Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4796 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

אני לפני קניית רכב.

 

בעבר רכשתי MAZDA 2, מאוד נהניתי ממנה בסה"כ אבל כרגע יש לי תקציב יותר גבוה והייתי רוצה לקנות רכב יותר מפנק בעיקר.

 

השימוש העיקרי שלו הוא נסיעות ארוכות כפעמיים עד שלוש בשבוע (כ-200 ק"מ לנסיעה).

ונסיעות קצרות בסופי השבוע.

 

התקציב הוא עד 100K אפשר לגלוש עוד כמה אלפים בודדים.

שנת 2011 ומעלה.

לא ידני.

בנוסף מעוניין שבתקציב יכנסו כל הוצאות האבזור.

 

מעוניין ברכב מפנק, יפה, ובעיקר נוח שיהיה לי כיף לנהוג בו.

 

חשבתי על שירוקו אבל זה קצת חרג מהתקציב, על סיאט איביזה שמעתי דברים לא כל כך טובים (גם מבחינת ביצועים וגם מבחינת העיצוב פנים הזול-לא לקחת אותי קשה אם אני טועה, לא מבין גדול)

וחשבתי על ולוסטר ששמעתי עליה לאחרונה אבל למען האמת? לא יודע עליה יותר מדי.

 

מה אתם אומרים?

פורסם

הבנתי שלמכוניות שציינת יש ירידת ערך משמעותית, האם זה נכון?

נראה לי שיקול חשוב..

 

בנוסף,

כמה ההבדלים מבחינת אבזור ונוחות בין הגרסאות של האלפא מיטו שוות ירידה בשנתון?

או ששווה שנתון גבוה וגרסא בסיסית? (אם באמת הכיוון הוא מיטו)

פורסם

וולוסטר בגרסאות הסופרים והאליט מאוד מפנקות. יופי זה עניין סובייקטיבי. אבל אני בספק אם תמצא אחת במחיר הזה (בגרסאות שציינתי). כיף לנהיגה? תלוי מה זה כיף מבחינתך.

אגב, מבחינתי היא יותר נוחה ממאזדה 2 (במיוחד בנסיעות ארוכות).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

לגבי הסיאט איביזה, לגבי הביצועים אתה טועה,רכב חזק בקטגוריה.

עיצוב פנים נראה דל אך בפועל לא חסר כלום, במיוחד עם דאבל דין.

גילוי נאות אני מוכר אחת כזאת 2011 DSG.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם
וולוסטר בגרסאות הסופרים והאליט מאוד מפנקות. יופי זה עניין סובייקטיבי. אבל אני בספק אם תמצא אחת במחיר הזה (בגרסאות שציינתי). כיף לנהיגה? תלוי מה זה כיף מבחינתך.

אגב, מבחינתי היא יותר נוחה ממאזדה 2 (במיוחד בנסיעות ארוכות).

 

באמת מתקשה למצוא אחת בגרסאות האלו,

קצת מבולבל מכל החיפוש הזה..

מתלבט האם לרדת לשוק הסופר מיני ולקנות חדשה מהחברה או להישאר ביד שניה.

הבעיה היא שברכבים המפנקים יותר (אלפא מיטו, וולוסטר, שירוקו) התקציב תמיד עולה לי מעל 105 אלף בשנתונים הגבוהים.

פורסם

תראה את המחיר, ותבין למה הוא לא מוכר. לא שאני בא בטענות לבעליו, אבל מגאן קופה ב-150 אלף ש"ח מהחברה זו גניבה עם כל הכבוד.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני עובר ליד הרכב כל יום, הוא כבר תקופה מאוד מאוד ארוכה עומד ללא תזוזה, ככה שאני מאמין שבעל הרכב גמיש במחיר.

 

בנוסף, הרכב לא מפורסם ביד2 כך שיכול להיות שהאוטו לא נמכר בגלל חוסר פרסום ולא בגלל המחיר.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

הרכב אמור לשרת אותי בסביבות השנה אולי טיפה יותר, חשבתי על אופציה של ליסינג.

מה אתם אומרים?

פורסם

בשביל שנה הייתי קונה רכב ב-40K ש"ח במקסימום (נטו להגיע מ-A ל-B), אבל כל אחד וההחלטות שלו.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...