Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחדשתי בהונדה סיווק 2008 4 דלתות ואני מחפש לשדרג את המערכת ברכב.

ברכב הקודם היתה לי מערכות מעולה, אבל הפעם בא לי ללכת על מערכת חזקה יותר

התקציב סביב ה6000 שח

כולל עבודה

יש ברשותי פיוניר 4450 DVD שאני מעביר מהרכב הקודם

פלסטיקה הזמנתי מאיבי

 

המתקין הקבוע שלי עובד עם מותג אחד שהוא מייבא, הייתי שמח לשמוע המלצות על מוצרים אחרים לפני שאני יגש אליו לקבל הצעת מחיר

תודה

Hu-Pioneer 4450dvd .comp-gladen audio ZERO PRO165. Amp-MOSCONI 100.4. Sub-gladen audio. SQX10 bv

פורסם

אם אתה מרוצה למה ללכת על מותגים אחרים ,מוסקוני\גלאדן אודיו\אודיו סיסטם

אלו מותגים ברמה גבוהה ,אם אתה יכול לקבל עליהם מחיר טוב ואתה

מתחבר למוצרים האלו ,שווה להמשיך באותו כיוון.

פורסם

הייתי היום עם חבר אצל מתקין בהוד השרון ואותו מתקין חפר לי במוח שזה סתם מותגים והצליח לערער לי את הביטחון בקשר לMOSCONI ו GLADEN (טען שזה סתם מוצר סיני ושאף מתקין לא מוכן לקנות אותו. ודי ברור לי שזה לא נכון)

הוא הציע לי מורל הייבריד עם מגבר JBL 1004 וסאב הייפוניקס כולל עבודה וכבלים ב4000 שח

אבל יצאתי משם בתחושה לא טובה וגם קצת מעורער והרגשתי צורך לשמוע דעה של אנשים בעלי ניסיון וחסרי אינטרסים. מה שבטוח לבחור הזה בהוד השרון אני לא חוזר , לא אהבתי את הדרך שלו.

Hu-Pioneer 4450dvd .comp-gladen audio ZERO PRO165. Amp-MOSCONI 100.4. Sub-gladen audio. SQX10 bv

פורסם

מותגים של מוסקוני ושל גלאדן אודיו מבית אודיו סיסטם זכו בתחרויות EISA כמוצרים מובילים

ומדובר בציוד ברמה גבוהה ,כמובן שכול מתקין רוצה למכור את מרכולתו בדרך זו או אחרת.

תגיע למתקין שלך ברעננה ותבקש הצעת מחיר לציוד בתקציב הנ"ל ,אני דיי בטוח שתקבל הצעה טובה יותר.

 

http://www.google.co.il/search?um=1&biw=1366&bih=630&hl=iw&tbm=isch&sa=1&q=gladen+audio+EISA&oq=gladen+audio+EISA&gs_l=img.3...25051.28576.0.29269.5.5.0.0.0.0.146.594.0j5.5.0...0.0...1c.1.17.img.3_nbz7Ufghw

פורסם

מוסקוני וגאלדן זה סיני והוא הציע לך על פניהם jbl והייפוניקס? :lol:

+1 לקינג.

תברח מהמתקין הזה מהר, יש לגיטימיות לכל מתקין למכור את הסחורה שלו אבל לדבר עד כדי כך שטויות כבר גובל בפשע.

פורסם

מה דעתכם על המוצרים האלה

אופציה מחנות 1

קומפננט מורל אלייט 2WAY

http://www.morelhifi.com/car-audio/elate

סאב וופר ‏10 ‏אינטש ULTIMO SC Morel

http://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=747309

מגבר JBL PX300.4

http://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=486521

9400 לפני התקנה

 

אופציה מחנות 2

קומפננט גלדן אודיו זירו פרו 165

http://www.gladen.com/GladenCompoCoaxPDFs/SpecificationsZERO165_2PP_ex.pdf

מגבר גלדן 250 RMS *4

http://www.gladen.com/GladenAmpPDFs/XL_250c4.pdf

סאב גלדן SQX אינטש10

http://www.gladen.com/GladenWooferPDFs/SQX10.pdf

8600 שח לפני התקנה

Hu-Pioneer 4450dvd .comp-gladen audio ZERO PRO165. Amp-MOSCONI 100.4. Sub-gladen audio. SQX10 bv

פורסם

אילייט עולה 3.5, הסאב 3k, ויש משומש בהרבה פחות

מגבר דוגמת ה jblעם נתון snr-79 זה לא מנומס לחבר לסט ברמת האילייט, ובטוח שלא לשלם עליו 3k.

