Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

מודבר בצמיגים די ישנים. אני בכוונה לא מציין את גילם על מנת שאנשים ישפטו לפי התמונות.

 

בעקרון הצמיגים עדיין עם הרבה בשר, סדקים זעירים סה"כ נראים די בסדר. מה ששונה קצ מצמיגים טריים הוא שהצבע שלהם לא ממש שחרו אלא יותר אפור עם נטייה לחום בהיר (לא נסעתי על אדמה בזמן האחרון - רק על אספלט).

 

מה דעתכם? להחליף או למשוך עד החורף?

IMG_0389.jpg

IMG_0390.jpg

IMG_0392.jpg

IMG_0393.jpg

IMG_0394.jpg

פורסם

נראים מצויין לדעתי, לא רואה שום סיבה להחליף.

אם הם בני יותר מ-4 שנים הייתי שוקל להחליף לפני החורף.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

הצמיגים נראים במצב חדש, החום זה אבק מהרפידות הבלם.

ראיתי רק פצע אחד כתוצאה מנסיעה בכורכר אין מה להתרגש .

בקיצור תמלא אוויר כמו שצריך וסע לשלום.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

נראים טוב מאוד, אבל בסופו של דבר הכל שיקול כלכלי.

 

אם אתה רוצה להיות רגוע,תחליף ושמור את אלה במחסן לכל צרה שלא תבוא.

פורסם

אגב הצמיגים יוצרו באמצע 2008 כלומר בני 5 שנים. מותקנים על הרכב מתחילת ינואר 2009 (4 וחצי שנים) ועברו כ- 40K ק"מ.

פורסם

אתה על הגבול.

הסיבה שאין סימני בלאי היא כי הצמיגים "ירוקים" והגומי קשה מאד.

פורסם

תעודת הצטיינות לקונטיננטל לדעתי, הם נראים במצב מצויין יחסית לזמן ולק"מ גם.

הנסועה השנתית מאד נמוכה, ואני מניח שהיא גם עירונית ברובה.

האם הרכב חונה בחוץ או בחניה מקורה לרוב ?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
תעודת הצטיינות לקונטיננטל לדעתי, הם נראים במצב מצויין יחסית לזמן ולק"מ גם.

הנסועה השנתית מאד נמוכה, ואני מניח שהיא גם עירונית ברובה.

האם הרכב חונה בחוץ או בחניה מקורה לרוב ?

 

הנסועה דווקא בין עירוני ברובה - נתיבי איילון - אבל לרוב לא עובר את ה- 100 קמ"ש. הרכב חונה בחנייה מקורה כרגע, אבל זה לא היה כך משך כל חיי הצמיג. מה שכן אני מקפיד לכסות את הרכב כאשר הוא עומד בשמש (כך שגם חלק מהצמיג מכוסה).

פורסם

אוקיי, בכל אופן - כרגע בטח שלא הייתי מחליף. עם בוא החורף הייתי שוקל את המצב מחדש.

לא יודע כמה אתה יודע לאבחן אחיזה של צמיגים, אם אין לך מושג - אולי שווה לבקש ממישהו שקצת מבין בנהיגה

שיעשה סיבוב על הרכב בכביש רטוב ויגיד אם האחיזה בעייתית. אם אתה רוצה ללכת 'על בטוח' ולהתחדש ברביעיה חדשה,

זה כמובן יהיה עדיף.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

×
×
  • תוכן חדש...