Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ניסאן אלמרה 96 אוטומטית

בימים האחרונים, כל נסיעה אחרי איזה עשר דקות רבע שעה, המנוע לא מתייצב בטורים סרק

פשוט עובד כאילו נותן גז משהו כמו אלפיים סל"ד

אבל זה לא קורה תמיד מתי שבא לו כזה....

כשהמנוע קר זה לא קורה אף פעם.

תודה.

פורסם

יש לעבור על כל צנרת האויר והוואקום בסעפת היניקה כולל המצערת ואם לא נימצא משהו פשוט להתחיל בניקוי יסודי של בית המצערת כולל מנוע הצעדים.

פורסם
יש לעבור על כל צנרת האויר והוואקום בסעפת היניקה כולל המצערת ואם לא נימצא משהו פשוט להתחיל בניקוי יסודי של בית המצערת כולל מנוע הצעדים.

 

 

היי מאור, תודה על התגובה.

אני שכחתי לציין שזה התחיל אחרי התעסקות שלי עם בית המצערת, פירקתי אותי לגמרי מהסעפת, ופירקתי את הרכיבים החשמליים שמורכבים על בית המצערת - יש שלושה כאלו לא יודע בדיוק מה כל אחד...

אבל אני בטוח שהרכבתי חזרה הכל כמו שהיה.

איך אני מזהה אצלי את מנוע הצעדים?

 

מעבר לזה, אין שום בעיה במנוע, הוא מתפקד כרגיל, רק לפעמים הסל"ד נשאר גבוהה מאוד (על 2000 סל"ד +-)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...