 

את הציוד של גאלדן אני לא מכיר.

 

אל תבחר סט קדמי עפ"י המלצות, רק אחרי ששמעת כמה סטים תחליט.

 

מגבר מיד שניה ירים את הרמה, מומלץ, ומשום מה נראה לי שאתה רודף אחרי אחרי נתון ה rms של המגבר, זה לא תמיד נכון.

SCANSPEAK

פורסם

סוף סוף הגעתי להחלטה ומחר אני מתקין את המערכת

עדיין יש שני דברים שאני לא סגור עליהם

1/ מגבר

2/ הוספת רמקולים אחוריים

אני מתלבט בין MOSCONI 100.4 ל GLADEN AUDIO 250.4

http://www.mosconi-system.it/product/as100-4/

http://www.gladen.com/GladenAmpPDFs/XL_250c4.pdf

 

הקומפננט גלדן זירו פרו http://www.gladen.com/GladenCompoCoaxPDFs/SpecificationsZERO165_2PP_ex.pdf

סאב גלדן SQX10http://www.gladen.com/GladenWooferPDFs/SQX10.pdf

hu פיוניר 4450 DVD

יש טעם להוסיף סט אחורי ?

המתקין אומר שלא, אני חושב שכן . אשמח לשמוע דעתכם

תודה לכל המגיבים

Hu-Pioneer 4450dvd .comp-gladen audio ZERO PRO165. Amp-MOSCONI 100.4. Sub-gladen audio. SQX10 bv

פורסם

בין המגברים הייתי הולך ללא ספק על המוסקוני ,מוסקוני היא חטיבת העילית של אודיו סיסטם

וה-as100-4 הוא מגבר איכותי יותר.

 

רמקולים אחוריים זה עניין של טעם אישי

בכול אופן תמיד ניתן להוסיף לאחר מכן כך שהדבר לא מהווה בעיה

תתחיל ללא רמקולים אחוריים ,אם הדבר יחסר לך תמיד תוכל לרכוש מונובלוק לסאב וסט

קומפוננט אחורי נוסף.

פורסם

במידה ואני מחליט להוסיף רמקולים אחוריים, יש טעם לשים קומפננטים או רמקול רגיל עם טויטר מובנה?

Hu-Pioneer 4450dvd .comp-gladen audio ZERO PRO165. Amp-MOSCONI 100.4. Sub-gladen audio. SQX10 bv

פורסם

אחרי יום מתיש במוסף . סוף סוף לקחתי את הרכב להתקנה

התחילו לעבוד על הרכב לקראת השעה 4

אז הרכב יהיה מוכן רק מחר

הספקתי לצלם כמה תמונות , ובטח מחר יהיו יותר

1.7.13 005.jpg

1.7.13 002.jpg

Hu-Pioneer 4450dvd .comp-gladen audio ZERO PRO165. Amp-MOSCONI 100.4. Sub-gladen audio. SQX10 bv

פורסם

יש טעם להוסיף סט אחורי ?

המתקין אומר שלא, אני חושב שכן . אשמח לשמוע דעתכם

תודה לכל המגיבים

 

אישית אני לא רואה טעם בסט אחורי, בייחוד כשיש סאב, את הכסף הייתי משקיע באיטום בדלתות, למען האמת זה שלב שלא הייתי מוותר עליו.

 

תתחדש!

תן עדכון כשהכל היה גמור!

SCANSPEAK

פורסם

עוד כמה תמונות ועדכונים

היתה לי התלבטות בין 2 מגברים

ובסוף בחרתי ב MOSCONI ואני מאוווווד שמח עלהבחירה שלי

המערכת שהתקנתי היא בדיוק מה שרציתי

הסאונד מאוד פתוח ונקי, עוצמה גבוה ועדיין אפשר לדבר ברכב גם שהווליום גבוה

 

מחר יגיע הפוד לטויטר מהצבעי והמתקין שלי יסיים את ההתקנה

שמעתי בעצתכם ועשיתי איטום בדלת.

מחר יהיו תמונות נוספות של הפודים

1.7.13 001.jpg

1.7.13 002.jpg

1.7.13 003.jpg

Hu-Pioneer 4450dvd .comp-gladen audio ZERO PRO165. Amp-MOSCONI 100.4. Sub-gladen audio. SQX10 bv

×
×
  • תוכן חדש...