Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4777 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי נהג הסובארו ישלם את רוב הנזק.

גם שם יש תקרה לסכום שהביטוח ישלם.

אותם נהגים שעושים כאלה תאונות,ונוסעים במכוניות יוקרה/ספורט הם לרוב סתם צעירים מתלהבים שנוסעים בפרארי שאבא קנה.

אין להם שום הכשרה,אפילו בסיסית לנהיגה במכוניות.תוסיפו לזה טמטום ואלכוהול והתוצאה-עשרות אלפי הרוגים בשנה.:|

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא מפתיע שזה ברוסיה,מכל הסרטונים האלה יש לי הרגשה שבטיחות בכביש זה דבר שלא קיים אצלהם .

ואני חשבתי שבארץ הכבישים זה כמו שדה קרב .

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם
זה כי הוא "כיוון" למרווח שבין המכוניות והצליח רק לשבור פנסים\לעקם מכוניות\להוריד מראות. הסרטון נראה אותנטי למרות שלא ניתן לדעת.

 

זה לא כזה משנה, עדיין הנזק אמור להיות הרבה יותר חמור ממה שיש בסירטון. אין לי מושג אם זה אמיתי או לא, אני אומר את האמת.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
הרכב מטומטם? אולי הנהג...? ;)

 

הכוונה היתה לכמות טמטום שיושבת ברכב, כן הנהג מטומטם אבל גם ה-2 אנשים שיושבים איתו לא פחות.

פורסם

אין ספק שהנהג דביל מוחלט.

למזלו - היה רווח מספיק בין טורי המכוניות (והוא הצליח להאט ע"י שגילח כמה וכמה מכוניות), אחרת - זה היה משול להתנגשות בקיר.

alfa 156 2.5.

פורסם

קודם כל נציין שהם שני טאמבלים!

ואגב לא חסר כאלה בארץ,במיוחד במבואות הדרומיים של איילון.

לגבי הביטוח,אם יש רק נזקי פח כמו שזה ניראה אז לא חושב שתהיה לו בעיה.

סתם לדוגמה:הרכב שלי מבוטח עד לנזקים של 600K ,בכמה רכבים הוא נכנס? 10 גג..לא חושב שעלות התיקון תגיע למחירים כאלה אסטרונומיים.

פורסם

וכל שנותר הוא לצטט את הצלם, לאחר שכרית האויר נפתחה, האבק התפזר ודממת מוות השתררה לרגע במכונית...

 

פיזדייץ בלאט :lol:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

לך תדע כמה רכבים ב-50-60 אלף הוא השבית שם בגלל שעלות התיקון תהיה נגיד 40% מערך הרכב (לא יודע מה נהוג ברוסיה).

יש שם נזק עצום!

אתה מבין שגם עם הכיסוי 600K שלך, אם אתה נכנס ב-S CLASS בת שנה-שנתיים ומורידים אותה מהכביש (היו מקרים),

אז אכלת אותה כי ערך הרכב יותר גבוה. תקנו אותי אם אני טועה...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
קונטרה עם הידיים, למי שלא ידע (אני סמוך ובטוח ש-amir74 לא כתב את זה סתם) היה משפט של שר התחבורה בזמנו חיים קורפו, שאמר שלא צריך חגורות בטיחות בעיר ומספיק לתת קונטרה בהגה. בתגובה המראיין, רוני אהרונוביץ' למיטב זכרוני, הציע לו לרסק את הגולף GTI שלו לתוך קיר במהירות עירונית וזאת בלי חגורה. השר סירב, משום מה.

 

זו הייתה חתימה של מישהו לא?

"כריות אוויר זה לעומוהים, גבר אמיתי נותן קונטרה עם הידיים". :)

 

אין לי כל כוונה להעליב אף אחד שאוהב את בני מינו, אני רק מצטט חתימה של אחר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לפי דעתי היה לו הרבה מאוד זמן לזהות את הפקק ולהספיק לבלום במיוחד שאתה טס על 190-200 שדה הראיה צריך להיות יותר רחוק,(לא בטוח אם זה בלשון זכר או נקבה אז סליחה :)) אבל זה לא מצולם בסרטון אם הוא הספיק לזהות את הפקק יותר נראה כי אחד החבר'ה צעק לו משהו ואז הצלם החזיר את המצלמה לכביש.

 

מצאתי את החלק ההמשך

 

רגע לפני שהם יוצאים מהאוטו אחד הבחורים שואל מה עושים, אחרי שיצאו יש אחד שלא מפסיק לקלל אותם מי שלא מבין.

 

מקס.


×
×
  • תוכן חדש...