי איתו לא מעט ניסויים כדי לראות למה הוא מסוגל, ואני דיי בטוח שהוא ייגרום נזק לצבע.

פורסם
בשילוב עם סבון הקצפה הראש המקציף שלהם נותן קצף איכותי ביותר, ולא ״מי סבון״, מניסיון אישי שלי כי יש לי, ואני משתמש בזה המון.

בקשר לזה שהוא מעט מסורבל אני מסכים לחלוטין, אבל גם על זה ניתן להתגבר.

 

בקשר להפסקות שציינו, אני לא יודע על מה אתה מדבר, יש לי את המכשיר כמה שנים כבר, ניקיתי בעזרתו שטח מרוצף של חצי דונם כשהייתי גר בבית פרטי, ועוד שלל עבודות כמו רכבים/דירות/בריכות/ג׳קוזי/סירות, אין שום בעיה לעבוד איתו והוא כבר כמה שנים אצלי ללא בעיות כלל, למשתמש בייתי הוא מצויין! וכול עוד לא עובדים איתו יום שלם רצוף כמו מוסך או מכון שטיפה אין סיבה שהוא יהרס, אז בבקשה לא לזרוק שטויות אלא להגיב מניסיון. (כנו שאני רושם)

 

בקשר לראש שציינת - אני ארשום שוב, שלא תעיז להשתמש בזה על רכב, הוא חזק מידיי ועשיתי איתו לא מעט ניסויים כדי לראות למה הוא מסוגל, ואני דיי בטוח שהוא ייגרום נזק לצבע.

 

אני דיברתי מניסיון

כי הוא צריך לקנות צינור מעריך, והוא צריך לקנות גם דיזת מניפה

בחנות עולה אותה מכונה , עם האביזרים הנילווים כול צינור ארוך יותר, דיזת מניפה, דיזת טורבו

בין 500-650.

חוץ מי זה שהמכונה הזאת התחממה והיה בתיקון מספר פעמים, אתה יודע מה ,

אני מאמין במזל אבל למדתי לא לסמוך עליו

שיהיה יום מלבלב.

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

http://karcher-shelldan.co.il/דן%20שלדן%20שירות%20לקוחות/דן%20שלדן%20קרשר%20צור%20קשר

כנס לכאן תתקשר, יגידו לך ,מי החנות הכי קרובה אלייך , או שישלחו לך , קוראים לזה ,דיזת התזה משתנה

mjyymt2itmgj.jpg

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

ממש אין בעיה להשתמש עם הראש הזה על רכב,מה שכן אתה צריך לשטוף מרחוק משהו כמו 20-30 ס"מ הטווח האפקטיבי של הראש הנ"ל הוא 7 ס"מ,ז"א במרחק של 7 ס"מ מהעצם שאתה שוטף אותו הוא הכי חזק,ככל שתתרחק הוא יחלש,הוא ממש לא מסוכן בשימוש נכון וממרחק מתאים.

המקציף שלהם מצויין ונותן קצף סמיך ולא מים עם סבון.

המכונה הנ"ל מצויינת,יש לי אותה כמה חודשים ואני עושה איתה קצת יותר מלנקות את הרכב(בית פרטי) והיא עושה עבודה פשוט מצויינת,תקפיד לפתוח את הברז עד הסוף אחרי שחיברת אותו למכונה שיהיה לה מספיק מים והמנוע לא יהרס,זה תקף לכל מכונת שטיפה.

אורן,אין שום מכונה שעולה 600 ש"ח ומגיעה עם כל מה שציינת.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...