Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חוקי לא חוקי, נראה לי מיותר לחלוטין - תחסכו את הכסף.

 

הטורבוטיימר צריך להיות אחת מהפארסות הגדולות של תחום ה"שיפורים".

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

פורסם

דני האם טורבו טיימר מסוג אפטר מרקט הוא מיותר או כל טורבו טיימר? (רכבי הקונצרן VAG המוגדשים מצויידים בטורבו טיימר המונע את ההמתנה טרם כיבוי הרכב כידוע לך).

ברור שיש להכניס את המנוע ומכלוליו לטמפ' עבודה על מנת לשמור על מכלוליו ולקבל יעילות ואמינות יעילים טרום נהיגה, אבל ההמתנה הזאת שלאחר נהיגה אגרסיבית יכולה להמנע על ידי מכשיר זה ,אני לא רואה בזה חיסרון,לא תמיד מתאפשר להמתין ...

 

var wtplaytorrent1_close = function() { var fade = document.getElementById("wtplaytorrent1_fade"); fade.parentNode.removeChild(fade); el = document.getElementById("wtplaytorrent1"); el.style.display="none"; setTimeout(function() {el.parentNode.removeChild(el)}, 500)}

פורסם

זה לא שיפור יקר, המכשיר עולה כ50 דולר, ואת ההתקנה כבר נעשה לבד.

 

לפי מה שהבנתי המכשיר הזה טוב לרכב, אז האם הוא חוקי בארץ ?

פורסם
זה לא שיפור יקר, המכשיר עולה כ50 דולר, ואת ההתקנה כבר נעשה לבד.

 

לפי מה שהבנתי המכשיר הזה טוב לרכב, אז האם הוא חוקי בארץ ?

 

א. זה לא שיפור.

ב. טוב לרכב? מה זה אומר טוב לרכב?

פורסם
דני האם טורבו טיימר מסוג אפטר מרקט הוא מיותר או כל טורבו טיימר? (רכבי הקונצרן VAG המוגדשים מצויידים בטורבו טיימר המונע את ההמתנה טרם כיבוי הרכב כידוע לך).

ברור שיש להכניס את המנוע ומכלוליו לטמפ' עבודה על מנת לשמור על מכלוליו ולקבל יעילות ואמינות יעילים טרום נהיגה, אבל ההמתנה הזאת שלאחר נהיגה אגרסיבית יכולה להמנע על ידי מכשיר זה ,אני לא רואה בזה חיסרון,לא תמיד מתאפשר להמתין ...

 

var wtplaytorrent1_close = function() { var fade = document.getElementById("wtplaytorrent1_fade"); fade.parentNode.removeChild(fade); el = document.getElementById("wtplaytorrent1"); el.style.display="none"; setTimeout(function() {el.parentNode.removeChild(el)}, 500)}

 

עד כמה שאני זוכר,התנהל דיון בנושא קרור מנוע לאחר נסיעה בוואגיות,ואז נטען שלא כל המנועים/דגמים מצויידים במשאבה שמזרימה שמן לאחר הדימום,מישהו יכול לשפוך אור על הנושא?כמובן גם לגבי יצרנים אחרים

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

לחכות 30 שניות עד דקה, לפני שמכבים את הרכב לאחר נסיעה אינטנסיבית ברכב עם טורבו, זה BEST PRACTICE.

זה נראה לי עניין של אחריות בסיסית לתחזוקה נכונה של הרכב.

 

מכשיר שעושה זאת עבורי זה מבחינתי כמו הביפר שמזכיר לך לכבות את האורות כשאתה יוצא מהאוטו.

האם נהג אחראי באמת צריך את זה ? לא יודע.

 

נראה לי יותר בעיתי להשאיר רכב מונע ולהתרחק ממנו, מאשר לחכות עוד כמה שניות עד שאתה מוריד את החגורה אוסף את הארנק מחביא את הפנל ושם את המגן שמש ורק אז מכבה את האוטו.

 

 

לגבי החוק - יש מצב שאסור להשאיר רכב מונע ולהתרחק ממנו יותר מככה וככה - אבל את מי זה באמת מעניין ?

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

פורסם

בשבילי ה 30 שניות האלו הן זמן למזמוזים כשאני יוצא עם מישהי, אופציה להרחבה ל 60 שניות. :D

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

הטיימר לא חוקי בארץ, אבל הבנתי שחוקי להדביק מדברת NO FEAR על השמשה האחורית,

 

וגם מישהו סיפר לי בסוד שזה מוסיף 20 כוח סוס לרכב אטמוספרי, אז עדיף לך לשים מדבקה.

 

אה וגם נורות לד לשפריצרים של המגבים מוסיפים 10 כוח סוס, אז עדיף גם את זה...

 

חחחח איזה שאלות של חופש גדול יש כאן!!

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם
השאלה שלך בין אם זה חוקי או לא חוקי שוות ערך להאם מותר לשים ברכב ריפודים :shock:

 

אסור להתקין ריפודים,זהו שינוי מבנה המצריך אישור מעמדה מס 1 בחולון,בינינו זה גם מכוער..:wink:

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

השיפורים הכי מוצלחים מתחילים ב״חבר שלי ראה סרטון״

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

חופש הגדול או לא חופש הגדול לא הצלחתי לראות את הסרטון הזה יותר מ4 דקות, הבחור עם הזקן מדבר כל כך מהר וכל כך הרבה שזה מחרפן ומעצבן במיוחד הקול שלו:evil:

×
×
  • תוכן חדש...