Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתחיל לראות עבודה נחושה ומקצועית של השוטרים. עושים מה שנדרש, וממשיכים הלאה. יישר כח!

 

ראינו את השוטרים מב"ש, אני רואה את השוטרים אצלנו במחוז ובתחנה, אני רואה את השוטרים הללו. אני מתמלא גאווה שאני חלק מהם.

 

שבוע טוב!

 

http://www.iba.org.il/bet/bet.aspx?type=1&entity=932268&topic=917

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמה שאוהבים לרדת על משטרת ישראל. נכון שמדובר בגוף מסורבל מדי שצריך רה-אורגניזציה, אבל כל הירידות על השוטרים והשנאה כלפיהם ממש ממש ממש לא מוצדקת. אני מכיר המון שוטרים (גם כן במסגרת התנדבותי) שמתייחסים אליי כמו אל בן, ומתייחסים יפה ובנימוס גם כלפי אנשים שהם עוצרים לבדיקה. אנשים משכמם ומעלה שנפגעים שוב ושוב מהתנהגות האזרח הערס כלפיהם למרות שהם מבצעים את עבודתם נאמנה ועושים הכל כדי לשמור על בטחון האזרחים.

פורסם
אני מתחיל לראות עבודה נחושה ומקצועית של השוטרים. עושים מה שנדרש, וממשיכים הלאה. יישר כח!

 

ראינו את השוטרים מב"ש,

 

 

מצטער, אין כל קשר בין מקצועיות לשוטרים מב"ש, ניתן לראות זאת בסרטון שפורסם. וגם עבודה נחושה לא היית, עברו כ 25-30 דק' מתחילת האירוע עד להחלטה על כניסה למבנה, כאשר היה די והותר כח אדם לכניסה כעבור 10 דק' מתחילת האירוע.

וגם בכניסה למבנה ניתן היה לראות את ההססנות.

 

יחד עם זאת אומר כל הכבוד לשוטרים על השתתפותם באירוע מסובך שכזה.

 

לגבי אירועי ירי בפתח תקווה ובבת ים, כל הכבוד לשוטרים שהשכילו לבצע ירי ולסיים אירוע כמו שצריך (כמובן לפי מה שפורסם בתשקורת).

פורסם

חבר, כוחות המשטרה בב"ש בפיקודו של סנ"צ תומר בדש פעלו ללא לאות, ללא חת, לא חששו מכלום וחתרו למגע. מה אתה מצפה, שתומר ייכנס לבדו? או שאולי שני הבלשים ייכנסו לבדם?

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

הארוע בב"ש טופל באיחור, והיה גם כשל של ירי לא מכוון מי יודע מה לאזור בו ישנה בת ערובה. זו לא מקצועיות. זה חרטא.

 

לעומת זאת, הפקד מבת ים עושה רושם שפעל בדיוק נמרץ איך ששוטר אמור לפעול. הוא זיהה סכנה, לא ירה לפני הזמן וגם כשירה, ירה בדיוק במידה הנכונה בכדי לפצוע מספיק כדי לנטרל, אך לא להרוג. אם הדיווחים בתקשורת נכונים, כל הכבוד לו וזה בלי טיפה אחת של ציניות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני לא בקי בכל פרטי האירוע בב"ש, אבל השוטרים שהגיעו ראשונים הם שוטרי בילוש. הם ניסו להיכנס, אבל אלון ירה עליהם והם תפסו מחסה. בהגעתם של כוחות נוספים הם נכנסו לסניף בראשותו של סנ"צ תומר בדש, אשר נכנס ללא מיגון ורק רצה לחתור למגע. הירי? לא מכיר, לא שופט.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

MAXCHER אני מאחל לשוטר הזה הרבה סבל. למה? כי הוא מוציא את כל השוטרים אלימים וחמורים. זה שהוא חמור זה לא אומר שכולם כאלה. הוא צריך לקבל את העונש הקבוע בחוק לגבי שימוש בגז פלפל שלא למטרה לה הוא יועד.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

יחד עם השוטר (על אזרחי) רכוב האופנוע שהרביץ לרונן פייגנבוים?

אם מח"ש הייתה גוף בלתי תלוי, חצי מהשוטרים היו בכלא או לכל הפחות מפוטרים.

לא יודע כמה יצא לך להתעסק עם פירות וירקות, אבל כאשר יש פרי אחד רקוב ומשאירים אותו בקופסה, כל שאר שוכני הקופסה מקבלים מהר מאוד את הריקבון...

פורסם

שלא תטעו. יש המון שוטרים שסרחו או שבדרך. חשוב להדגיש את אלה שלא, כדי שיראו שלא כולם קקות. אני מאמין בדרך של להאדיר את הטוב ולמגר את הרע.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
נו באמת, שני מתנדבים שמשבחים את המשטרה :lol:

אל תעלבו, אבל אתם לא מדד.

 

דווקא בגלל שאתם לא חלק מהמעמרכת (עם כמה שאני עאלק "חלק מהמערכת" עדיין הספקתי להכיר מעט)- אין לכם מושג על תמהיל השוטרים בארץ. אתם שומעים על החארות שמשפריצים גז פלפל על אנשים; על המושחתים והקקות אבל דווקא על אלו המעוטרים שעושים את עבודתם על הצד הטוב ביותר, או סתם כאלו שבאים לעשות עבודה ועושים אותה בגישה חיובית, עליהם בחיים לא תשמעו.

פורסם
שלא תטעו. יש המון שוטרים שסרחו או שבדרך. חשוב להדגיש את אלה שלא, כדי שיראו שלא כולם קקות. אני מאמין בדרך של להאדיר את הטוב ולמגר את הרע.

 

אתה מדבר על השוטרים שלא סרחו כאילו מגיע להם איזשהו פרס מיוחד. כל עוד זו הגישה, דבר לא ישתנה.

 

דווקא בגלל שאתם לא חלק מהמעמרכת (עם כמה שאני עאלק "חלק מהמערכת" עדיין הספקתי להכיר מעט)- אין לכם מושג על תמהיל השוטרים בארץ. אתם שומעים על החארות שמשפריצים גז פלפל על אנשים; על המושחתים והקקות אבל דווקא על אלו המעוטרים שעושים את עבודתם על הצד הטוב ביותר, או סתם כאלו שבאים לעשות עבודה ועושים אותה בגישה חיובית, עליהם בחיים לא תשמעו.

 

יש לי לקוחה שוטרת, ולא שנה או שנתיים, והדברים שאני שומע ממנה אינם תואמים את השקפתך, אלא את השקפתי לפיה כח האדם פשוט לא מספיק טוב, אתי, חכם או ראוי. אנחנו כן שומעים על אלה שעושים עבודה טובה, ולראיה הפקד מהאירוע בבת ים. אבל הם מעטים. אפילו האינטראקציה הפשוטה ביותר עם מיטב שוטרינו, עצירה לבדיקת מסמכים, מהווה ברוב המקרים מפגן כוח, אטימות, התנשאות וזלזול וכל זאת באירוע שאין בו אפילו חדש, אלא פעולה שגרתית.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...