Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רגע מה אתם מצפים שיקרה?

 

הכל די פשוט, השוטר/חוקר לא מכיר ולא יודע את החוקים, עושה מה שניראה לו ואוכף (חושב שהוא אוכף) חוקים שהוא המציא כי לא בא לו בטוב או כי הוא לא בודק את הנושא. ופשוט עושה מה שבא לו.

 

המילה שלך נגד המילה של שוטר בבית משפט.

 

מחש לא מתפקד.

 

אם אין אף אחד שמשגיח על ונותן להם ונותן להם בראש עם BAN HAMMER דבר לא ישתנה.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שוטר/חוקר עוברים הכשרות מדי חצי שנה (אימון יחידות) שבו מרועננים חוקים, מלמדים חוקים חדשים ומחזקים ידיעות באכיפה וטיפול באירועים.

 

כל שוטר במ"י שבא במגע עם אזרח יעבור הכשרות על גבי הכשרות ורענונים על גבי רענונים. אז אל תצא בהצהרות.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

קצת מפי הנביא ישעיה, בהקשר אחר, אבל זה תופס גם כאן:

 

א אָשִׁירָה נָּא לִידִידִי, שִׁירַת דּוֹדִי לְכַרְמוֹ: כֶּרֶם הָיָה לִידִידִי, בְּקֶרֶן בֶּן-שָׁמֶן. ב וַיְעַזְּקֵהוּ וַיְסַקְּלֵהוּ, וַיִּטָּעֵהוּ שֹׂרֵק, וַיִּבֶן מִגְדָּל בְּתוֹכוֹ, וְגַם-יֶקֶב חָצֵב בּוֹ; וַיְקַו לַעֲשׂוֹת עֲנָבִים, וַיַּעַשׂ בְּאֻשִׁים.

פורסם

שמר, יכול להיות שחלק מהשוטרים שעוברים את האימונים אות הרענונים עושים מהם חמוצים וזה לא מעניין אותם בכלל. אבל לא כולם כאלה.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
שוטר/חוקר עוברים הכשרות מדי חצי שנה (אימון יחידות) שבו מרועננים חוקים, מלמדים חוקים חדשים ומחזקים ידיעות באכיפה וטיפול באירועים.

 

כל שוטר במ"י שבא במגע עם אזרח יעבור הכשרות על גבי הכשרות ורענונים על גבי רענונים. אז אל תצא בהצהרות.

 

מצטער אבל זה לא ניראה ככה.

 

בחיים שלי נחקרתי במשטרה 3 פעמים. שבכל אחד מהם הייתה עבירה על החוק והיו לה השלכות כלכליות כאלה ואחרות.

 

בעוד מספר מקרים בהתקלות עם המשטרה, הם פשוט עשו מה שבא להם. וניסו לעכוף חוק דמיוני כל שהו למרות שהצגתי (לא בכתב) את החוק מילה בילה.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

שוב אתה מתחיל עם "אבל לא כולם כאלה, יש כאלה טובים, אבל ממש !".

 

כולנו יודעים שיש שוטרים טובים. יש אפילו שוטרים מצויינים, מכיר כמה באופן אישי.

 

זה עדיין לא מונע מתדמית המשטרה להיות גרועה ומהתחושה של הציבור להיות כזו שהשירות מהמשטרה גרוע.

 

בשבילך - עוד ציטוט מהמקורות: "אבן שטיפש אחד זרק לבור, גם מאה חכמים לא יצליחו להוציא". את השוטרים הרעים (שהם מיעוט, אבל מיעוט גדול מדי) צריך לבעוט החוצה מהמשטרה. ברגע שבמקום בעיטה, צמרת המשטרה משחקת בקקה ומעבירה למח"ש שאומרת "נו נו נו" אבל מחליקה את ההתנהגות הלא נאותה - זה דופק את כל דימוי המשטרה בעיני הציבור ובמידה רבה של צדק.

 

מח"ש צריכה להיות גוף בלתי תלוי לחלוטין והמפכ" צריך להיות מחוייב להמלצותיה.

פורסם

עוד מקרה לתפארת:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4386314,00.html

 

האם הם באמת לא מבינים במשטרה שכל מקרה כזה מייאש עוד אלפי אזרחים מלפנות אליהם? זה ברור לחלוטין שיש סדרי עדיפויות ודחיפויות כאלה ואחרות, אבל ראבאק! לשלוח בן אדם לתבוע אזרחית בלי לזמן אפילו לחקירה?

