Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

 

הרכב, פיאט פונטו MK1 שנת 2000 דגם XTZ 60 כ"ס. מנוע כמובן 1250 המוכר של פיאט.

 

הרכב כבה במהלך נסיעה וכרגע לא מניעה. נבדקו האופציות הבאות

 

1. חיישן אינרציה ליד כיסא הנהג.תקין

2. משאבת דלק, שומעים שהיא עובדת ברגע שפותחים סוויט'ץ. מלבד זאת מבדיקה ויזואלית אחרי פירוק הצינור דלק המשאבה משפריצה דלק החוצה.

3. הצתה, נבדקה ויש ניצוץ.

4. פיוזים למינהם נבדקו ונמצאו תקינים.

 

חשבתי אולי על כיוונים כמו סתימת דלק או חיישן קרנאק.

 

מה הכיוונים שלכם יש לכם איזה רעיון?

פורסם

שלום לך,

יש כמה סיבות:

1: המנועה תפוס.

2: סטרטר מזייף.

3: ראש מנוע.

4: בעיה חשמלית.

 

ועכשיו תספר לי מה היה במהלך הנסיעה ואייך כבה לך המנוע.

להלן חמשת הרכבים הנגררים ביותר לשנת 2013-2014

פז'ו וסיטראן-מזדה-רנו-פורד(קונקט)-יונדאי

פורסם

שחכתי לציין, יש סטרטר חזק ואין בעיה במצבר - המנוע מסתובב במתן סטרטר. רצועת טיימניג מבחינת ויזואלית ניראת שלמה ותקינה.

 

איך זה קרה בדיוק במהלך הנסיעה אני לא יודע בדיוק מכיוון שלא אני נהגתי ברכב.

אבל ממה שהבנתי זה קרה בפתאומיות. נסע רגיל ולפתע כבה.

פורסם
שחכתי לציין, יש סטרטר חזק ואין בעיה במצבר - המנוע מסתובב במתן סטרטר. רצועת טיימניג מבחינת ויזואלית ניראת שלמה ותקינה.

 

איך זה קרה בדיוק במהלך הנסיעה אני לא יודע בדיוק מכיוון שלא אני נהגתי ברכב.

אבל ממה שהבנתי זה קרה בפתאומיות. נסע רגיל ולפתע כבה.[/quote

 

 

אני לא יודע אייך בדיוק אתה רואה את רצועת הטיימינג, הרי היא סגורה בתוך פלסטיק שצריך לפרק. יכול להיות אתה מתכוונת לרצועות מנועה.

תשמע את צליל המנוע והסטרטר. אם הסטרטר נשמע חזק מאוד אז זה אומר שרצועת הטיימינג משוחררת.

לגבי סיבובי מנועה, סיבובי מנוע התהיליך הוא: 1 סטרטר מניעה את המנוע 2 המנוע מסובב את הרצועות של האלטרנטור מאוורר מזגן וכו'

אם כל זה מסתובב. המנוע לא תפוס.

שים אדם במושב הנהג פתח את מכסה המים תתרחק ותומר לנהג להניעה אם קופצים המים מן הרדיאטור אז הלך הראש מנוע.

 

בהצלחה!!!

להלן חמשת הרכבים הנגררים ביותר לשנת 2013-2014

פז'ו וסיטראן-מזדה-רנו-פורד(קונקט)-יונדאי

×
×
  • תוכן חדש...