Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואחרי זה (בפסקה הבאה) היא אומרת שהיא ראתה את המהירות שלו לפי מד המהירות, זאת אומרת ספידומטר שיש ברכב ? זה כביל בכלל ?

 

זה קביל כשמהירות מספיק גבוהה. לדוגמה כשתפסו את הפורש הלבנה במרכז במהירות 200-ומשהו.

או הטמבל הזה עם הBWM שטס בכביש החוף ("נתניה-חיפה ב9 דקות") במהירות הזויה.

140? לך תוכיח שאין לך אחות. כל הדו"ח/סרטון הזה מלא בקשקושים ושטויות. אני בספק שהבחור יורשע.

סביר להניח שזה ייגמר כמו המקרה שהתחיל את תופעת הDVR בארץ - פשוט יבטלו לו את הדוח ברגע שזה יגיע לאנשים הנכונים.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
זה קביל כשמהירות מספיק גבוהה. לדוגמה כשתפסו את הפורש הלבנה במרכז במהירות 200-ומשהו.

זה קביל רק כשיש הוכחות, ולפי הדו"ח\סירטון (ממה שהבנתי) אין לה הוכחות (במקרה של הפורשה היו הוכחות). ככה שגם אם תיסע במהירות של 200 קמש ליד ניידת, השוטר לא יוכל לעשות דבר וחצי דבר אם אין לו הוכחות (מה שכן הוא יוכל להביא לך דו"ח על נהיגה בקלות ראש או סעיף דומה אחר).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

תגיד לי מה הסיפור?

עם כל כך הרבה אי התאמות לא רק שיבטלו לך את הדו"ח גם הוצאת את השוטרת מפגרת.

אני במקומך הייתי שולח את זה למייל האדום.

פורסם

לגבי מה ששאלו פה, לא זה לא תקין שהנהג נדרש לגשת לרכב. נהג לא אמור לסכן את עצמו, השוטר מקבל שכר עבור ביצוע תפקידו שהוא יואיל בטובו לגשת לנהג.

כן, אם האמצעי האכיפה מקובע לרכב משטרה, הנהג יכול לראות מה יש שם על הצג, אך לאחר מכן הוא יכול לחזור לרכבו.

 

במקרה דומה שהיה לי, גם צפרו לי מהרכב המשטרתי וסימנו לי שאגיע אליהם, לא יצאתי מהרכב ולאחר מספר שניות יצאה אלי שוטרת ושאלה אותי למה אני ניגש, השבתי שאין בכוונתי לסכן את עצמי ולעמוד ליד רכבים שחולפים במהירות, היה הנהנה וקבלה את דברי.

פורסם

בעניין של לבקש מהנהג לצאת מהרכב, בארה"ב השוטר היה יורה בגלל יציאה מהרכב.

סיפור אמיתי: שוטר עוצר את הרכב והישראלים כמוני ובגלל הדבר הנהוג בארץ לצאת מהרכב לפעמים להתייבש בחוץ עד לקבלת דוח הנהג יצא מהרכב ואז קלט שהשוטר מהפחד הוציא אקדח וצעק שיפול על הריצפה. מקרה מפחיד ורק אחרי מתח ועצבים כאשר הוא ראה מסמכים והבין שאנחנו תיירים אמר שאנחנו צריכים להתפלל כי הוא עוד שניה היה יורה. דעה אישית שלי שצריך להוציא לכל השוטרים הנחיה שלא מוציאים נהג מהרכב גם בגלל בטיחות וזה העיקר וגם בגלל שזה העבודה שלו ואנחנו לא עובדים אצלם כדי שהם ישבו בניידת ואנחנו ניגש ונחכה.

החיים הם כמו....

פורסם
זה קביל כשמהירות מספיק גבוהה. לדוגמה כשתפסו את הפורש הלבנה במרכז במהירות 200-ומשהו.

לא זה לא.

הקוף שנהג ב-BMW כלל לא הורשע בהסתמך על צילום מד המהירות שלו, אלא עפ"י חישוב המהירות בהינתן ההילוך וסל"ד המנוע.

מד מהירות אינו קביל בישראל כראייה משפטית, ללא תלות במהירות הנסיעה, וטוב שכך.

 

ולעניין המקרה דנן: השם ישמור ויעזור...

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

+1 מד המהירות אינו קביל בשום מצב, רק נותן לשוטר כרטיס יציאה בדמות דו"ח על נהיגה פרועה.

במקרה דנן נסיעה טובה אני מאמין שאחרי שהוא יעביר למתנ"א את התמליל הוא לא יגיע לבית משפט,

לדעתי התובע בשלב ראשון ינסה להוציא משהו בדמות "בו נשנה את הסעיף לקנס ללא נקודות וכו'" ואם הבחור יתעקש יבטלו את הדו"ח

פורסם
תדאג לתמלל את ההקלטה בחברת תמלול טובה ומוכרת, היא סותרת את עצמה כמעט בכל טענה חוץ מהמהירות.

 

רומן, גם בנוגע למהירות, אין שום בעיה לדעת באיזה מהירות הוא נהג, אם היא עמדה סטטית, האיצה ל 140 (כדבריה) והצליחה להשיג אותו לאחר 1 ק"מ, יש לנו את כל הנתונים במשוואה בכדי לדעת באיזה מהירות הוא נהג.

 

זה מסוג השאלות האלה של "שתי רכבות יוצאות מחדרה..." רק שימי הזוהר שלי בבעיות דרך חלפו עברו די מזמן :wink:

 

 

בנוגע להוראות "מי אומר למי שלום, זה שעולה או זה שיורד" התקנות קובעות חד משמעית ששוטר יוצא אל הנהג ולא נהג אל השוטר.

ההוראות גם קובעות שניידת מורידה רכב לשול כאשר הניידת היא הרכב האחורי מכיוון הניידת אמורה להגן על רכב האזרח מרכבים שבאים מאחור, במיוחד כאשר עפ"י ההוראות הניידת אמורה להיות ריקה (אמרנו כבר שזה השוטר יוצא לאזרח ולא ההפך).

 

 

כמו שאמרתי לא פעם ולא פעמיים, כאשר תגייסו שוטרים משוויץ, תקבלו שוטרים בהתאם (תאמינו לי, אתם לא רוצים), בינתיים בתוך עמנו אנו חיים ופני השוטר כפני הדור.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
שונטל הגיעה למשטרת ישראל?!?!:-D

מתי תיהיה לכל הנהגים בארץ מצלמה לתיעוד הנסיעה:roll:

 

זאת לא שונטל, זאת אורטל חברה שלה ( מומחית לאמצעי אכיפה חדשים).

 

אגב, שתיהן נולדו ישר למשטרה :roll:

פורסם
רומן, גם בנוגע למהירות, אין שום בעיה לדעת באיזה מהירות הוא נהג, אם היא עמדה סטטית, האיצה ל 140 (כדבריה) והצליחה להשיג אותו לאחר 1 ק"מ, יש לנו את כל הנתונים במשוואה בכדי לדעת באיזה מהירות הוא נהג.

 

אמרתי שהיא לא סתרה את עצמה לעניין ה-140, לא אמרתי שהיא יכולה להוכיח את זה, או שזה נשמע הגיוני :lol:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...