גם תגובת הדוברים (גם במשטרה וגם בצה"ל) היא פחות אמינה אפילו מהצהוב שבעיתונים...

 

מזכיר לי מקרה שהיה לי בגיל בר מצווה (מצטער שאני מחזיר אתכם למאה ה-19).

היו לי אופני RALEIGH (נחשבו למותג משורה ראשונה, כסא 23).

יום אחד, העלימו לי אותן במקום מגוריי (אז הוא נחשב לסוף העולם. מכונית שעברה התקבלה בתשואות ופרחים).

יומיים אח"כ, אנחנו בדרכנו למשטרה עם תעודת האחריות (עליה יש את מספר השילדה) אני הולך לתומי ברחוב בעיר הקרובה, פתאום אני רואה מישהו (נראה כבן 15) מזיע לידי בעודו מדווש על אופניים שנצנצו לי מוכר. איכשהו הסתדר שאבי הגיע דקה אחרי כן לאסוף אותי עם האוטו ואני מבקש ממנו לנסות לתפוס את ההוא שעבר לידי.

300 מ' אח"כ השגנו אותו, עוצרים לידו. בדיקה מהירה מול תעודת האחריות - המספר זהה, ניחשתי נכון.

 

טוב, הולכים לתחנת משטרה, עם הבחור (השתכנע לבוא במקום להתחיל סצינות ברחוב, כנראה לא היה מ"הכבדים").

"שלום, אופניים שלי, מצאתי את הבחור רוכב עליהם, הנה הוכחת קנייה".

ישר לחקירות.

 

היינו 5 דקות עם החוקר, ככה וככה - הנה תעודת האחריות עם מספר השילדה, הנה האופניים עצמן עם המספר טבוע, הנה הבחור שרכב עליהן, טפלו בו.

לקח את הבחור לחדר חקירות. חצי שעה.

יוצא החוקר - "הוא קיבל אותן מאח שלו, זה לא הוא. אני אזמין את אח שלו לחקירה ונראה. תשאיר את האופניים פה, זה מוצג משפטי כרגע".

הייתה לי ברירה? במאמר מוסגר, אציין כי בגיל 13 האמנתי בכל מאודי לשוטרים.

עבר שבוע.

טלפון למשטרה.

"נו, מה עם האופניים"?

"אה, הבחור עדיין לא הגיע לחקירה"

"טוב, ומה עם לקבל אותן חזרה?"

"אה, זה אי אפשר, זה מוצג משפטי"

 

עברו עוד שבועיים.

"נו, מה עם האופניים?"

"תראה, הוא היה, אבל הוא טוען שהוא קנה אותן ממישהו ואנחנו צריכים לזמן גם אותו"

לקבל חזרה? חלילה.

 

עוד חודש.

"נו, מה עם האופניים?"

"אה, איתרנו את המוכר, אבל הוא עוד לא הגיע".

אופניים? לא, מצטערים, מוצג משפט, אתה יודע...

 

עוד שבוע, עוד חודש, עוד חודשיים - והבחור ממאן להגיע.

אחרי חצי שנה כבר הרמתי צעקות, הלכתי למפקד התחנה. עשו לי טובה גדולה, הסכימו לשחרר לי את האופניים על תנאי, אם אחתום על הצהרה שאני אביא אותן חזרה בכל רגע שיידרשו לצורך חקירה (כי הרי סתם תמונה של המוצג לא תספיק).

 

את המוכר המסתורי מעולם לא תפסו.

 

סיכום:

תפסתי את האופניים, את הבחור שרכב עליהן (בדיעבד נודע לי שהוא נצר למשפחה "ידועה"), הבאתי אותם לתחנה עם הוכחה שאלה אכן אופניים שלי.

המשטרה, ביעילותה, לא הצליחה להגיע אל הגנב, למרות קצה החבל שהבאתי להם וגם החרימו לי את האופניים למשך חצי שנה נוספת.

 

מופת של שירות. כנראה שזו מושרש כ"כ עמוק בארגון הזה שגם עוד מאה שנים לא ישנו את הגישה של אותם שוטרים.

פורסם

נתקלתי ביחס דומה כשיום אחד ניגשתי לתחנת המשטרה הקרובה לביתי, כדי להגיש תלונה על שכן מרעיש.

