Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התמונה ענקית בגלל זה ני משאיר לכם לינק http://up387.siz.co.il/up2/mnmndzzta5m4.jpg

 

רציתי להזמין אותם מאיביי אבל כל המכירות נגמרו ואני לא מוצא אותם יותר לא באייבי ולא באמזון

 

יש למישהו מושג איך ואיפה אני משיג את הכיסויים האלה לרכב???

פורסם

הינה :

http://topcar-ltd.com/hebrew-CatalogImagesList-showImage-site+images+catalog+-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%9D:::internet58.jpg-%D7%9B%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D_%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%9D.html

 

http://www.bombuy.co.il/אביזרים-לרכב/ריפודים/מוצר-מספר-476?aff=Ret

 

http://www.bombuy.co.il/אביזרים-לרכב/ריפודים/מוצר-מספר-474?aff=Ret

 

http://www.hanizoz.co.il/newStore/store/viewItem.asp?idProduct=11285

 

אל תשכח לבדוק מלאי

אני כמעט בטוח שהוא זמין ,כדאי לצלצל ולוודא,בכל זאת.

אל תשתכנע להתקין במקום.

תתקין לבד, הכי כיף,הכי טוב,

יש המון מדריכים ביוטיוב , ובכול מקום

יש בכול הצבעים.

בהצלחה

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם
הינה :

http://topcar-ltd.com/hebrew-CatalogImagesList-showImage-site+images+catalog+-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%9D:::internet58.jpg-%D7%9B%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D_%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%9D.html

 

http://www.bombuy.co.il/אביזרים-לרכב/ריפודים/מוצר-מספר-476?aff=Ret

 

http://www.bombuy.co.il/אביזרים-לרכב/ריפודים/מוצר-מספר-474?aff=Ret

 

http://www.hanizoz.co.il/newStore/store/viewItem.asp?idProduct=11285

 

אל תשכח לבדוק מלאי

אני כמעט בטוח שהוא זמין ,כדאי לצלצל ולוודא,בכל זאת.

אל תשתכנע להתקין במקום.

תתקין לבד, הכי כיף,הכי טוב,

יש המון מדריכים ביוטיוב , ובכול מקום

יש בכול הצבעים.

בהצלחה

תודה גבר.. סתם לידע כללי החנות ''הניצוץ'' 99 אחוז ממה שמוצג באתר אין להם בכלל. כל מה שתרצה מהאתר שלהם הם יגידו לך בטלפון או שזה ישן או שאין במלאי. בוודאות.

החנות השנייה שהבאת בומביי נשמע לא אמין וגם בכל מקרה כיסויים מכוערים.

 

והטופקאר אני מודה שזה דומה אבל זה ממש לא אותו דבר כמו התמונה ששמתי כאן... בכל מקרה שלחתי להם הודעה אם יש להם בצבעים שאני רוצה.. תודה על העזרה למרות שהיא עזרה בקושי.

 

ובקשר להתקנה אני תמיד מתקין בעצמי, הכי ככיף..

פורסם

bombuy הוא דווקא ספונספר של הפורום ויש עליו חוות דעת יפות

 

בטופ קאר אני קניתי ריפודים הבנאדם אמין מאוד עם כי לא שרותי כ"כ אבל אמין , קיים מה שהבטיח.

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

×
×
  • תוכן חדש...