Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדיבוריות (נוקיה מקוריות) הותקנו עם מתקן יעודי (in-dash ) ללא חורים.

עם הבורג המקורי של כידון הקטנוע.

 

הפעם למדתי איך להגדיל את התמונה... מהנוקיה 7650...

 

שלומי

microphones.jpg

bracket.jpg

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

באמת חבל...

 

שמעתי רבות על הסאונד שיצא לך מהקטנוע...

 

אם הקטנוע היה שלי, היה סמוך ובטוח שהייתי מציק לך בנושא.. :-D:-D

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

טוב זה היה המערכת הראשונית שהייתה בקטנוע,מאז השתנה הכל:

 

הרמקולים הם 6X8" בבניות פיבר על הדש,רדיו דיסק של קלריון עם כניסה להתקן MP3 נייד.

אבל בכל זאת תהנה מהקטנוע הישן (שהיום יאמאהה נהנים ממנו ומהמערכת).

 

התמונה השמאלית היא של הכלי החדש וכשיהיה לי קצת זמן פנוי נטפל גם בו....

בכל אופן אני יחפש את התמונות של המערכת המוגמרת בקטנוע הישן ואני יפרסם אותם.

 

עופר

P4100039.JPG

P4100040.JPG

P4100041.JPG

t-max.jpg

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם
טוב זה היה המערכת הראשונית שהייתה בקטנוע,מאז השתנה הכל:

 

הרמקולים הם 6X8" בבניות פיבר על הדש,רדיו דיסק של קלריון עם כניסה להתקן MP3 נייד.

אבל בכל זאת תהנה מהקטנוע הישן (שהיום יאמאהה נהנים ממנו ומהמערכת).

 

התמונה השמאלית היא של הכלי החדש וכשיהיה לי קצת זמן פנוי נטפל גם בו....

בכל אופן אני יחפש את התמונות של המערכת המוגמרת בקטנוע הישן ואני יפרסם אותם.

 

עופר

 

מה עשית?! פושע !! :-D

התקנת רמקולים של 3900 ??

חכה חכה.. אותך לפלאפון !!

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

יש. וזה 6350 של סלקום, שדומה ל 6310 אך

עבה יותר ממנו, ועובד ב TDMA ולא ב GSM .

(אין לו כרטיס SIM )

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

6360 אחי

יש לי אותו, לא יודע מהזה 6350 כניראה משהו דומה

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
מה עשית?! פושע !! :-D

התקנת רמקולים של 3900 ??

חכה חכה.. אותך לפלאפון !!

 

 

שלומי

זה היה שלב א' עוד לפני שחשבתי בכלל לשים "מערכת"בקטנוע....

ומי שתרם ל"פשע" הזה עובד איתך:-) .

 

עופר

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

×
×
  • תוכן חדש...