Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם שום דבר לא רשום ולא חתום, במדינה שלנו זה אומר לך תנסע להוכיח שכדור הערץ לא ישר אלה עגול.

לגבי תיקון, חתמתה על חוזה שנתת להם סאב, אמור להיות רשום שם תוך כמה ימים הם חייבים לתקן לך אותו, האם זה חנות ולא מישהו מרחוב.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם
ברשותכם אתעלק על הנושא:

 

לסאב שלי נשרף הסליל והוא נשלח לתיקון.

 

אם המתקין מכר לי סאב בהתנגדות של 2 אום והוא לא ידע את זה, הוא היה בטוח שזה 4 אום, וחיבר את זה בגישור, לכאורה זה אשמתו נכון? רשלנות שלו, נכון?

 

אבא שלי עורך דין, איך אני יכול להשתמש בזה לטובתי? כי זה נשמע לי דפוק שהוא טוען שאין אחריות על מוצרים אבל הוא בעצמו חיבר לי את הסאב בתצורה לא נכונה וטען שזה בסדר לחבר ככה ושהבעיה הייתה שהמגבר הוציא DC (הוא בכלל לא בדק, פשוט הכריז שהמגבר שלי זבל ושזה אשמתו).

 

ז"א שהוא גם סיכן לי את המגבר, וגם מכר לי משהו שונה ממה שהוא טען שקניתי. "שיקר", "לא ידע", או פשוט אידיוט.

 

יש לו זכות בכלל לבקש כסף על התיקון? כל סכום שהוא? הרי הסאב עבד בגישור, קיבל 100 רמס יותר מהמוצהר (כן בנינו זה לא משנה אבל מבחינת האחריות זה משנה!) .

נחתך ב80 הרץ דרך הרדיו דיסק והמגבר. (אולי הגיינים היו מעט גבוהים, אבל ללא ספק נמוכים יותר ממה שהוא כיוון לי בעת ההתקנה, אז כשבאתי אליו טענתי שלא נגעתי בכיוונים).

 

אם אצליח להקליט את המוכר שמצהיר שהסאב 4 אום, שהוא מודה שהוא אשם בזה שמכר וחיבר לי מוצר בצורה לא נכונה, איך אוכל להשתמש בזה כדי לא לשלם על התיקון (לא יקר, אבל מבחינה עקרונית, למה שאני ישלם על רשלנות של המתקין??).

להזכירכם אבי עורך דין.

 

אגב- לפי הקבלה של השליחה לתיקון הובטח לי המוצר תוך 21 יום, עבר מאז קרוב לחודש וחצי (21/02/2013, הסאב אכן חזר אבל עם חורים בסראונד, נראה כמו סכין יפני שברחה) דרשתי שיתקנו את זה כי אני הבאתי אותו בלי חורים בסראונד, הוא אמר לי לך תוכיח שזה לא היה.

 

אז שוב: עם כל המידע שנתתי למעלה, מצד אחד יצאתי אהבל שלא דאגתי לצלם להקליט וכו', אבל מצד שני יש לי אפשרות לשחק על עוגמת נפש? שהבטיחו לי את המוצר מתוקן תוך 21 יום, וגם אם היו החורים, אני שלחתי לתיקון אז לכאורה היו צריכים לתקן גם את זה, לא ככה?!?! שאני כבר 3 שבועות מחכה שיחזירו את הסאב לתיקון השני של הסראונד?

 

אני עדיין בתחילת לימודיי, ואתה טוען שאביך עו"ד, אז גם אני ואעריך שגם אביך ימליץ לך שלא להתעסק בכל מיני הקלטות

ותביעות. זה פשוט לא סכום ששווה לשבור בשבילו את הראש. לא יודע איפה קנית; אם הסיפור שלך מדוייק, אז בחרת לקנות

מהאדם הלא נכון, ולהתקין אצלו היה צעד עוד יותר שגוי, אבל מה שנעשה - נעשה. תנסה אולי לדבר איתו ולהגיע איתו להבנות.

חוץ מזה, לא נראה לי שייצא לך מזה משהו .

