Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

קניתי יאריס 2009 רובוטית (לפני כן היה לי רכב ידני).

זקוקה לעצותיכם לגבי איך הכי כדאי ונכון לנהוג בה.

 

אם אני נוהגת במצב E מרגישים את ההעברת הילוכים, במיוחד בראשונים.

במצב הזה אני מרגישה גם קושי להאיץ, כאילו קצת לא סוחב.

אם אני משלבת עם זה נהיגה במצב ידני, M,

בהילוכים הראשונים או בעליה, אז זה יותר טוב.

בנוסף, יש את הכפתורים על ההגה של ההילוכים במצב E,

שלא כ״כ ברור לי מתי כדאי להשתמש בהם.

 

אמורים ככה להרגיש את ההעברת הילוכים? מה הפתרון הכי נכון לזה?

האם אמורים לשלב נהיגה ידנית?

 

תודה!

פורסם

בגיר רובוטי חד מצמדי מומלץ להוריד את הרגל מדוושת הגז בעת העברת הילוכים, כדי שזה יהיה פחות מורגש ויותר נעים.

פורסם

תודה.

אשמח לשמוע ממישהו עם יאריס מה עושים בעליות.

כי בעליה אני ממש מרגישה שאני חייבת לעבור לידני כדי שיסחוב..

פורסם

אין הבדל בין ידני לאוטומט, ההילוכים אותם הילוכים. אם את רוצה שהמצב האוטומטי ימשוך את ההילוכים לסל"ד גבוה יותר, פשוט תלחצי על הגז באופן נמרץ יותר, זה הכל.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אין הבדל בין ידני לאוטומט, ההילוכים אותם הילוכים. אם את רוצה שהמצב האוטומטי ימשוך את ההילוכים לסל"ד גבוה יותר, פשוט תלחצי על הגז באופן נמרץ יותר, זה הכל.

שטויות , עצה גרועה מאוד.

פורסם

אמר המומחה... לפחות תנמק, שידעו למה זה שטויות.

זה לא גיר רציף עם מצבים מוגדרים מראש, אלא גיר ידני עם רובוט שאחראי על ההעברה ומחשב צמוד לו. המחשב מנסה, בד"כ בלי הרבה הצלחה, לדמות גיר אוטומטי. תלחץ חזק יותר ונמרץ יותר, המחשב יוריד הילוך (דימוי קיקדאון) או ימשוך הילוך. כלומר - בדיוק מה שעושים במצב העברה ידני.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

למה?

 

תודה על התשובות.

עדיין גם כשאני ממש לוחצת על הגז בעלייה במצב E, מרגיש כאילו לא סוחב עד שמחליף הילוך.

וגם מרגיש לי קצת כאילו האוטו "נקרע".

אולי פשוט אני רגילה להחלפת הילוכים יותר מהירה.

כשאני במצב הידני מעבירה סביב ה-2.5, קצת פחות,

ובמצב E זה מעביר לי רק סביב ה-3 ולפעמים אפילו יותר מאוחר.

(חוץ מהמעבר בין הראשון לשני שעובר סביב ה-2).

אשמח לשמוע ממישהו עם יאריס מה עדיף באמת לעשות?

×
×
  • תוכן חדש...