הקצין התורן הסביר לי בסבלנות שאין טעם כי גם ככה לא יטפלו בזה. מה כבר הוא עושה גם ככה? לא נתן לשכונת מגורים שלמה לחיות בשקט איזה חודש - חודשיים?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

שתי התקלויות שלי במשטרה:

לפני מספר שנים בני - שהיה כבן 9 - חצה כביש ברמזור ירוק. רכב שעבר את מעבר החציה בעת שהרמזור התחלף נסע רברס ופגע בו. קצין כיבוי אש שער במקום רשם את פרטי הנהג הפוגע.

ומה היה בהמשך:

אמבולנס שחלף במקום סרב לטפל בילד - כיון שהוא חש בטוב. אפילו לא המתין עד להגעת אחד ההורים (אשתי היתה במרחק 10 דקות).

חוקר התאונות במטרה שאליו פנינו לאחר שהילד נבדק במיון היה אדיב מאוד . אבל בסיום חקירת הילד חקירת הארוע הסתימה. נראה כי הנהג הפוגע לא זומן לחקירה, שכן את ההודעה על סגירת התיק קיבלנו בדואר כאבור 36 שעות.

ומעשה שהיה לי בשבוע שעבר:

ביום ג' פגע בי רכב מאחור בצומת. כין שספקתי צליפת שוט די נעה (הראש הגיע עד קורה A למרות שהייתי חגור) פניתי למיון. למחרת אחה"צ פניתי למשטרת התנועה, אבל התברר לי כי בניגוד לפעם הקגודמת - בה הגשתנו את התלונה לחוקר בשעה 7 בערב - השירות מסתיים ב-15:30. לא היתה לי ברירה ולמחרת יצאתי מהעבודה שעה לפני הזמן (כמובן - יורד מהמשכורת) כדי לגשת למשרשי התנועה. שוב - השוטר היה אדיב וזריז, קיבל ממני את הטפסים אבל מתברר כי הפעם נוהלי המשטרה שונים - אני צריך להגיע פעם נוספת - שוב, על חשבון שעות העבודה - כדי לקבל את האישורים. אי אפשר לשלוח אותם בדואר.

בקיצור - שירות למופת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

השרשור הזה כנראה לא יגווע. הנה הברקה נוספת של מיטב בחורינו:

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4387406,00.html

 

התגובות של השוטרים והמתנדבים כאן מזכירות בעיקר את תירוצי בית"ר ירושלים בעניין הקומץ.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אחת התגובות למקרה הנ"ל ^:

 

"זה מצחיק שאנשים עדיין חושבים שהמשטרה כאן בשביל לטפל בבעיות שלהם. משטרת ישראל קיימת בשביל לתת דוחות ולהציק לאנשים שומרי חוק. באמת ציפית שהם יגיעו? היה להם עומס? ברור שהיה להם עומס, חלק מהם בהפסקה, החלק השני נותן דוחות וכמובן שיש כמה שכנראה לבושים כאילו הם יוצאים ליום רע בבוסניה כשהם נוסעים לעצור איזה סטלן שעישן ג'וינט. הם לא יודעים להתמודד עם פשע, הם לא יודעים לחקור והמשטרה ברובה המוחלט מורכבת מדגנרטים חסרי כשרון שהגוף הבזוי הזה היה המוצא האחרון שלהם לפני אבטלה."

 

עצוב לומר, אבל יש מן האמת בטוקבק הזה.

V5

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

המשטרה משתפרת מדי יום.

לא רציתי לכתוב על הדי-ג'יי שנעצר בעוון שוטטות עם טיפות עיניים, כולל קוקאין והרואין, שבסוף התבררו כטיפות עיניים, כי בכ"ז מצאו אצל הבחור כדור כלשהו, אז אפשר, מחמת הספק, להגיד שהספידים עוררו את חשד השוטרים בנתב"ג.

 

אבל הנה, אפילו על עדי המדינה המשטרה לא מסוגלת לשמור כראוי.

 

"100 בשבילך". בשביל כל השאר, אפס עגול.

פורסם

מנגד השבוע שמעתי שוטרת מבטיחה לילד ערס לבטל תלונה על רעש שהוגשה נגדו, כי "זה 750 שח וזה לא הגיונ", והיא ואמא שלו כנראה מכרות. היא פחות או יותר דאגה לצלצל לכל שוטר בתחנה שלה, כדי לבדוק מי החוצפן שרשם את הדו"ח ואיך מבטלים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

עם הסרטון הזה למח"ש. שוטר חצוף וטיפש שאין כדגמתו! טופל עבירה שלא בוצעה על אזרח... בושה וחרפה.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:


×
×
  • תוכן חדש...