Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע אם כבר היה כאן, אבל להנאתכם:

 

http://www.youtube.com/watch?v=jJHOiB_BcLM&list=UUJwFgobvZ3Kyzoh7VdjWOfw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

ולתפארת שוטרי ישראל.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

לא צריך עם ה''מצטער כפרה'' ו''סליחה נשמה''.

אם ובהנחה שהאיש שנעצר דובר אמת וכך בדיוק רשום הדו''ח כמו שהוא מציג בסרטון

אז האיש זכאי והדו''ח יבוטל.

כמו שנאמר, יש מכסה.

שלומי.

פורסם

תדאג לתמלל את ההקלטה בחברת תמלול טובה ומוכרת, היא סותרת את עצמה כמעט בכל טענה חוץ מהמהירות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

פרחה עם תג.

 

שאלה: האם הנהג יכול להישאר ברכבו במהלך כל התהליך הזה? האם לשוטר יש סמכות להורות לו לצאת ולגשת לניידת?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא הייתי קורא לזה "משעשע", זה בטח טירטור ללכת להישפט וכנראה לא יחזירו לו את ימי העבודה (או שכן?). זה או לשלם את הדו"ח או לאבד יום עבודה (אולי כמה).

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

למען הסר ספק - זה לא מקרה שקרה לי, נתקלתי בו בטעות.

 

ולא, זה ממש לא משעשע, אפילו לא "משעשע", וכולי תקווה שגם השופט יחשוב כך.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
פרחה עם תג.

 

שאלה: האם הנהג יכול להישאר ברכבו במהלך כל התהליך הזה? האם לשוטר יש סמכות להורות לו לצאת ולגשת לניידת?

 

מצטרך לשאלה.

האם שוטר רשאי להורות לנהג הנעצר לגשת לניידת או שזה צריך להיות הפוך?

זה תקין לקבל דוח כששוטר יושב בכיף שלו ברכב ורושם דו''ח ומקבל הדו''ח צריך להמתין בסבלנות בחוץ?

שלומי.

פורסם

זה הדבר היחיד שמציק לך בסירטון? זה עוד דבר קטן ביחס לשאר הדברים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

כדי להשיג את הרכב ה"ממהר" תוך 1 ק"מ, היה עליה להגיע למהירות של 185 קמ"ש.

אז אם הוא טס כמו טיל על 140, איך ניתן לתאר את המהירות שלה?

פורסם
כדי להשיג את הרכב ה"ממהר" תוך 1 ק"מ, היה עליה להגיע למהירות של 185 קמ"ש.

אז אם הוא טס כמו טיל על 140, איך ניתן לתאר את המהירות שלה?

 

השוטרת לא טענה שהוא נסע 140 בזמן תחילת המרדף כשהיא החלה בנסיעה אחריו, אלא שכשהיא השיגה אותו הוא היה על 140..

תמיד קיימת האפשרות שהוא נסע במהירות נמוכה יותר כשהיא החלה בנסיעה, והוא האיץ לאחר מכן.

אני חושב שהיא גם דאגה לעגן את זה בדבריה ואמרה שהוא המשיך להאיץ כשהיא נסעה אחריו.

 

אבל נשאלת השאלה, למה מלכתחילה השוטרת יצאה למרדף אחריו? הרי העקיפה כשלעצמה מהצד השמאלי היא הדרך החוקית לעקוף...

פורסם

משהו פה לא הגיוני (וואלה, איזה גאון אני :lol: ), החל מדקה 4:33 (מתוך הדו"ח) כתוב שהשוטרת יצאה למרדף אחריו כי היא ראתה שהוא לא שומר על הימין תוך עקיפת רכבים, אני לא מבין היא מצפה ממנו לעקוף על השול הימני ?

ואחרי זה (בפסקה הבאה) היא אומרת שהיא ראתה את המהירות שלו לפי מד המהירות, זאת אומרת ספידומטר שיש ברכב ? זה כביל בכלל ?

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

×
×
  • תוכן חדש...