Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין להתנייד לחברה חדשה. מי מבין השלוש הוא הטוב ביותר? אצל מי הגלישה הטובה ביותר?

  • תגובות 192
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בגולן נפח הגלישה הכי גדול (3G ולאחר מכן האטת המהירות). הרבה חברים שלי התניידו להוט מובייל ומאז קשה מאוד להשיג אותם בטלפון, או בסמס או בוואטסאפ. תסיק מזה מה שתסיק מזה :-D

 

באופן אישי שמעתי יותר תלונות על הוט מובייל מאשר על גולן. התלונות ששמעתי על הוט מובייל היו על ניתוקים, אובדן קליטה פתאומי ואי קבלת הודעות. התלונות ששמעתי על גולן היו רק על זמני המתנה ארוכים בשירות הלקוחות. תסיק מזה מה שתסיק מזה :-D

פורסם

אני ניידתי כבר 6 קווים לגולן אחרי 10-15 שנה באורנג'.

 

בהתחלה המעבר היה בקטע עקרוני.

 

היום אני מאוד מאוד מרוצה.

את רוב הדברים אתה עושה דרך האתר, אין כמעט בשביל מה לתפוס את שרות הלקוחות, גם המכשיר לא שלהם.

בכל מקרה שיצא לי לדבר עם שרות הלקוחות של גולן, היה להם הרבה יותר נכונות לעזור לי משרות הלקוחות של אורנג'.

שלא נדבר על השרות המחפיר שקיבלתי במרכזי השרות של אורנג' בגלל בעית פתיחת מכשיר שנקנה דרכם, עד היום הבעיה עדיין לא נפתרה.

 

בכל מקרה, אני מאוד מאוד ממליץ על גולן טלקום.

 

אגב הגלישה בגולן טובה בהרבה מאורנג'.

פורסם

בשנה האחרונה עשיתי איזה 10-15 ניודים, בסופו של דבר נותרתי עם 3 קוים בגולן, שניים בהוט, אחד בפלאפון ואחד באורנג'. הסיבה להשארת הקוים בחברות הבותיקות הן שירותים שאינם ניתנים בחדשות (בלאקברי וסים כפול), מבחינת כיסוי וגלישה שתי החברות החדשות מצויינות משום שבמקום שבהן אין להן כיסוי הן מגובות על ידי הרשתות של סלקום ופלאפון שהן רשתות מצויינות. מבחינת שירות הלקוחות - קשה להשיג אותו בשתי החברות, אבל לגולן יש יתרון בלוח הבקרה האינטרנטי המצויין שחסר מאוד בהוט, למעשה החברה היחידה שמתקרבת אליו במשהו היא אורנג'.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

להוט יש מרכזי שירות וזה הפלוס היחיד , בגולן עושים הכל דרך האתר והאתר בהחלט נוח, כמעט בילתי אפשרי להשיג את שרות הלקוחות שלהם טלפונית ,אבל אם אתה שולח מייל הם חוזרים, בגדול כל מי שאני מכיר מאוד מרוצה מגולן כולל אני :-) .

פורסם

רק רמי לוי על תשתית פלאפון. אני כרגע בו כי הוא מעט זול מגולן ולשימושיי הוא מספיק. יש לי עוד קו בגולן עם מספר יפה שתפסתי לצרכי חו״ל.

 

גולן על תשתית עצמאית שלהם+נדידה בסלקום.

 

הוט על תשתית שלהם (זה מירס בעצם)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

לא. לגולן יש רשת משל עצמה, שבמקרה של חורים בכיסוי אתה נודד על רשת של סלקום.

 

להוט גם, אבל כאן אתה נודד על רשת פלאפון.

לפני כמה ימים העברתי את שני הקווים של ההורים שלי מהוט לגולן בגלל בעיות קליטה בהוט (מכשיר sgs1, כן אני מודע לזה שהמכשיר לא עובד טוב על תדרים של הוט, אבל יותר זול להחליף רשת מלהחליף מכשיר)

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ברגע שהחברות החדשות נכנסו, נדדתי מסלקום בה הייתי הרבה שנים להוט מובייל ומשם עפתי במהרה לגולן וחזרה לסלקום.

 

בסלקום - קרעו לי את הכיס וזה היה עקרוני

הוט מובייל - לא הייתה לי קליטה בערך 70% מהזמן (לא צוחק) בשום מקום, שיחות מתנתקות, אין אינטרנט, אין שירות בקיצור הזיה אחת גדולה.

 

גולן - אחלה קליטה והכל עובד, שירות מהיר דרך הפייסבוק, הבעיה היחידה שאין להם שירות שהוא קריטי לי (2 סימים על אותו מספר).

 

חזרתי לסלקום (בלית ברירה).

 

ברגע שגולן מוציאים את השירות של 2 הסימים על אותו קו, אני מיד עובד.

פורסם

אני עברתי לגולן לפני שבועיים.

זמן ההמתנה לשירות הלקוחות שלהם מוגזם (מעל שעה!) אבל ברגע שמשיגים אותם, השירות נהדר.

אין תלונות לגבי קליטה או גלישה.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

רמי לוי יושב על פלאפון,

הוט מובייל יושבים על פלאפון כרגע, אבל כשהייתי בתל אביב, במקום להראות לי R (נדידת רשתות) הוא הראה לי H, שזה כבר מעיד כנראה שבאיזור המרכז הם הקימו לעצמם אנטנות.

