Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בבלימת חירום


moshe5121
שימו לב! השרשור הזה בן 4235 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום , ברשותי מאליבו 2006

פעם שנייה בשבוע הזה שאני מחכה ברמזור וממתין זמן רב שיתחלף לירוק אני דיי נצמד לרכב שממולי בכדי לתפוס את הירוק

ואני גולש על 10 קמ"ש והרכש שממולי עוצר כי התחלף לצהוב ואני דופק בלימת חירום כמובן עם פמפום דוושת הברקס

והאוטו ממש ממש על מהירות נמוכה ופשוט פועל הABS יש רעש כזה של חיכוך וההגה רועד חזק כזה ..

מה זה יכול להיות ברקסים גמורים ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אם יש לך abs אתה לא צריך לפמפם שום דבר abs לבד עושה את מה שצריך כדי שהגלגלים לא ינעלו.

דבר שני אם הabs פועל במהירות נמוכה זה סימן שהצמיגים גמורים כי גם עם ברקסים של פרארי כשיש לך צמיגים גמורים לא יהיה אחיזה לצמיגים והabs יצטרך לפעול מוקדם כדי שהגלגלים לא ינעלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בין אם יש ABS ובין אם אין, לא מפמפמים בבלימה! גם לא בבלימת חרום! להסברים לגבי מדוע לא לפמפם- יש מספיק פה מידע בפורום (בצע חיפוש).

 

ולשאלתך- לא מחייב שיש בעיה ברכב עצמו. ייתכן ובמקום שבו עשית זאת יש אספלט גרוע/ שבור/ סדוק/ שקוע. במקומות עם כבישים גרועים ועם טלאים מפוצצים וכו' גם במהירות נמוכה האוטו יכול להחליק לך גם ביבש, גם עם צמיגי קונטיננטל חדשים (יש קטע כזה, למשל, במתחם G ליד הסוכנות סיאט- סקודה שבראשל"צ).

 

כמו כן, גם שמן על הכביש גורם לתחושה דומה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מפתיע שעוד לא המליצו לך פה להפסיק עם המנהג המגונה של להיצמד לזה שלפניך ולצאת מנקודת הנחה שהוא לא יבלום...

במוקדם או במאוחר זה יגמר בפגושים מעוקמים. שמור מרחק!

ובכל מקרה אני לא מכיר בלימת חירום מגלישה של 10 קמ"ש...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום , ברשותי מאליבו 2006

פעם שנייה בשבוע הזה שאני מחכה ברמזור וממתין זמן רב שיתחלף לירוק אני דיי נצמד לרכב שממולי-לא מומלץ בכדי לתפוס את הירוק

ואני גולש על 10 קמ"ש והרכש שממולי עוצר כי התחלף לצהוב ואני דופק בלימת חירום-ב10 קמ"ש? כמובן עם פמפום??-מתי אתה מספיק ? דוושת הברקס

והאוטו ממש ממש על מהירות נמוכה ופשוט פועל הABS יש רעש כזה של חיכוך וההגה רועד חזק כזה ..-וכל זה ב10 קמ"ש??

מה זה יכול להיות ברקסים גמורים-כן ?

 

123456

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מספיק מספיק ... אני לא נצמד לו לחיים ..

אני דיי נצמד וכשהיה צהוב לחצתי על הדוושה בחזקה שיחררתי ולחצתי שוב , ופעלה מערכת הabs

אז זה ברקסים גמורים ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברקסים טובים עוצרים,

ברקסים גמורים עוצרים, עד שגמורים לגמרי ואז לא עוצרים כלל.

אין פה באמצע...

 

כנראה הגלגלים הקדמיים שלך שחוקים ולכן מחליקים ולכן ה ABS מופעל.

 

שי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום , ברשותי מאליבו 2006

פעם שנייה בשבוע הזה שאני מחכה ברמזור וממתין זמן רב שיתחלף לירוק אני דיי נצמד לרכב שממולי בכדי לתפוס את הירוק

ואני גולש על 10 קמ"ש והרכש שממולי עוצר כי התחלף לצהוב ואני דופק בלימת חירום כמובן עם פמפום דוושת הברקס

והאוטו ממש ממש על מהירות נמוכה ופשוט פועל הABS יש רעש כזה של חיכוך וההגה רועד חזק כזה ..

מה זה יכול להיות ברקסים גמורים ?

משה, דבר הראשון לעולם אל תצמד לרכב שמולך. היעזר בסבלנות, שמור מרחק תמיד ואל תנסה "להספיק" ברמזור.

השתדל להמנע מצורך של בלימת חירום על ידי תכנון נכון של נסיעה.

 

למה אתה מפמפם דוושת ברקס?

 

על פי התיאור אני לא רואה בעיה עם הרכב, אלא רק עם צורת הנהיגה, בכל מקרה מומלץ לגשת למוסך כדי לשלול כשל טכני.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק כדי להיות שקט קח את הרכב לבדיקה במוסך, רק אל תשכח שמה שבאמת יפתור לך את הבעיה זה קורס נהיגה מתקדמת, מכיון שלפי התיאורים שלך, ובלי חלילה להעליב, אתה עושה משהו מאוד לא נכון.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כניסה של ABS בסוף הבלימה היא תופעה מוכרת, גם אם מדובר בתפקוד לא אידיאלי של מערכת ה-ABS (ומהתיאור שלך נשמע שזה מה שקרה). זה קורה כי יותר קל לנעול את הגלגלים, ככל שהמהירות נמוכה. במקרה כזה עדיף באמת אם ה-ABS לא היתה נכנסת לפעולה בכלל, אבל במערכות פחות יעילות/מתקדמות זה קורה.

 

עם זאת, בגלל שמדובר בעניין בטיחותי, לך למוסך ותבדוק את מערכת הבלימה.

ולהבא, שמור מרחק. זה תמיד בריא...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4235 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...