Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי שברולט מאליבו 2006

בדקתי שמן מנוע במדיד והוא נמצא על קו אחד מעל הMIN

מה הסיבה לכך ? הרכב אינו מעשן מהאגזוז . ובוצע טיפול 180000 לפני 9500 ק"מ

יש את הטיפול הבא שהוא עוד 4500 ק"מ

ז"א כל טיפול 15000 .

מה יכולה להיות הבעיה ?

 

עריכה: ד"א פתחתי את הפילטר אוויר והוא שחור מאוד .. והוא הוחלף לחדש בטיפול ..

פורסם

אני חבר של המשתמש MOSHE5121 והוא החליף את המערכת המקורית של האוטו בדאבל דין ..

לכן אין לו אפשרות לבדוק , אלא רק לחבר שוב למערכת המקורית.

פורסם

אווקי .. הבנתי יש צורך למלות שמן כרגע או לחכות לטיפול ?

וברגע שאני מחזיר למערכת המקורית האחוזים לא מדוייקים .. רשום לי oil life 97%

פורסם

מישהו יודע איזה מיכל שמן במדויק אני צריך לרכוש ?

אני יודע שהצמיגות 5W40

הרכב רק במורשה טופל .. במוסך פורמולה באר שבע

פורסם

אף אחד לא יכול לנחש מה שמו לך, או שתרים טלפון או שתקפוץ למרושה

אם הרכב מטופל רק במורשה אז את יכול לקפוץ עם הרכב ולהגיד שיש חוסר מאז הטיפול האחרון.

הם יודעים מה הם מילאו לך, כמחווה של רצון טוב סביר להניח שהם ימלאו לך ללא תשלום.

אבל תשאל לפני כן להיות בטוח.

במידה והסכום נראה לך גבוה מידי (מעל 50-100 ש"ח), תשאל מה הסוג ותקנה באופן פרטי את השמן שיהיה לך לפעמים עתידיות.

 

שמן איכותי נע בסביבות ה 150 ש"ח למיכל

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

השמן שאתה צריך הוא בעל צמיגות 5W30,לפי היצרן זה שמן של חברת acdelco

5 ליטר הוא יחסית זול. אני לאחרונה רכשתי מאליבו 2006 ואת הטיפול הראשון עשיתי במורשה וזה השמן שהשתמשו בטיפול.

פורסם

אתה צריך 5W30 (תבדוק בספר רכב). אתה יכול לקנות גלון של שמן כזה איכותי של Motorcraft ב 120 ש"ח בערך אצל "ר.ק" (שורת החנויות שמול השוק, ליד "כדורי" שם). חוץ מזה אתה יכול גם לקנות אצלו הכל הוא מחזיק פילטרים מקוריים (אויר ושמן למשל) של AC Delco ומור אותם בזול יחסית.

 

מנוע אמריקאי כזה לא אמורה כעיקרון לאכול הרבה שמן (אצלי למשל באימפלה 2005 אני מעדיף לעשות טיפול כל 10K באופן פרטי, ובין טיפולים יורד מעט יחסית) אבל אם אתה לוחץ פה ושם (אני גם לוחץ כשבא לי או כשצריך) אז יכול להיות שייאכל קצת שמן, המצב שאתה מתאר אחרי 9500 ק"מ הוא לא יוצא דופן (יש יפניות בשנתונים האלו שכבר אוכלים חצי ליטר ואפילו ליטר לכל 1000 ק"מ וזה לא נחשב חריג...), אתה יכול לקנות את השמן שכתבתי לך ולמלא בזהירות, לא יקרה כלום.

 

פעם הבאה שעושים לך טיפול (לא יודע אם כל המוסכניקים יודעים את זה) אחרי שממלאים שמן, תניע את הרכב לכמה שניות כדי שהשמן יזרום טיפה ואז תכבה ותבדוק אם צריך למלא עוד קצת, לפעמים חסר קצת אחרי ההנעה והכיבוי.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

לפי החישובים שלי, הטיפול הבא אמור להיות עוד 5,500 ק"מ.

כמה זמן עובר אצלך בין טיפול לטיפול?

 

בנתיים אתה יכול להיות רגוע לגמרי, כל עוד השמן מעל המינימום זה בסדר גמור, רק כדאי לעקוב.

(אני במקומך הייתי מבצע כבר החלפת שמן ומסנן על הדרך, בעצמך)

פורסם

היי .. הטיפול אצלי הוא כל 15000

וקיקים אני נותן הרבה יחסית כנראה פה השמן הולך .

אני ינסע למוסך ויבדוק איתם את השמן המדוייק ויקנה שיהיה ברכב .

תודה רבה לכולכם !

×
×
  • תוכן חדש...