Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש ברשותי הונדה סיוויק 99 ואי אפשר לשבת בספסל האחורי יותר מבן אדם אחד בוגר כי כל הרכב ברצפה וכל פס האטה בום.

מה הפיתרון?האם זה בולמים או קפיצים? ומה העלות בערך?

פורסם

הלכתי למוסך הוא הציע לי לשים הגבהה לקפיצים ואם לא יעזור אז להחליף קפיצים. מה עלות של קפיצים חדשים מתאימים וטובים?

פורסם

שלום לך.

מה שאתה צריך זה זוג בולמים חדש!

תחליף יפני יעלה לך כ 300 ש"ח פלוס הרכבה אני לא מאמין שיותר מ 1000 שח

מקורי מהחברה בסביבות 1200 שח בלי עבודה.. ישנם גם בולמים ספורטיבים אבל אני לא מאמין שאתה מתעניין בזה.. נתונים אלו שהצגתי לך הם מה 4 שנים האחרונות מאמין שלא השתנה הרבה..

בהצלחה

😉

  • ספונסר פורום
פורסם

אין קשר לבולמים.

תפקיד הבולמים הוא לשכך את תנודות הקפיץ,לא לשאת במשקל,זה תפקיד הקפיצים.

ברכב שלך הקפיצים נחלשו עם השנים,הפתרון הוא או להחליפם לחדשים

או להרכיב גומיות בין הספירלות שמחזקות את הקפיץ

אורן

פורסם

סליחה על ההתעלקות, אבל האם מקרה כמו זה שבו הרכב "שקע" עקב קפיצים או בולמים או מה שלא יהיה ואי טיפול בכך, יכול לגרום נזק לטווח ארוך לחלקי הרכב חוץ מהרגשה לא נעימה בבורות\פסי האטה וכו'?.

 

ד"א, ההונדה נמוכה מאוד בכללי.

פורסם

אם הרכב נמוך במצב שהוא דופק בפסי האטה, חד משמעית כן.

כמו שרשמו, אפשר לפתור את הבעיה בדרך לא יקרה, אז למה להשאיר ככה

 

שי.

פורסם
אין קשר לבולמים.

תפקיד הבולמים הוא לשכך את תנודות הקפיץ,לא לשאת במשקל,זה תפקיד הקפיצים.

ברכב שלך הקפיצים נחלשו עם השנים,הפתרון הוא או להחליפם לחדשים

או להרכיב גומיות בין הספירלות שמחזקות את הקפיץ

אורן

 

אז מה שאתה בעצם אומר זה לפרק את הקפיצים מהבולמים ולהחליפם לחדשים???

😉

פורסם

שמע בחור, היה לי פעם לא מיזמן גם הונדה בבעיה כזאת

שמתי 2 גומיות בכל קפיץ וניגמר הסיפור, עכשיו שמדברים על זה ניזכרתי,

פורסם

אני גם עם בעיה דומה וגם בהונדה סיויק.

 

על איזה גומיות אתם מדברים?

 

אם אפשר הסבר קצת יותר מפורט אני אשמח.תודה

 

ד.א איפה קונים אותם?

  • ספונסר פורום
פורסם

יש גומיות תמיכה לקפיץ,מרכיבים אותם בין הספירלות של הקפיץ למניעת שקיעה.

אפשר להשיג אצל כל מייצרי הגומי בישראל, מכו-גום לי-גום כל אלו שנגמרים ב"גום"...

×
×
  • תוכן חדש...