Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ההוראות המדויקות הן:

יישום דק > לאפשר להתייבש (לא מציינים זמן) > ניגוב שאריות > buffing סופי לקבלת פיניש איכותי.

 

אחרי 20 דקות בטמפרטורות סבירות (לא קיצוניות) כבר ניתן להסיר את החומר מהניסיון שלי.

זה מסוג המוצרים שעובדים איתם לפי שיטת האצבע, ברגע שאתה מעביר אצבע והחומר יורד אז ניתן לעשות buffing.

 

 

הטיפ הכי טוב שאני יכול לתת לגביו זה לעבוד עם אפליקטור איכותי!! לא מגבת! ולא חולצת כותנה ישנה ולא אפליקטור מיקרופייבר ולדעתי גם לא סיני צהוב (למרות שלא ניסיתי בכלל).

רק אפליקטור ספוג, בעל עובי, דחוס היטב ובעל אחיזה טובה, כמו הגרמני המפורסם. אני עובד עם אפליקטור כזה והוא נותן תוצאות טובות.

ברגע שהספוג "חלש" ולא מספיק דחוס יהיו 2 בעיות, הספוג יספוג יותר מדי חומר וגם הוא לא ינוע בצורה חלקה על הפח וכל פעם יתקע.

 

טיפ נוסף, תמיד שיהיה בקבוק מים עם ראש ריסוס בסביבה, לתת לאפליקטור כמה שפריצים קלים של מים לפני העבודה.

 

בנוסף לאחר היישום הראשון ועד היישום השני (במידה ותעשו) במקום לתת לאוטם להתקשות על האפליקטור לשטוף אותו עם מים חמים וסבון כלים/APC ולהוריד שאריות אוטם.

 

יש לי אפליקטורים כאלה: http://www.autostore.co.il/%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%92-%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%9D-%D7%95%D7%95%D7%A7%D7%A1-Meguiar-s.html

 

וגם כאלה: http://www.autostore.co.il/%D7%96%D7%95%D7%92-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A8-Meguiar-s.html

 

יש לי גם סינים צהובים עבים מאוד כמו הכחולים שנתת בלינק, כמובן גם צהובים סינים רגילים.

 

לא היית ממליץ להשתמש באלו של Meguiar's?

פורסם
יש לי אפליקטורים כאלה: http://www.autostore.co.il/%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%92-%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%9D-%D7%95%D7%95%D7%A7%D7%A1-Meguiar-s.html

 

וגם כאלה: http://www.autostore.co.il/%D7%96%D7%95%D7%92-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A8-Meguiar-s.html

 

יש לי גם סינים צהובים עבים מאוד כמו הכחולים שנתת בלינק, כמובן גם צהובים סינים רגילים.

 

לא היית ממליץ להשתמש באלו של Meguiar's?

 

האפליקטור מיקרופייבר פשוט לא מתאים, חבל עליו, תשמור אותו למשימות אחרות.

 

לגבי השני הצהוב של מגיוורס , אני מאמין שהוא יהיה בסדר, אין לי ניסיון איתו אבל נאמר לי שהוא הרבה יותר איכותי ודחוס מהסינים הצהובים הקטנים.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
האפליקטור מיקרופייבר פשוט לא מתאים, חבל עליו, תשמור אותו למשימות אחרות.

 

לגבי השני הצהוב של מגיוורס , אני מאמין שהוא יהיה בסדר, אין לי ניסיון איתו אבל נאמר לי שהוא הרבה יותר איכותי ודחוס מהסינים הצהובים הקטנים.

 

אוקי תודה, אני אשמש בהם. :mm_yeah:

פורסם
שהיה לי אוטו בצבע שחור הייתי עושה משהו פשוט, מכסה את הרכב עם כיסוי ובבוקר מוציא אותו, נכון לוקח עוד 3-4 דק' בבוקר אבל ככה אפשר לישון בשקט .

 

הגזמת 3-4 דקות

אני מכסה את הרכב בצורה הכי עדינה שקיימת בלי משיכות מיותרות ולוקח לי פחות מדקה אחרי שאני מוודא שהכל מהודק ובמקום, הסרה אפילו פחות זמן.

"יאללה בירי".

פורסם

אני דווקא מצאתי שהשימוש באפליקטור דחוס כמו מגווירס סופגים יותר מידי חומר , דווקא הסיני כמעט ולא סופג כי אין לו שטח פנימי גדול.

 
 

 

 
 
פורסם

אני שמח לראות שהתפתח פה דיון מעניין.. (בזמן שאני שכחתי לגמרי מהתרד שפתחתי)

 

כיסוי האוטו הוא לא אופציה מבחינתי.. אין לי כח להתעסקות בזה.

 

ממה שקראתי פה הרי שאוטם צבע יכול להיות יעיל עבורי ויש פה המלצה על FinishKare 1000P

ובעניין הזה כמה שאלות.

האם האוטם יתן תוצאה יותר אפקטיבית מווקס? (שאותו כבר ניסיתי ללא הצלחה מרובה)

היכן ניתן לקנות/להזמין את האוטם הנ"ל? האם היישום שלו מסובך ? אין לי כישורים מיוחדים בתחום הזה...

