Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה ריאלי לתמחר עבור הרכב ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מצאתי איזה פורום מתאים לשאלה, אז הנחתה שבפורום הזה.

 

מדובר בפורד פוקוס 2007 האצבק, 75,000 ק"מ, ליסינג תפעולי (נהג יחיד) לשעבר, אותו נהג רכש את הרכב לאחר תקופת הליסינג, טופל במוסך מורשה לאחר תקופת הליסינג, מחיר מחירון לאחר שקלול באתר יד 2: 38,500 ש"ח

 

עכשיו אני יודע שלא ריאלי לדרוש מחירון עבור רכב נפוץ, במיוחד שלרכב הזה יש גם שריטות, פגיעות פח קטנות וקוסמטית הוא לא מושלם. כמה ריאלי ל

 

איזה סכום ריאלי לבקש עבור הרכב ?

פורסם

זה תלוי באיזה מצב הוא ביחס לרכבים דומים מאותה שנה.

 

אם הוא במצב ממוצע, אפשר לבקש את המחיר המשוקלל אבל אתה צריך לדעת שיתווכחו איתך ותאלץ להוריד את המחיר.

 

אם הוא במצב מעולה, אפשר לפרסם אותו קצת מעל המחירון ואז להתווכח ולהגיע למחירון או קצת מתחת.

 

אם הוא במצב גרוע ביחס לאחרים, תוריד את המחיר מספיק בשביל שתוכל להפטר ממנו לפני שהוא עושה בעיות ויעלה לך יותר.

פורסם

מצב מכני ? מעולה.

מצב קוסמטי ? לא משהו.

 

צריך "להיפטר" ממנו תוך חודשיים בערך.

האם זה ריאלי או שאין הרבה ביקוש ?

פורסם

95% מרוכשי הרכב לא מבינים ולא יכולים לעמוד את המצב המכני.

חוץ מזה, קרו מקרים שנמצאו תקלות מפגרות בבדיקה לרכב "חדש".

רושם ראשוני אפשר לעשות פעם אחת ואנחנו בדרך כלל קונים "בעין"+ העובדה שיש היצע רחב לדגם הזה, לדעתי ולצערך תאלץ לרדת מהמחירון.

בנוסף, כשאנשים שומעים "ליסינג תפעולי" הם שומעים "ליסינג" וזה לרוב לא מעלה את שווי הרכב.

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

פורסם

תבדוק מה המחירון בלוי יצחק ,אם הוא נמוך יותר זאת נקודת פתיחה במו"ם חזקה מאוד לרוכש הפוטנציאלי לכם הייתי קודם בודק מה רשום בלוי יצחק.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

דווקא מחירון לוי יצחק המשוקלל גבוה ב1,000 ש"ח מיד 2.

הרכב מטופל בזמן, חלקים מקוריים, לא עבר תאונות, אחרי טיפול גדול, מצבו אמור להיות טוב.

 

בכמה לשם אותו ב"יד 2", במחירון ? להפחית כמה אלפים מהמחירון ?

פורסם

אני במקומך הייתי מפרסם באלפיים מתחת למחירון של יד 2 ואז מתוכונן נפשית שאצטרך להוריד עוד בין 2K ל- 5K נוספים על מנת לסגור עסקה.

אה, ולקרא פרק תהילים לפני כל מפגש עם קונה פוטנציאלי :roll:

Light travels faster then sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

פורסם

קח בחשבון שההפחתה אותה החשבת בעבור הליסינג היא 14% (נהג יחיד),

בכוד ההפחתה הרווחת בשוק היא הפחתה בגין חברה- 22%

הפרש של 8% ברכב הנ"ל הוא כ4000 ש"ח.

אני הייתי מפרסם ב35000 ש"ח וזורם משם.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...