Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהצמיד שיושב על הפתח מילוי מיכל דלק, יוצא כבל אפור שמגיע עד למחשב המנוע. באותו כבל ישנם שני גידים, אחד אדום אחד ירוק. לאדום מחובר פיוז ואז הוא מתחבר לחוט שנכנס למחשב מנוע. החוט הירוק מחובר גם כן למחשב מנוע רק עם חוט אחר (לא זה שהאדום מחובר אליו).

 

מה החוטים האלה ואיפה נמצא המוח של הפזומט?

 

תודה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לפזומט אין לא מחשב ולא מוח

זה סך הכל סוג של שלט מקודד שעובד כמו שלט רכב

והחוטים האלה הם רק בשביל החשמל

ואין קשר למחשב מנוע

 

צום קל

פורסם
מהצמיד שיושב על הפתח מילוי מיכל דלק, יוצא כבל אפור שמגיע עד למחשב המנוע. באותו כבל ישנם שני גידים, אחד אדום אחד ירוק. לאדום מחובר פיוז ואז הוא מתחבר לחוט שנכנס למחשב מנוע. החוט הירוק מחובר גם כן למחשב מנוע רק עם חוט אחר (לא זה שהאדום מחובר אליו).

 

מה החוטים האלה ואיפה נמצא המוח של הפזומט?

 

תודה.

 

איתמר.

החיבור האדום, עם הנתיך, זהו חיבור מתח קבוע ליחידת בקרת הפזומט, הירוק זהו חיבור לאות מהירות רכב שמגיע מחיישן מהירות הרכב למחשב בקרת המנוע.

 

יחידת בקרת הפזומט מותקנת בתא המטען, מאחורי הריפוד, סמוך לפיית התידלוק.

 

דרל אגב , התקנת התחברויות למחשב הרכב אסורה, ועלולה לגרום לנזק למחשב, כמו כן תקלה בפזומט עלולה לגרום לרכב להכבות במהלך נסיעה.

יש לדרוש ממתקין הפזומט לשנות את ההתחברות למקום אחר כגון לוח השעונים (לאות מהירות) ולמתג ההתנעה או בית הנתיכים (למתח הראשי).

פורסם
לפזומט אין לא מחשב ולא מוח

זה סך הכל סוג של שלט מקודד שעובד כמו שלט רכב

והחוטים האלה הם רק בשביל החשמל

ואין קשר למחשב מנוע

 

צום קל

 

ראית פעם פזומט? אתה יודע מה הוא עושה ?

איך לדעתך הוא מזהה את הרכב המתודלק ,ואת סוג הדלק ? ואת מס. הקילומטרים ?

 

לפזומט יש מוח , הוא יושב בבגאז' ברוב המקרים (פעם אחת נתקלתי בהתקנה בתא המנוע) , מתחת לריפוד בקרבת פיית המילוי של הדלק . צורתו כעין קופסת מתכת של 15*5 ס"מ בצבע פליז.

פורסם

עכשיו יש לי סלט בראש.

 

הנימוק של SK נשמע הכי נכון לאור הממצאים, אך גם הנימוק של דניאל נשמע נכון (וכך גם ההשערה שלי).

בוודאות, מאחורי כל הריפודים והשלדה של הרכב אין שום קופסה. (והפכתי את האיזור הזה יותר מפעם אחת.

החוטים היחידים שיוצאים מהטבעת שעל פתח המיכל הולכים ישירות למחשב מנוע. שניהם.

 

לפזומט חייב להיות מוח. גם באזעקה בשלט יש מוח.

 

רפי לין?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
עכשיו יש לי סלט בראש.

 

הנימוק של SK נשמע הכי נכון לאור הממצאים, אך גם הנימוק של דניאל נשמע נכון (וכך גם ההשערה שלי).

בוודאות, מאחורי כל הריפודים והשלדה של הרכב אין שום קופסה. (והפכתי את האיזור הזה יותר מפעם אחת.

החוטים היחידים שיוצאים מהטבעת שעל פתח המיכל הולכים ישירות למחשב מנוע. שניהם.

 

לפזומט חייב להיות מוח. גם באזעקה בשלט יש מוח.

 

רפי לין?

הפזומט עדיין פעיל?? יתכן והמוח הוסר בעבר.

 

אני לא מכיר פזומט ללא יחידת בקרה, מה שיושב על פיית התידלוק זה רק אנטנה.

פורסם

החוטים מפית מיכל הדלק אלה החוטים של הסליל (אנטנה) שמתחברים לפזומט שלרוב נמצא בטא המטען מאחורי פית מיכל התדלוק אך לא תמיד ,לפעמים הפזומט נמצא בתא המנוע או מאחורי תא הכפפות או מתחת להגה ,תלוי בהתקנה .. מהפזומט יוצאים 3 חוטים : 1 מינוס 2.פלוס 3.חוט לספידומטר שמחובר למחשב הרכב/לוח מחוונים/קונקטורים שבאחד החוטים שלו יש אותות (פולסים) .

JDM :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...