Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מעט עדכונים!

 

הרבה זמן שהרכב עמד חצי מפורק בגלל סיבות כאלה ואחרות אבל עכשיו זה התחיל להיתקדם בצורה קצת יותר רצינית ( הרבה יותר רצינית)

 

הוזמנו והגיעו בושינגים פוליאוריטאן סט שלם,

 

ושוב פעם תודה לאורן ממועדון הסאאב על חילוץ הבושינגים הישנים!

 

קצת ניקיון של החלקים בפנים.

 

58j78s-960.jpg

 

הסליבים מהבושינגים הוסרו ידנית (הפרס דחף רק את הגומיה החוצה) בדרך הבדוקה על ידי מסור ומעט פטיש

 

1395970_10201227238497899_667565776_n.jpg

 

סליבים חדשים הותקנו על ידי כלי ללחיצת מיסבי היגויי באופניים אצלי בעבודה. לאט ובטוח הכלי ממרכז את עצמו בהתאם למשטח.

חודש הבאה יוזמנו צירים חדשים .

 

1375892_10201239187796624_590312595_n.jpg

 

בזוג המשולשים התחתונים אני רוצה להודות לספי מגירים אוטומטיים סגולה על העזרה על חילוץ הבול ג'ויינים הישנים.

 

נקנה מנוע 350 וגיר 700, עדיין לא הונע, יניע בקרוב טפו טפו טפו.

 

536241_10201203795351835_1453765442_n.jpg

 

בשביל הדשבורד שנהרס לי מפעם שעברה הכנתי יריעות פייבגלאס יפות וצפופות, וחודש הבאה יקנה אפוקסי מתאים בונדו וקדימה לעבודה.

 

כמו כן הוזמנו בראקטים חדשים למשאבת הגה כוח, ולאלטרנטור, פיטינגים לקירור שמן גיר לרדיאטור חיצוני, סט אטמים מלא למנוע ( לא כולל ראשים)+ סט ברגים קומפלט למנוע (לא כולל ברגים לסטרטר לצערי שיוזמנו בנפרד)

 

התוכנית לחודש הבאה תושבות מנוע (כי תושבות של המנוע שיש עכשיו לא מתאימות)

ברגים ואומים חדשים לבודי,הידרס, תפוחי הגה.

 

מקווה שעוד חודש וחצי יהיה בידי את כל החלקים הדרושים על מנת להתחיל להרכיב הכל בחזרה.

 

נאבות נוקו ומחכות לגריז מתאים כדי להרכיבן בחזרה,

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

×
×
  • תוכן חדש...