Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים

 

ברשותי סיאט לאון בת חודשיים בצבע שחור ויש לי בעיה ממש מטרידה שאשמח אם תעזרו לי לפתור אותה.

 

בכל החניות באיזור הבית שלי אני סובל מלשלשת (מצאתי שם עדין..) ציפורים או ליתר דיוק עטלפים..:cry:

כל הרחוב מלא עצים צפופים ואין לי אופציה לחנות במקום אחר שאני אקום בבוקר ולא אראה דש"ים שהשאירו לי העטלפים בלילה.

 

אממה אני לא הולך כל בוקר להתחיל לחפש על כל האוטו את כל השאריות שלהם ולשטוף אותם עם מים, כך יוצא שכשאני שוטף את האוטו אחת לשבועיים בממוצע, יש כמה וכמה חותמות לא נעימות.

וגם אחרי השטיפה עדיין נשאר כתם על הצבע מפני שהחומציות אוכלת את הצבע.

 

להזכירכם האוטו שחור וכל פיפס קטן רואים בבירור וזה ממש מבאס לראות כתמים בצבע שלא יורדים.

 

יש לכם איזשהו רעיון לטיפול מניעה שאני יכול לעשות כדי למזער נזקים מראש?

 

תודה מראש

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני שומר באוטו מטלית מיקרופייבר ומרסס שיש בו ONR למקרים כאלה.

 

חשוב גם כמובן לצפות את הרכב בהגנה טובה (סילנט) ע"מ שלא ישארו סימנים על הצבע.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

אתה צריך אוטם צבע.

 

כמו כן לשמור ברכב חומר ניקוי ולהוריד את "הנזק" במיידית.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

אין ספק שזה גם מאוד מטריד אותי , גם אני בעל לאון שחורה וכשאני מגיע בבוקר ורואה קקי של ציפור ומוריד אותו כבר נשאר סימן.

כרגע ווקסים לא עוזרים , צריך להגיע אלי השבוע FinishKare 1000P , אני מקווה שהוא יהיה עמיד נגד הקקי שלהם.

 
 

 

 
 
פורסם

גם אצלי הצבע כהה, כחול כהה מאוד על גבול השחור, ואני סובל מהתופעה הנ״ל.

 

תמיר - גם אלי ה1000p אמור להגיע, לדעתך יתמודד טוב עם התופעה? החלטתי להזמין ולנסות כי קראתי עליו דברים טובים.

פורסם

לפי ביקורות שאני קורא מדובר באוטם בין העמידים שקיימים היום בשוק.

אני לא מדבר על כל הGlass Coat , Opti Coat וכד' , רק ביחס לאוטמים אחרים בשוק.

 
 

 

 
 
פורסם
אין ספק שזה גם מאוד מטריד אותי , גם אני בעל לאון שחורה וכשאני מגיע בבוקר ורואה קקי של ציפור ומוריד אותו כבר נשאר סימן.

כרגע ווקסים לא עוזרים , צריך להגיע אלי השבוע FinishKare 1000P , אני מקווה שהוא יהיה עמיד נגד הקקי שלהם.

 

אתה תהנה מהאוטם הזה :mm_wink:

 

בסופ"ש שמתי 2 שכבות שלו על מכסה המנוע שלי ושוב נזכרתי למה המוצר הזה כל כך מיוחד.

יישום מהקלים ביותר שיש (לדעתי), הסרה קלילה, בידינג/שיטינג מרשימים מאוד.

עומק מרשים שאין באוטמים אחרים שהיו לי. לאחר כמה ימים ואיחוי מלא הצבע נהייה עוד יותר מרשים.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
מצויין! יהיה כיף ;)

 

כמה זמן איחוי בין השכבות?

 

*קח את הדברים שלי בערבון מוגבל היות והם נכונים עבורי*

 

מכיוון שהמוצר הזה נחשב עמיד ובעל שכבת עובי מרשימה, היצרן בכלל לא מתייחס בהוראות לגבי שכבה שנייה, כאילו יוצאים מנקודת הנחה ששכבה אחת תספיק. לאחר ניסוי וטעייה, קריאה ברשת וכל מיני משחקים שעשיתי מצאתי 2 אופציות טובות.

 

השיטה הראשונה היא בשיטה הקלאסית- יישום אוטם, לאחר מכן המתנה של 12/24/או יותר שעות ואז יישום שכבה שנייה.

