Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי לא מזמן הונדה סיויק שנת 99...

הרכב עבר טיפולים מסודרים בזמן אך ורק במוסך הונדה שבהרצליה!

אני מתקרב לטיפול 90,000 (עוד 800 ק"מ בערך) ואני בדילמה.

מאחר ואני לא גר בהרצליה,אני לא יודע מה כידאי לי לעשות..

שאני יחזור לאותו מוסך בהרצליה רק לטיפולים?

(בעל הרכב הקודם,ציין את המוסך הספציפי הזה כמוסך אמין במיוחד!!)

או שאני יחפש מוסך של הונדה במרכז??

 

אני לא מעוניין "ליפול" למוסך שאני לא מכיר, בלי שום הכנה מקדימה..

אז אם יש לכם,מוריי,מושג היכן נימצא המוסך האולטימטיבי להונדה אני ישמח

לקבל רעיונות..

תודה מראש,

8)marksab

פורסם

המוסך בהרצליה הוא מוסך מעולה מנסיון אישי. אם זה לא יותר מידי רחוק לך, תטפל שם.



בכלל, במוסך כבר מכירים את האוטו, ולכן זה גם יותר רצוי

 

בנוסף, תיגש לסניף הבנק הקרוב להכין ת'כסף. טיפול בהונדה זה לא דבר פשוט, קל או זול

(חוצמזה אם אני לא טועה אתה צריך לעשות טיפול 'גדול' עכשיו - טיפול 5 שנים - , החלפת כל הרצועות במנוע וכו' וכו')

 

.

פורסם

קבל 2 מוסכים מומלצים, מורשי הונדה בת"א:

1. "מוסך גל רון", ישראל בק 36 (סוף הרחוב) ת"א, טל' 03-5626133 03-5617808,

בקש את מאיר או עודד.

2. "מוסך איילנד סנטר", שד' ההשכלה 7 (ליד הסינרמה) ת"א, טל' 03-5613757, בקש את דוד.

בברכת שנה טובה - רפי לין :-D

פורסם

המוסך בהרצליה הוא מוסך מעולה מנסיון אישי. אם זה לא יותר מידי רחוק לך, תטפל שם.



 

בכלל, במוסך כבר מכירים את האוטו, ולכן זה גם יותר רצוי

 

בנוסף, תיגש לסניף הבנק הקרוב להכין ת'כסף. טיפול בהונדה זה לא דבר פשוט, קל או זול

(חוצמזה אם אני לא טועה אתה צריך לעשות טיפול 'גדול' עכשיו - טיפול 5 שנים - , החלפת כל הרצועות במנוע וכו' וכו')

 

.



 

 

 

אתה יכול לתת לי הערכת מחיר??

 

ורפי,תודה על האינפורמציה, אני ישתמש בה....:wink:

פורסם
אתה יכול לתת לי הערכת מחיר??

 

ורפי,תודה על האינפורמציה, אני ישתמש בה....:wink:

בוא תגיד לי בדיוק (יהיה יותר קל...)



תציץ בספר הטיפולים של הרכב (או אם אתה יודע), תבדוק אם ביצעו טיפול 80,000 מלא (אם עכשיו קנית את הרכב יכול להיות שלא עשו לו את הטיפול כמו שצריך)

אם כן עשו את הטיפול, זה סיפור של איזה 500/400 ש"ח, אם אין לך עוד 'הפתעות'

פורסם

בוא תגיד לי בדיוק (יהיה יותר קל...)



 

תציץ בספר הטיפולים של הרכב (או אם אתה יודע), תבדוק אם ביצעו טיפול 80,000 מלא (אם עכשיו קנית את הרכב יכול להיות שלא עשו לו את הטיפול כמו שצריך)

אם כן עשו את הטיפול, זה סיפור של איזה 500/400 ש"ח, אם אין לך עוד 'הפתעות'



לא זכור לי,אבל אם אי לא טועה עשו את הטיפול האחרון ב-75,000..

אני לא יודע אם מלא... אם לא,מה ההוצעה הצפויה?

פורסם

אתנה יכול להכנס לאתר של הונדה ישראל להקליד את מספר הרכב, ולקבל את עלות הטיפול במוסך מורשה.

 

הרשה נא גם להמליץ לך על המוסך המרכזי של הונדה בפ"ת, יש לי ניסיון איתו הרבה שנים (כ-15) והוא לא אכזב אותי אף פעם.

 

שנה טובה,

צביקה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אתנה יכול להכנס לאתר של הונדה ישראל להקליד את מספר הרכב, ולקבל את עלות הטיפול במוסך מורשה.

