Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, התחדשתי בקליאו מדהימה ומרגשת!

אני לקראת טיפול 60K שיכלול החלפת שמן מנוע, פילטר שמן, פילטר אויר, פילטר מזגן ופלאגים שמחליפים כל 60K

להלן אתר אינטרנט בריטי שנראה אמין, בעל חלקים מקוריים ובמחיר הוגן בהחלט:

1. פילטר שמן X2: Renault 8200768913 - FILTER OIL במחיר של £4.78 ליחידה

2. פלאגים: Renault 8200492426 - SPARK PLUG במחיר של £5.35 ליחידה

3. cabin filter 8201370532 (איזה פילטר זה בדיוק?) במחיר של £16.58 ליחידה

4. פילטר אויר: Renault 8200437229 - FILTER במחיר של £10.53 ליחידה

5. Renault 110265505R - WASHER-CAP SEALIN (מזה?) במחיר של £1.20 ליחידה

 

משלוח בעלות של £18.99

 

סך הכל יוצא £78.26 = 425 שקל~

 

אשמח לקבל חוות דעת לגבי המחירים, האלטרנטיבה של הרכישה בארץ ואם כן מאיפה וגם מאיפה אני משיג שמן מנוע ELF סינטטי מלא כפי שהרכב הזה צריך.

 

לסיום, אבקש המלצה למקום אמין שיוכל לבצע את הטיפול... מקום שמבין ויודע לטפל ברכב הזה.

 

תודה רבה מראש,

בן עמי

197 סוסים צרפתים לא באים ברגל... הם באים בטיל!

פורסם

הקפצה...

מאיפה אני משיג חלקים מקוריים לקליאו בארץ?

אותה שאלה לגבי שמן מנוע של ELF...

תודה

197 סוסים צרפתים לא באים ברגל... הם באים בטיל!

פורסם
שלום לכולם, התחדשתי בקליאו מדהימה ומרגשת!

אני לקראת טיפול 60K שיכלול החלפת שמן מנוע, פילטר שמן, פילטר אויר, פילטר מזגן ופלאגים שמחליפים כל 60K

להלן אתר אינטרנט בריטי שנראה אמין, בעל חלקים מקוריים ובמחיר הוגן בהחלט:

1. פילטר שמן X2: Renault 8200768913 - FILTER OIL במחיר של £4.78 ליחידה

2. פלאגים: Renault 8200492426 - SPARK PLUG במחיר של £5.35 ליחידה

3. cabin filter 8201370532 (איזה פילטר זה בדיוק?) במחיר של £16.58 ליחידה

4. פילטר אויר: Renault 8200437229 - FILTER במחיר של £10.53 ליחידה

5. Renault 110265505R - WASHER-CAP SEALIN (מזה?) במחיר של £1.20 ליחידה

 

משלוח בעלות של £18.99

 

סך הכל יוצא £78.26 = 425 שקל~

 

אשמח לקבל חוות דעת לגבי המחירים, האלטרנטיבה של הרכישה בארץ ואם כן מאיפה וגם מאיפה אני משיג שמן מנוע ELF סינטטי מלא כפי שהרכב הזה צריך.

 

לסיום, אבקש המלצה למקום אמין שיוכל לבצע את הטיפול... מקום שמבין ויודע לטפל ברכב הזה.

 

תודה רבה מראש,

בן עמי

 

חלקים מקוריים רק מקרסו.

במחירים מופרזים כנראה.

 

קפוץ למוסך קרסו, ותבקש מהחברה שם הצעה לחלקים שאתה צריך. הם משנים מחירים כל יומיים.

 

בגדול המחירים נראים טוב. מה האתר?

 

שמן elf אפשר לקנות או ביצחק שדה בתל אביב (צנטרל) או במחירים זולים משמעותית (אבל רק בארגזים של 3 מיכלים) אצל טלרון היבואן, בצריפין.

מגאן 265

פורסם

תודה על התגובה,

יש לך מושג לגבי מחירים של השמן בצנטרל וכמה עולה בצריפין? בצריפין המינימום הוא 3 גלונים? אין לי בעיה מהותית עם הכמות במידה והמחיר משתלם... מה הטלפון של הבחור מצריפין?

נ.ב

האתר הוא allcarpartsfast נקודה סיאו נקודה יוקיי (אסור לי לשים פה לינקים כי אין לי מספיק פז"ם) מה ההתרשמות שלך מהאתר?

197 סוסים צרפתים לא באים ברגל... הם באים בטיל!

פורסם

לא צריך לקפוץ אפשר להתקשר. לכל יבואן יש חנות חלפים מקוריים.

על 78 פאונד תשלם סכום מסים לא מבוטל, במיוחד שזה חלקי רכב.

אני על הזמנה של 400 שקל שילמתי בנוסף 180 על מסים.

פורסם
תודה על התגובה,

יש לך מושג לגבי מחירים של השמן בצנטרל וכמה עולה בצריפין? בצריפין המינימום הוא 3 גלונים? אין לי בעיה מהותית עם הכמות במידה והמחיר משתלם... מה הטלפון של הבחור מצריפין?

נ.ב

האתר הוא allcarpartsfast נקודה סיאו נקודה יוקיי (אסור לי לשים פה לינקים כי אין לי מספיק פז"ם) מה ההתרשמות שלך מהאתר?

 

לשמן מנוע לרכב שלי ההבדל היה בערך בין 150 ש"ח בצנטרל ל 110 בצריפין. אשלח את הטלפון בפרטי.

 

לא רכשתי אף פעם מהאתר, חבר פורום אחר עכשיו הזמין מהם חלקים לקליאו שלו, ואני גם שוקל.

נראה שהמחירים שלהם טובים. בנוגע לאמינות עוד לא התנסיתי.

מגאן 265

פורסם

שלום לכולם,

בסוף הזמנתי מהאתר האמור... אני מחכה שהמשלוח יגיע בינתיים.

רק רוצה לוודא, מהסתכלות שלי בפורום -

אני צריך לקליאו ספורט 2008 שמן מנוע elf excellium 5w40 ושמן גיר elf tranself trx 75w80 ?

קיבלתי מספר של הבחור מצריפין, מחר אתקשר... רק רוצה לוודא מהם השמנים בדיוק שאני צריך ועלותם לפני..

תודה רבה

197 סוסים צרפתים לא באים ברגל... הם באים בטיל!

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

טוב, אז יש את כל החלקים הנחוצים לטיפול.

מישהו יכול להמליץ על מקום אמין וטוב שאוכל לבצע אצלו את הטיפול לקליאו ספורט שלי?

s21.postimg.org/c939nrfqv/IMG_2923.jpg

:)

197 סוסים צרפתים לא באים ברגל... הם באים בטיל!

×
×
  • תוכן חדש...