גולן גם בתהליכים הקמת אנטנות ויושבים על תשתית של סלקום כרגע.

 

 

יש לי קו אחד על גולן וקו אחד על הוט, בשניהם אין בעיות.

אלא שבבסיס למשל, יש לי בעיות קליטה עם הוט, בעיקר במקומות סגורים, והכי סבלתי מזה בעמוד ענן. לא יכולתי לדבר. מזל שהייתי מספיק חכם בשביל להביא את הטלפון השני עם הקו של גולן, ויכולתי להמשיך לדבר.

בבית שני הקווים מתפקדים היטב ללא בעיות.

זה די מעצבן כשאתה בבסיס, ופתאום יש לך כמה דקות להודיע למשפחה וחברים שהכול בסדר, ואז הטלפון לא מסכים להוציא שיחות.

אני מניח שזה נובע מעומס על הרשת. אבל כך או כך, גולן יושבים על תשתית של סלקום שאמורה להיות עמוסה יותר (אחריי הכול רוב הנגדים והקצינים כבר עברו לסלקום, וגולן יושבים על תשתית סלקום).

 

באיזשהו שלב שקלתי להעביר את הסים של גולן לגלקסי שלי. הייתי מיואש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני בגולן כבר כמה חודשים. בגדול מרוצה מהם,חוץ מקטע מרגיז שלפעמים אין קליטה בכלל!

כשאני קם בבוקר ומדליק את האייפון פתאום אין אפילו קו אחד, רק אם מוצאים ומכניסים את הסים זה מסתדר... :roll:

פורסם

גם אני בגולן כבר כמה חודשים עם שני קווים ומרוצה מאוד. לא נזקקתי אף פעם לשירות הלקוחות ובמילא ניתן לבצע כמעט כל פעולה דרך האתר.

אני באמת לא מבין למה רק 20% (לפי התקשורת) ביצעו ניוד לחברות החדשות. לחברות הותיקות לא מגיע לראות שקל מציבור הלקוחות אחרי שנים של גניבה ועושק.

 

אגב, אם אתה רוצה חוות דעת וחיזוקים נוספים לגבי גולן תסתכל בנושאים דומים בתחתית העמוד.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר

 

זה בגלל שאנחנו לא יודעים לעשות מהפחות, אנחנו רואים את עצמנו בלבד, את השקל של היום.

 

טיב טעם שמכרו לנו עופות מסריחים וטיבלו אותם כדי שלא נריח, עדיין קיימת.

אנשים יום אחרי קנו בטענה שעכשיו יותר נקי שם כי יש עליהם פיקוח, אתה מבין את האפסורד....

 

תחנות דלק שמהלו דלק ונתפסו אנשים רצו לקנות שם כי אולי בגלל זה הדלק שם נקי יותר עכשיו...

 

אם חברות כאלו שהיו עושות טעות (מכוונת) היו נופלות אולי לא היינו שואלים למה דופקים אותה כל הזמן, שורה תחתונה זה שאנחנו דופקים את עצמנו.

 

וזה בדיק מה שקורה עכשיו בסלולר.

 

אני עברתי בעניין עקרוני, אפילו לא עניין אותי לשמוע מה יש לאורנג' להציעה, גם עם המחיר היה זול בחצי מחיר.

זה תרגיל ידוע, המתחרים הגדולים מורידים מחירים, חלקם כמו אורנג' אפילו פותחים חברה "חדשה" בשם אחר (012מובייל).

גורמים לקטנים כמו גולן וכו' והיחנק ולאחר שכל הקטנים נחנקים נופלים וסוגרים.

ואז גם החברה "החדשה" של אורנג' גם כן נסגרת (באופן מפתיעה)

ושוב אני שבויים על ידי החברות הגדולות שכמובן מעלות מחירים וחוזרות ליזלול אותנו כי אין לנו אופציות אחרות.

 

שימו לב ש-012מובייל\אורנג' ממשיכים עם התרגילים, מחיר לחודש בעלות של 88 ש"ח ללא הגבלה.

זה עם חבילת גלישה של 1G, רוצה 3G (כמו בגולן)? תשלם עוד 10 ש"ח. מה קיבלנו 98 ש"ח.

1 ש"ח לחודש זול יותר מגולן.

 

פשוט חברה מגעילה,אני מרגיש מצווה להעביר לקוחות מאורנג' לגולן.

 

מי שחושב שהוא עושה בשכל בגלל שהוא נשאר בחברות הגדולות וקיבל מחיר נמוך, עושה טעות הכל יחזור אלייכם, לצערי גם אליינו.

 

לכל מי שמתעניין בנושא הקליטה, גם אני בתור חייל סדיר ומילואים כלקוח אורנג' היתי מחפש איזה ג'אבל ומטפס עד למעלה כדי ליתקשר להורים, הרבה פעמים היה צורך לעבור מספר גבעות כדי שתהיה קליטה.

פורסם

מה שמצחיק או עצוב הוא שאורנג' לא עשו כלום כשעברנו לחברות האחרות.

לא מייל, לא מסרון, לא שיחה, לא הצעה ולא נעליים.

אם לא רוצים אותי כלקוח, אני לא אתעקש...

 

בנוגע לקליטה: אצלי בבית הקליטה גרועה בכל החברות,

כולל הוותיקות, אבל משום מה הקליטה בהוט יותר נסבלת

מהקליטה בגולן. בשאר המדינה הקליטה בהוט טובה והגלישה זריזה.

בקיצור, כל מקרה לגופו.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...