Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
Live for Speed הוא ממש לא רע.

משחקיות ברשת ממש טובה, קהילה רחבה ומנוע פיזיקלי מעולה.

 

אבל גרפיקה לא משהו

ויש משהו טוב אבל אופליין?

פורסם

גריד 2 (GRID 2)

סאונד מדהים,גרפיקה עוד יותר מדהימה, מבחר ענק של מכוניות (הכל החל ממכוניות שרירים דרך האצבקים, סינגל-סיטר,רכבי DTM,JDM, רכבי על ועד רכבי הייפר).

שליטה מאוד נוחה (ממש על גבול המציאותי והארקייד) מבחר נכבדי של מסולולים וסוגי מרוץ (אחד מהסוגים ,שהוא משהו שהכניסו פעם ראשונה במשחק הזה,משנה לך את המסלול תוך כדי נסיעה ככה שכל הקפה שונה לגמרי מההקפה הקודמת)

 

מה שכן, דורש מחשב חזק בשביל להנות (ותאמין לי שזה להנות) מהגרפיקה

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

פורסם
גריד 2 (GRID 2)

סאונד מדהים,גרפיקה עוד יותר מדהימה, מבחר ענק של מכוניות (הכל החל ממכוניות שרירים דרך האצבקים, סינגל-סיטר,רכבי DTM,JDM, רכבי על ועד רכבי הייפר).

שליטה מאוד נוחה (ממש על גבול המציאותי והארקייד) מבחר נכבדי של מסולולים וסוגי מרוץ (אחד מהסוגים ,שהוא משהו שהכניסו פעם ראשונה במשחק הזה,משנה לך את המסלול תוך כדי נסיעה ככה שכל הקפה שונה לגמרי מההקפה הקודמת)

 

מה שכן, דורש מחשב חזק בשביל להנות (ותאמין לי שזה להנות) מהגרפיקה

 

ויש לזה פזיקיה טובה ומציאותית?או שזה כזה לא מציאותי מבחינת הפיזיקה

פורסם

נגיד את זה ככה,

יצא לי לשחק בהרבה משחקי מרוץ, כולל הגריד הראשון,LFS,סדרת GT, פורזה 4 והוריזן,כל סדרת DIRT ובכולם (אולי חוץ מDIRT 3) היה חסר משהו מאוד חשוב בהתהגות של הרכב. המשקל!!! המון פעמים אנחנו משחקים ועוברים מרכבים ששוקלים טון וקצת לרכבים של 2 טון (מעבר מהוט-האצ' כל שהי לרכב על לדוגמא) ואין הבדל בהתנהגות, נכון שהרכב הכבד יותר יהיה בד"כ גם חזק יותר,אבל משקל משפיע על התנהגות.

דוגמא מהמשחק, עשיתי מסלול מסויים עם E30 M3 וכמה דקות אחרי זה עשיתי את אותו מסלול עםE92 M3פתאום אני מרגיש שאני צריך להתאמץ קצת יותר כדי לפנות עם הE92 או שהיא היא לא מגיבה לפקודות שלי באותה זריזות ובכללי מרגישה מאוד כבדה ומסורבלת (דבר שיצא לי להרגיש גם במציאות עם הE92 M3)

 

מספיק מציאותי בישבילך? :wink:

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

פורסם
נגיד את זה ככה,

יצא לי לשחק בהרבה משחקי מרוץ, כולל הגריד הראשון,LFS,סדרת GT, פורזה 4 והוריזן,כל סדרת DIRT ובכולם (אולי חוץ מDIRT 3) היה חסר משהו מאוד חשוב בהתהגות של הרכב. המשקל!!! המון פעמים אנחנו משחקים ועוברים מרכבים ששוקלים טון וקצת לרכבים של 2 טון (מעבר מהוט-האצ' כל שהי לרכב על לדוגמא) ואין הבדל בהתנהגות, נכון שהרכב הכבד יותר יהיה בד"כ גם חזק יותר,אבל משקל משפיע על התנהגות.

דוגמא מהמשחק, עשיתי מסלול מסויים עם E30 M3 וכמה דקות אחרי זה עשיתי את אותו מסלול עםE92 M3פתאום אני מרגיש שאני צריך להתאמץ קצת יותר כדי לפנות עם הE92 או שהיא היא לא מגיבה לפקודות שלי באותה זריזות ובכללי מרגישה מאוד כבדה ומסורבלת (דבר שיצא לי להרגיש גם במציאות עם הE92 M3)

 

מספיק מציאותי בישבילך? :wink:

 

אז בקיצור איזה משחק זה?הוא הכי מציאותי שיש כרגע?