 

הרשה נא גם להמליץ לך על המוסך המרכזי של הונדה בפ"ת, יש לי ניסיון איתו הרבה שנים (כ-15) והוא לא אכזב אותי אף פעם.

 

שנה טובה,

צביקה.

האמת שדווקה טוב לי פ"ת... אתה יכול לציין את המיקום המדויק???

פורסם
האמת שדווקה טוב לי פ"ת... אתה יכול לציין את המיקום המדויק???
לחברנו העצלן(קשה להכנס לקישור שקבלת ולבדוק בעצמך?!):רשימת המוסכים.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לחברנו העצלן(קשה להכנס לקישור שקבלת ולבדוק בעצמך?!):רשימת המוסכים.

 

עמית

אהה אוופס...:-o Sorry

שאלה קטנה ואחרונה לי אליכם :

אם אני יעבור קצת את ה-90,000 ק"מ,זה נורא?

(נא להתייחס לעובדה שהטיפול הקודם עבר ב-82,000...

פורסם
אם אני יעבור קצת את ה-90,000 ק"מ,זה נורא?

(נא להתייחס לעובדה שהטיפול הקודם עבר ב-82,000...

בעקרון לא, אך תמיד קיים היוצא מן הכלל.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

בהמשך לשיחתנו, דיברתי עם מספר מוסכי הונדה בארץ.

הרצליה,פ"ת, תל אביב וכו'....

 

ההפרשים בין המחירים שהוצעו לי היו מאד גבוהים.

טיפול 90,000 (פילטרים,פלאגים,שמנים ורצועות)+רצועת טיימינג :

 

הרצליה-1,800

פ"ת-1,500

ת"א-1,100

:shock:

האם יכול להיות שההבדלים הם כה גבוהים? האם יש הבדל בטיפול שנותנים בכל מוסך?

תודה מראש,

marksab

פורסם



 

בכלל, במוסך כבר מכירים את האוטו, ולכן זה גם יותר רצוי.



 

 

 

מצחיק. אתה מגיע אליהם פעם בכמעט שנה.

אתה חושב שהם מכירים את האוטו ? עוברים להם עשרות כאלה ביום. ומה שהם רואים במחשב, גם מוסך מורשה אחר רואה.

לך למוסך ששמעת מאנשים שהוא טוב, רצוי עם מוסכניקים בעלי ניסיון רב מאוד בסוג הרכב הספציפי...

ואל תשכח

לא כל מה שיקר טוב

ולא כל מה שזול נשאר זול לאורך זמן...

אבל רק מוסך מורשה! רק!

פורסם
מצחיק. אתה מגיע אליהם פעם בכמעט שנה.

אתה חושב שהם מכירים את האוטו ? עוברים להם עשרות כאלה ביום. ומה שהם רואים במחשב, גם מוסך מורשה אחר רואה.

לך למוסך ששמעת מאנשים שהוא טוב, רצוי עם מוסכניקים בעלי ניסיון רב מאוד בסוג הרכב הספציפי...

ואל תשכח

לא כל מה שיקר טוב

ולא כל מה שזול נשאר זול לאורך זמן...

אבל רק מוסך מורשה! רק!

כן,ברור רק מורשה!! אבל הקטע הוא,שכל המוסכים שהעלתי הם מוסכי הונדה מורשים!!!

השאלה היא,האם זה משנה איפה? כאליו,למה יש הבדל משמעותי במחיר אם בכולם מטפלים ברכב אותו הדבר??

פורסם

 

ההפרשים בין המחירים שהוצעו לי היו מאד גבוהים.

טיפול 90,000 (פילטרים,פלאגים,שמנים ורצועות)+רצועת טיימינג :

 

הרצליה-1,800

פ"ת-1,500

ת"א-1,100

:shock:

האם יכול להיות שההבדלים הם כה גבוהים? האם יש הבדל בטיפול שנותנים בכל מוסך?

תודה מראש,

marksab

משהו לא ברור לי כאן



הטיפול שהציעו לך הוא טיפול 80,000 (או 5 שנים). אתה אמרת כבר שעשו טיפול ב 82,000. אז מה עשו בטיפול ההוא ? :shock:

 

ההבדלים שיש בין המוסכים יכולים לנבוע מכמה סיבות, הסיבה העיקרית - חלפים מקוריים/ תחליפיים. זה מה שעולה לי בראש.

יכול להיות גם שציינת למוסך שזה טיפול ראשון שלך עם האוטו ? בגלל זה ההבדל (טיפול ראשון, ואח"כ כבר לא תחליף מוסך, לא ?)

 

בכל מקרה, כדאי לעשות את הטיפול במוסך מורשה, על השאר תחליט לבד.

×
×
  • תוכן חדש...