Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אחרי כמה חודשים עם הפג'ו 206 הבנתי שצרפתיות זה לא בשבילי, קניתי אותה עם נתונים מעולים ואחרי בדיקה והאוטו האכיל אותי מרורים!

הגעתי למסקנה שאני רוצה יפנית, אחת אמינה שתשרת אותי ואהנה ממנה, השיקול היה שכחייל משוחרר שעומד להיות סטודנט בהתחלה לרכב חסכוני אבל הפגו חסכה ממני בדלק ( ידנית עשתה 1-15 בערך) אבל כל הכסף ייצא על דברים אחרים, אז מעדיף רכב שיעשה 1-10, אבל ארגיש בראש שקט יותר.

 

בכל מקרה חיפשתי לי מאזדה 3, קורולה, לאנסר, הבעיה שכל מה שעלה בטווח מחירים של עד 26 K, באמת נתגלה כפח אשפה, נסעתי בכל הארץ ראיתי אין סוף כלים, בסוף מצאתי אותה די קרוב לבית, בכל מקרה היא נראית מעולה,

והתחשק לי לשתף אתכם!

1001319_4809614449411_1584531443_n.jpg

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פרטים,

הרכב נקנה ממשפחה מבוגרת אשר נסעו בו 9 שנים ,טיפלו בו במורשה כמובן הכל עם קבלות. מנוע 1.8, 170 אלף קילומטר שנת 2003.

 

בהתחלה חששנו מהקניה קצת בגלל הקילומטרז היחסית גבוהה, אבל היות ויש לי כמה חברים קיבוצניקים, שם הרכבים האלה מתפקדים עם אותו מנוע וגיר כבר מעל 350 אלף קילומטר החלטתי ללכת על זה :wink:

פורסם

170 זה כלום. רכב מעולה. אמין כמו קורולה ועולה שני שליש ממנה.

רק דבר אחד: תבדוק אם החליפו אטם של המנוע צעדים (או את המנוע צעדים עצמו) בשנים האחרונות. אם לא, תחליף(את האטם).

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

כמו שכבר אמרו, תתחדש. תתכונן לשיעמום טוטאלי - מכל הבחינות, גם מבחינת תקלות :wink:

תבדוק (דחוף) אם הרכב נמצא ברשימת הרכבים שנקראו לריקול לגבי תיקון מסויים בכריות האוויר - הריקול יצא לפני שבוע בערך לכמה דגמים של ניסאן. חשוב ולא משהו שהייתי מציע לדחות.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

בהחלט רכב אמין מכל הבחינות. רק לתדלק ולנסוע.

אני גם עברתי בזמנו אחרי חודשים מורטי עצבים (וכסף) עם 206.

 

 

ולמי שכתב כי הרכב אמין כמו קורולה.... למה להעליב?! :twisted:

 

דרך אגב, אל תצפה לצריכה של 1:10. בתוך העירה זה יותר קרוב ל 1:8

Nissan Maxima A33 2L V6

Nissan Almera N16 1.8L

פורסם

ממש לא 1:8 ..

1:9.5-10 בנהיגה רגועה ומחושבת.

 

אחלה רכב. הוא כמו לגו, 2 ברגים ורוב החלקים מפורקים מחוץ לרכב (לניקיון/תיקון/שיפור).


×
×
  • תוכן חדש...