Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רגע, אז יש מצב שאתה מוכר לי את ה- C4 שלך?

זו גרסה מיוחדת - מנוע חזק ומתלים מעט שונים מהדגם הרגיל. נשמע כאילו לא בדיוק מה שאת מחפשת. יותר מתאים לאלו שהכותרת של הידיעה שלהם היא "מחפש אוטו חזק ב- 70K שנעים גם בשימוש יומיומי".

אני יכול להוסיף לך שאני נכוויתי קשות עם לובינסקי ורכב מטרייד-אין, ולא אעשה זאת יותר בחיים. קניתי C5 בשנת 2004, שבדיעבד התברר שהיא נזרקה משלמה-סיקסט שהחכירו אותה לעלית. קניתי אותה בת 9 חודשים, וכולם בטרייד-אין שיקרו לי בפנים ואמרו שהרכב סבבה ולא היו לגביו תלונות. התפתיתי, כמוך, למחיר זול ואחריות. כיום אני יודע שהוא היה חלק מקבוצת רכבים שעשו המון צרות - שלי נכבה בנסיעה, מה שגרר בסוף החלפת מנוע. כל זה רק אחרי התדיינות של שנים ועשרות ביקורי סרק במוסך.

אז עכשיו אני נזהר גם בצוננין. ובכלל, היום גם יש לי קצת חברים בענף ואני יודע בדיוק איך "מטופלים" רכבי ליסינג. לא מתקרב! ומאחל לך יותר הצלחה משהיתה לי...

פורסם

קניתי מהם לפני כמעט שנה C4 2008, גם כן יוצאת ליסינג ואני יכול רק לשבח אותם.

 

שקיפות מלאה לחלוטין כולל הסטוריית טיפולים וביקורים מלאה, טיפול מלא לפני שאני מקבל את הרכב והחליפו בו כל דבר שעלה בבדיקה וכל דבר שהתלוננתי עליו בלי להתווכח (כולל צמיגים, בולמים אחוריים, פלסטיקה פנימית שהייתה מכוסחת ועוד).

כמובן שקיבלנו מצבר חדש לחלוטין עם הרכב שעמד למעלה משנה אצלם.

קיבלתי עליה אחריות מלאה מפגוש לפגוש לשנה, ביטוח מקיף חינם בשנה הראשונה ועוד קצת צ'ופרים שהם חילקו באותה התקופה.

בעקרון קניתי את שלי מתחת למחיר שבו הם התנו את הצ'ופרים האלה (זה היה אמור להיות 50,000 ש"ח ומעלה, וקניתי ב-44 אלף ש"ח) והתעקשתי לקבל את האחריות ושאר הדברים.

בינתיים אנחנו מרוצים מהאוטו. נוח, בטיחותי, עושה את העבודה ולא הפעלנו עדיין את האחריות.

 

כשנרצה למכור אותו אני אדע מה הירידת ערך האמיתית שלו. אני מניח שאחרי 3 שנים הוא יהיה שווה לכל היותר חצי מהסכום הזה.

 

תבקשי עוד קצת הנחה (נגיד 10% מהסכום), תתפשרי על קצת פחות ואז תהססי ותגידי שאת פוחדת מהאמינות של סיטרואן ותבקשי את האחריות.

כל חודש שהרכב הזה עומד שם הוא עולה להם בערך 1000 ש"ח בירידת ערך, וכמו שאמרו פה לפני - יש שם רכבים בלי סוף.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

אוקיי, עדכון:

 

לאחר קריאת תגובה מחשידה בפייסבוק שלהם, ביקשתי את התקנון.

 

בתקנון לא נאמר שום דבר על הקילומטרז' של הרכבים שמשתתפים במבצע, ולכן שאלתי. אמרו לי שזה בנספח לתקנון- 70,000 עד 130,000. כמו שחשבתי.

 

עכשיו, לי נאמר בגלילות- מינימום 90,000, זה תנאי הסף של המבצע. רוצה- תקחי.

 

אני לא יודעת אפילו מאיפה להתחיל להתעצבן.

פורסם

אולי כדאי לך לנסות בסניף פ"ת.

לי היה ניסיון מוצלח איתם.

בכל מקרה, תבהירי להם, שאת מעוניינת ברכבים עם קילומטראז' נמוך יותר.

רוצים למכור? תחפשו רכב מתאים, לפי הנספח לתקנון ונכלל במבצע.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני תמיד מתרגז מזה אישית, אבל אל תתקחי ללב את זה שאיש מכירות שיקר לך.

בואי נסביר לך את זה פשוט - את צריכה להביע חשש מסחירות הרכב ולא להסכים לקנות משהו עם יותר קילומטרים ממה שבא לך. אז יתברר פתאום שיש במלאי גם רכבים יותר מוצלחים.

ולגבי המחיר - אם סגרת מחיר ואיש המכירות לא נאלץ ללכת למנהל לבקש אישור מיוחד, אז יצאת פראיירית. זה נכון לכל חנות, גם אם זו הצגה של החנות. דוגמה מהיום, בעברית של מוסכים - איש מכירות הציע לי חמש הנחה, דרשתי עשר, הוא הראה לי שיש לו הוראה לתת עד חמש, הסברתי לו שלא אכפת לי מהנהלים שלהם ואנחנו סוגרים בעשר, אז הוא הלך למנהל וקיבל אישור על עשר. אז הבנתי שעשיתי עסקה סבירה. דרך אגב, בסוף לא קניתי, כי הגאונים פתאום קלטו שאין להם את הרכב במלאי.

×
×
  • תוכן חדש...