פורסם
אני שמח לראות שהתפתח פה דיון מעניין.. (בזמן שאני שכחתי לגמרי מהתרד שפתחתי)

 

כיסוי האוטו הוא לא אופציה מבחינתי.. אין לי כח להתעסקות בזה.

 

ממה שקראתי פה הרי שאוטם צבע יכול להיות יעיל עבורי ויש פה המלצה על FinishKare 1000P

ובעניין הזה כמה שאלות.

האם האוטם יתן תוצאה יותר אפקטיבית מווקס? (שאותו כבר ניסיתי ללא הצלחה מרובה)

היכן ניתן לקנות/להזמין את האוטם הנ"ל? האם היישום שלו מסובך ? אין לי כישורים מיוחדים בתחום הזה...

 

תגדיר אפקטיביות? עמידות? עובי? ברק? בידינג? שיטינג? בולשיט? זה לא נגמר.

 

מבחינת עמידות הכלל הוא שכל אוטם יחזיק טוב יותר מאשר ווקס. יש יוצאים מן הכלל.

 

איזה ווקס ניסית ללא הצלחה? גם פה זה תלוי במוצר ובתהליך ההכנה. אל תכליל את עולם הווקסים בגלל שלא הצלחת עם מוצר בודד.

 

ניתן לרכוש אותו בחול בלבד או בשרשור מכירה/קנייה (יש שם איזה ליצן שמוכר :wink:). מלבדו יש מבחר גדול של אוטמים שנמכרים בארצנו. לכל אחד היתרונות והחסרונות שלו.

 

כישורים מיוחדים? אין דרישה ליוצאי סיירת או משהו כזה. צריך לדעת לקרוא אנגלית (הוראות שימוש), צריך להיות סובלני ולא לדאוג.

 

על מנת לקבל תוצאות טובות רצוי לנקות לפני בצורה טובה. תנקה בצורה סבירה אז תקבל תוצאות סבירות.

 

מומלץ להוסיף פלסטלינה לפני התהליך.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

אפקטיביות מבחינתי היא אי הישארות כתמים מחרא של ציפורים..

 

אני לא זוכר באיזה ווקס השתמשתי אבל הוא לא עזר בכלל במניעת הכתמים האלו.

 

האם לא עדיף אולי ללכת לבעל מקצוע שיעשה לי את זה ? (מנסיון בתחומים אחרים, עדיף ללכת לבעל מקצוע מאשר לנסות לחסוך כמה גרושים ולהתנסות במשהו בפעם ראשונה..)

פורסם
אפקטיביות מבחינתי היא אי הישארות כתמים מחרא של ציפורים..

 

אני לא זוכר באיזה ווקס השתמשתי אבל הוא לא עזר בכלל במניעת הכתמים האלו.

 

האם לא עדיף אולי ללכת לבעל מקצוע שיעשה לי את זה ? (מנסיון בתחומים אחרים, עדיף ללכת לבעל מקצוע מאשר לנסות לחסוך כמה גרושים ולהתנסות במשהו בפעם ראשונה..)

 

אתה נמצא בפורום של חובבני טיפוח הרכב, הרוב כאן יעשה זאת לבד ואם לא לבד אז אנשים יעזרו בחברי הפורום ואז ימשיכו לבד.

 

אין ספק שלניסיון יש משקל רב. הצעתי היא שתקרא קצת בפורום ותראה האם זה מתאים לך, במידה ותחליט ללכת לאיש מקצוע קח הצעות מחיר מכמה מקומות שונים. הפורום שלנו מכיל המון אנשים עם ידיים טובות וניסיון עשיר, זה יהיה חכם למצוא אחד כזה בקרבתך ולשלם לו כמה שתסגרו.

 

דבר אחרון שאני רוצה לומר, חרא של ציפורים זו הקללה הכי גדולה של חובבי המכוניות.

המטרה של חומרי הגנה הם להגן/להפריד בין הרכב לחרא. אבל גם הם מוגבלים ביכולות שלהם ואם נניח לא תסיר את המזהמים בפרק זמן סביר יש סיכוי שהם יפרקו את שכבת ההגנה שלך.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
כיסוי רכב - אחד איכותי שלא ישרוט לך אותו

ההתעסקות איתו בבוקר ובערב והמקום בתא מטען (שאם לא תקפל אותו יפה יפה הוא יתפוס לך את כל תא המטען)

מרחיקות את הפתרון הזה ממני

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היום יצא לי להשתמש בחומר FK 1000P ואני חייב לציין שזה החומר הכי כיפי שיצא לי לעבוד איתו , כמות זעירה הספיקה לי לרכב שלם. כאילו לא החומר לא נגמר. אני משאר שמשהו כמו 10-15 גרם הספיקו לרכב שלם.

 

עכשיו באתי לשטוף את המגבת באפינג שלי , והיא פשוט לא מסכימה להרטב :lol: , אני מקווה שהאוטם הזה יסכים להשטף בכביסה עם חומץ.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Jq9HOi2db_U דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
 
 

 

 
 
פורסם

648b.png

 

מעניין אותי הסרטון אבל אני חושב שהתבלבלת במקום (למרות שזה יכול להתאים גם כאן).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.


×
×
  • תוכן חדש...