נוהג בפיג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2007.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב, עדכון:

 

חזרו אליי מהמועצה לצרכנות וטענו באופן שלא משתמע לשתי פנים - שחייבת להיות אחריות על מוצרי אלקטרוניקה שמחירם

מעל 150 ש"ח. כמובן שיש דבר כזה שנקרא אחריות מוגבלת - אבל גם אותה רוכשי הרמקולים לא בהכרח מקבלים.

 

בקיצור, העניין מתגלגל ונראה איפה יסתיים. בכל אופן, אל תקבלו שום דבר כתורה מסיני. מינימום אחריות על מוצר אלקטרוני

מעל 150 ש"ח, כן כן, גם רמקולים, היא שנה אחת. האחריות כמובן לא על שימוש לא נכון במכשיר כמו שריפה של הרמקולים,

אבל אחריות שמכסה נזקים שלא תלויים במשתמש.

 

עד כאן, אעדכן כשיהיה מה לעדכן.

נוהג בפיג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2007.

פורסם

אני עדיין לא מבין על איזה תקדים אתה חושב שאתה עובד פה.

אם לא אחריות על נזק שנגרם ע״י המשתמש איזה עוד נזק יכול להיות לרמקול?

זה או שייפגם בהתקנה לא נכונה או אחרי זה התעללות/עודף הגברה/חיתוך לא נכון של תדרים שיכולים לפגום בו.

באמת שלא ברור על מה אתה שובר את הראש.

פורסם

אל תתרגש יותר מדי, זה נראה כאילו לקחת את זה אישית.

 

בסך הכל קניתי מוצר בסכום לא קטן, וע"פ חוק (כן, הדבר השולי הזה) אמורים לקבל עליו אחריות. אני מציע שפשוט, כיוזמה

מבורכת מצידך, תוותר על כל אחריות שאתה אמור לקבל, גם אם יציעו לך אותה - כי ממילא אתה עשוי להיות אחראי על הנזק.

נוהג בפיג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2007.

פורסם

לא לקחתי שום דבר אישית, ואני לא מוותר על שום אחריות, וגם לא מובן לי מאיפה הבנת שאין אחריות.

אני פשוט באמת מסקרנות מנסה להבין על מה אתה מנסה לקבל אחריות?

כל חברה מכובדת מצהירה על אחריות למוצר שלה,(כן כך גם יצרניות הרמקולים) ככה שאתה גם יכול לפתור בעיות מול החברה מאשר להתעסק עם המוכר/יבואן (ומנסיון שלי זה גם הרבה יותר עדיף),ובתוך ההצהרה הזאת היא מציינת שהאחריות לא מכסה רכיבים שרופים ופגומים ע״י המשתמש שזה בערך מכסה כל ה שיכול לקרות לרמקול.

זה רכיב ״טיפש״, אין בוא משהו שעלול להתקלקל, אין כפתורים רכיבים מסובכים, כולה סלילים ומגנט.

הכוונה שלך מבורכת אבל לצערי בתחום הזה אתה טוחן מים.

פורסם

יצא לי לדבר אם כמה יבואנים בארץ מתחום האודיו.

ולפי מה שהבנתי את המוצרים אם קונים ללא אחריות יצרן.

בגלל שלא שווה לאם לשלוח לחו"ל לתיקון, ובנוסף אם מקבלים מחיר יותר זול.

אם תפנה ליצרן לעזרה רוב הסיכו שלא יעזרו לך וישלחו אותך ליבואן.

פורסם

לא יודע עם איזה יבואנים דיברת ולהגיד לך את האמת? אני לא בוטח ביבואן ישראלי.

ואתה יכול לקרוא על מספיק מקרים פה בפורום כדי להבין למה, האחרון בינם הוא המקרה עם הפיוניר החדש ה80, בחו״ל נמכר עם דיבורית בארץ היא הולכת לאיבוד.

בקיצר יצרנים מספקים אחריות בינלאומית ואני לצערי גם התעסקתי בזה מול היצרן/יבואן.

ושוב בלי קשר לכל הסלט הזה, אני לא מבין על מה תוכל לממש את האחריות.

אתם מסתכלים על התפל פה.

×
×
  • תוכן חדש...