Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזעם בהודעה שלך אשכרה נשמע כאילו זו פעם ראשונה שאתה נתקל בזה. זה אפילו כמעט אמין.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

RK, תמיד שמעתי סיפורים. לא שמעתי במו אוזניי איומים כאלה. אני שמעתי לא מעט סיפורים, ותמיד אמרתי "אולי הוא לא הבין את השוטר נכון". אבל פה זה ברור כשמש שהשוטר הזה פשוט מנסה לסגור את מכסת הדו"חות השבועית.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

מי שצריך ללכת הביתה זה לא השוטר, אלא המפכ"ל ו/או השר לבטחון פנים. אותם אלה שלא הכניסו לכלא או לפחות העיפו בבושת פנים את השוטר הראשון שסרח וצולם (דפדף בשרשור ותראה כמה כאלה), אחריו את השני, השלישי וכו'.

 

כאשר המערכת מכסה על זה והדובר/ת מוציא/ה הודעה בנוסח : הנושא בבדיקה, אולי הסרט נערך ועוד שטויות דומות, זה נשמע אמין כמעט כמו דובר צה"ל...

פורסם
RK, תמיד שמעתי סיפורים. לא שמעתי במו אוזניי איומים כאלה. אני שמעתי לא מעט סיפורים, ותמיד אמרתי "אולי הוא לא הבין את השוטר נכון". אבל פה זה ברור כשמש שהשוטר הזה פשוט מנסה לסגור את מכסת הדו"חות השבועית.

 

 

חתיכת שכנוע עצמי... אם אתה שומע את הדפיקות בדלת, אז זה נציגי השירות של חברת בוחן מציאות בע"מ. ברוך הבא לעולם האמיתי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

RK, מעולם לא חוויתי מפגש שוטר-אזרח, עד שהגעתי להתנדב במשטרה, ואז אני חווה את המפגש בצד השוטר. אני מעולם לא פניתי ככה לאזרח וניסיתי לטפול עליו דברים שלא עשה. גם לא מי שעבדתי איתו.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

אתה לא, גם 85-90 אחוז מהשוטרים האחרים (שוטרים על פי מקצועם וגם מתנדבים).

בגוף האמון על אכיפת החוק, אסור שיהיה אפילו מקרה אחד כזה.

מצד שני - אני מנסה להיות ריאלי ויודע שתמיד יהיו אנשים שינצלו את תפקידם והכח שניתן להם, אז ברור לי שלא פעם ניתקל בנבלה מהסוג הזה.

 

הבעיה היא בכלל לא איתו - אלא עם המערכת שמכסה עליו - כאן הבעיה האמיתית.

חקירת מקרה כזה (לא משנה אם הוא בודד או חוזר על עצמו) צריכה להיות בידי גוף אובייקטיבי, לא בידי גוף שמורכב משוטרים שאלה חבריהם. ההחלטה מה לעשות עם שוטר כזה שנמצא כי עבר על החוק (שים לב, לא נהלים, אלא חוק. השוטרים שמובאים בדוגמאות בשרשור גונבים אותך (גם אם ה"תמורה" לא הולכת לכיסם הפרטי), לא "מעגלים פינות") צריכה להיות בידי גוף בלתי תלוי גם היא.

 

שוטר או שניים שיעופו לכלא על עבירות כאלה ודומות, או לפחות יפוטרו מהמשטרה ללא שקל פיצויים, יהוו דוגמה לכל אלה שרק חושבים על הרעיון (תאמין לי שראיתי לא פעם ולא פעמיים דברים דומים, הן מצידו של השוטר והן כאזרח).

 

כל עוד המשטרה מכסה את התחת של העבריינים במדים הללו (ע"ע העבריין המורשע הזה: http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4387348,00.html. ע"ע הרמאי המוכח הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=484906) הריקבון ימשיך להתפשט במשטרה. לטעמי רק החלפת המפכ"ל/שר לבטחון פנים תעזור, כי הם "שותפים לפשע").

פורסם

משטרת ישראל זה גוף זבל של הזבל, שבוע שעבר עצרו אותי מעצר שווא בסיבות ''הפרעה לשוטר במילוי תפקידו + איומים על שוטרים'', ישבתי עם אזיקים ידיים ורגליים וכוונו לי נשק לפלג גוף העליון, כמובן שהלכתי לעורך דין ונשלחתי לפוליגרף, התלונה למח''ש בדרך, ולאחר ההרשעה של השוטר הנ''ל בכמה סעיפים גם תביעה על כל ההוצאות שלי. (כמובן שום דבר לא בטוח)

 

פשוט גועל נפש של משטרה.

 

אני אפרסם את הסיפור בפייסבוק שהוא יתחיל להתגלגל הלאה במח''ש (נקווה כמה שיותר מהר), עמדתי בצד (בכלל הייתי במסעדת שאולי בכיכר בחדרה מי שמכיר) במרחק סביר מאחורי גדר והסתכלתי איך מביאים דוח לBMW X5 באמצע הכביש, השוטרים אמרו לי ''תעוף מפה'' שהסברתי להם שאני רק צופה מהצד ואני ולא קשור לאירוע הכניסו אותי לניידת, מפה לשם אמרתי לשוטר שאני אפנה למח''ש ואלך לעורך דין וזה לא יעבור לו בשתיקה, כמובן שתקע לי גם איומים.

 

הנשק כוון עליי בזמן שביקשתי לעשות פיפי בתחנה, עם צעקות של ''מצידי תשתין במכנסיים'', שראו תעודה של אונ' תל אביב בארנק גם הוציאו משפט ''ככה קוקסינלים מתל אביב מתנהגים אה ?'' יש צורך לציין שאני עובד בתחום הבטחון בתפקיד ניהולי ללא עבר פלילי, עקב העבודה שלי לא יכול להרשות לעצמי הרשעות מיותרות על דברים כאלו, ככה שפניתי ישר לעורך דין, מצאו את מי לתקוע בתחנה עד 4 וחצי בבוקר עם אזיקים.

 

שמו של השוטר הגיבור אחמד דארווש (משהו כזה, מה שאני זוכר בטוח לא איות מדוייק, בכל מקרה אני אפרסם את הפרטים המלאים שלו עם מספר אישי והכל לאחר החקירה במחש שיהיה לי את הפרטים המלאים שלו) מתחנת חדרה עד כמה שידוע לי.


×
×
  • תוכן חדש...