השיטה השנייה היא השיטה המקוצרת- יישום האוטם, buffing ויישום שכבה שנייה מייד (ככה אני עובד והתוצאות זהות לדעתי לשיטה הראשונה)

 

מה שהכי גרוע (לדעתי) זה לעשות שכבה ראשונה, להמתין נגיד שעה, או 4 שעות ואז לשים שכבה שנייה. במצב הזה אתה חוסם את השכבה הראשונה כשהיא כבר החלה "לחבור" לצבע ואז מתחת לשכבה השניה כביכול יש שכבה טרייה.

 

בשיטה שלי החומר עדיין לא מספיק להתאחות ואז שכבה נוספת לא פוגעת וגם מבטיחה כיסוי של כל הפאנל ועוד תוספת הגנה.

 

מקווה שהדברים ברורים כי בקריאה שנייה אני מרגיש שקצת סבכתי את העניין.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
ומה אומר היצרן לגבי היישום ?

 

כמו שרשמתי הוא לא מתייחס לגבי שכבה שניה (מבחינתם אין צורך בשכבה שניה).

כבר בודק את ההוראות למקרה ששכחתי.

עריכה:

כמו שאמרתי אין התייחסות לגבי שכבה שניה

http://shopfinishkare.com/hi-temp-paste-wax-bwm101.html

 

אני זוכר פעם שנציג החברה רשם באחד הפורומים שבמחקרים שלהם הם מצאו כי שכבה אחת של האוטם שלהם חזקה מאוד היות ויש לה נקודות היתוך גבוהה ולכן החומר לא יתפרק כלכך מהר ואין צורך לשכבה שנייה.

הסיבה היותר הגיונית לעשות כזו בכל זאת היא למקרה שפספסת נקודה כלשהי ואתם רוצים לכסות את המשטח כולו.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

הבנתי שאין התייחסות לשכבה שניה , מעניין אותי איך הוא מתייחס לשכבה הראשונה ?

יישום דק כמובן אבל כמה זמן לחכות עד שעושים buffing?

 
 

 

 
 
פורסם

שהיה לי אוטו בצבע שחור הייתי עושה משהו פשוט, מכסה את הרכב עם כיסוי ובבוקר מוציא אותו, נכון לוקח עוד 3-4 דק' בבוקר אבל ככה אפשר לישון בשקט .

פורסם
הבנתי שאין התייחסות לשכבה שניה , מעניין אותי איך הוא מתייחס לשכבה הראשונה ?

יישום דק כמובן אבל כמה זמן לחכות עד שעושים buffing?

 

ההוראות המדויקות הן:

יישום דק > לאפשר להתייבש (לא מציינים זמן) > ניגוב שאריות > buffing סופי לקבלת פיניש איכותי.

 

אחרי 20 דקות בטמפרטורות סבירות (לא קיצוניות) כבר ניתן להסיר את החומר מהניסיון שלי.

זה מסוג המוצרים שעובדים איתם לפי שיטת האצבע, ברגע שאתה מעביר אצבע והחומר יורד אז ניתן לעשות buffing.

 

 

הטיפ הכי טוב שאני יכול לתת לגביו זה לעבוד עם אפליקטור איכותי!! לא מגבת! ולא חולצת כותנה ישנה ולא אפליקטור מיקרופייבר ולדעתי גם לא סיני צהוב (למרות שלא ניסיתי בכלל).

רק אפליקטור ספוג, בעל עובי, דחוס היטב ובעל אחיזה טובה, כמו הגרמני המפורסם. אני עובד עם אפליקטור כזה והוא נותן תוצאות טובות.

ברגע שהספוג "חלש" ולא מספיק דחוס יהיו 2 בעיות, הספוג יספוג יותר מדי חומר וגם הוא לא ינוע בצורה חלקה על הפח וכל פעם יתקע.

 

טיפ נוסף, תמיד שיהיה בקבוק מים עם ראש ריסוס בסביבה, לתת לאפליקטור כמה שפריצים קלים של מים לפני העבודה.

 

בנוסף לאחר היישום הראשון ועד היישום השני (במידה ותעשו) במקום לתת לאוטם להתקשות על האפליקטור לשטוף אותו עם מים חמים וסבון כלים/APC ולהוריד שאריות אוטם.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:


×
×
  • תוכן חדש...