Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4626 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני מעוניין לקנות דיבורית bluetooth קבועה לרכב (סיאט איביזה 2010).

קראתי קצת המלצות ונראה שה-tk30 עונה למה שאני מחפש.

ראיתי גם שהפרש המחירים בין קניה מחו"ל לקניה בארץ יכול להגיע ל-100% (500 ש"ח לקניה באיביי לעומת 1000+ בארץ).

השאלה היחידה היא עניין ההתקנה...

מעולם לא התקנתי מערכות אודיו לרכב, אבל אם לא נדרש לחתוך כבלים או לקדוח חורים ברכב אני מאמין שאסתדר.

 

שאלות:

האם מישהו התנסה בהתקנה לבד?

התקנה פשוטה יחסית?

האם נדרש לרכוש כבל נוסף או שניתן להסתפק במסופק באריזה?

 

אשמח לכל עזרה.

מאיר

פורסם

שלום,

אני גם קניתי את הדיבורית הזאת ,אך מאמזון(יצא אפילו יותר זול 360 שקל כולל מיסים ומשלוח).

התקנתי בארץ אצל מתקין,עלה לי 250 שח שזה כולל עבודה וגם כבל מיוחד.

לדעתי כדאי ללכת למתקין מקצועי ולא להסתבך.

פורסם
שלום,

אני גם קניתי את הדיבורית הזאת ,אך מאמזון(יצא אפילו יותר זול 360 שקל כולל מיסים ומשלוח).

התקנתי בארץ אצל מתקין,עלה לי 250 שח שזה כולל עבודה וגם כבל מיוחד.

לדעתי כדאי ללכת למתקין מקצועי ולא להסתבך.

 

תודה רבה!

ראיתי עכשיו באמת מחיר זול יותר באמאזון.

 

התקנת באיזור המרכז? אם כן אשמח אם תוכל לשלוח לי בפרטי את פרטי המתקין.

 

שוב תודה רבה,

מאיר

פורסם

אכן זו דיבורית מאוד מומלצת, במידה ואתה קונה בכל אז יוצא לך יותר זול משמעותית , אז כדאי ללכת למתקין מקצועי.

תוודא רק שהוא מוסיף לך קונקטור ולא נוגע בצמא המקורית של הרדיו.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום חברים,

 

אם אני מעוניין לרכוש את הקונקטור שיתאים לרדיו שמגיע עם הרכב של האיביזה שנת 2013 איזה צריך לרכוש ?

×
×
  • תוכן חדש...