פורסם

אני עדיין לא בדקתי את גריד 2 וכמה חברים שיודעים שפעם הייתי משחק בהרבה משחקי נהיגה המליצו לי עליו,

אני בזמן האחרונות ממש נהנה מLFS ואחרי שגיליתי שאת הרכבים המקוריים אפשר להחליף באיזה מוד שתרצה

המשחק נהיה עוד יותר כייף ככה זה שאתה לא עושה דריפט עם XR אלה עם STI B3 גרסת קאן בלוק:lol:

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

forza 2 לxbox 360 הכי מציאותי.

ההדמיות מחשב של המכוניות שם ממש מצויינות וגם הגרפיקה של הרקעים טובה מאוד.

ואם הכוונה מציאותי מבחינת ביצועי הרכב אז גם המנוע הפיזי ונתוני הרכבים השונים,כמות הרכבים ממש מצויינת.

פורסם

אולי שיחקתם בגריד 2 עם ג'ויסטיק או מקלדת, ואולי הוא מציאותי ביחס למשחקי ארקייד אחרים, אבל שיחקתי בו פעם בהגה ובקושי הצלחתי לשחק בכלל.

שליטה נוראית, כמה שניסיתי לשנות הגדרות זה עדיין הרגיש דפוק ובקושי סיימתי כמה מירוצים בודדים עד שהבנתי שאין טעם לנסות.

 

גריד וניד פור ספיד למיניהם הם ארקיידים ולא סימולטורים, אין בכוונתם בכלל ליהיות באמת מציאותיים.

 

אכן גם לדעתי IRacing הוא המשחק המציאותי ביותר.

פיזיקה מדהימה שלא נתקלתי בדומה לה בשום משחק אחר.

יתרון עצום הוא כל התנהלות האונליין שלו, מבחינת האימונים המירוצים והצורה המסודרת בה הכל מתנהל.

ברוב המוחלט של המירוצים נתקלים בנהגים רציניים שנוהגים מצויין ומתחרים ביושר בלי להתנגש כמו ילדים ולהרוס לכולם.

 

Lfs

גם נחמד מאוד, בעיקר בדריפטים לא מצאתי לו מתחרים.

מה שיפה במשחק שיש המון עם מה להתעסק, אני יסביר.

חוץ מהמודים של המכוניות יש גם תוכנה שנקראת tweak.

זה תוכנה שמאפשרת להתקין מנועים שונים וגם לשחק להם בתכונות.

לעשות דריפטים עם מעל 500 כ''ס של 2jz זה קצת יותר מהנה מאשר עם המנוע של הרכב המקורי.

יש גם wheel manager לג'אנטים שכולל גם עשרות מידות צמיגים וג'אנטים, אפשר גם לשחק עם האופסט.

כיום אני נוהג בבמו E30 שחורה מונמכת ביותר עם 2JZ וג'אנטים 18 אינץ' BBS RS, תענוג: )

יש setupים לכל המכוניות, יש המון הגדרות לשנות ברכב, אורך הילוכים, גובה הרכב, קאמבר, קאסטר, דיפרנציאלים וכו', מה שגורם לשנות את ההתנהגות הרכב מא' עד ת'.

 

Rfactor

גם משחק מצוין ומהנה, גם פה ניתן להוריד רכבים, כאן כל רכב שמורידים מגיע עם מנוע תואם.

ניתן להוריד גם מסלולים, לחרוש את הנורבורגרינג עם מכוניות קלאסיות חזקות זה תענוג.

 

גראן טוריסמו החדש גם נחשב לטוב אבל אני אישית לא שיחקתי בו עם הגה אז לא אוכל לתת חוות דעת.

 

 

מבחינתי אלו המשחקים המובילים,

כל הגריד, ניד פור ספיד למיניהם, טסט דרייב, וכו' אולי נחמדים כי יש הרבה מכוניות וגרפיקה נחמדה, אבל אני רוצה לראות בנאדם שיגיד שהתנהגות הרכב והפיזיקה שלהם יותר טובה מהמשחקים שציינתי.

בהגה כמובן, כי אנחנו מדברים על משחקים מציאותיים.

פורסם

הניד פור ספיד כל כך לא מציאותי , במידה ויש לך רכב ממש חזק ואתה נכנס לפניה קשה מספיק להיצמד למעקה בטיחות.

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

×
×
  • תוכן חדש...