Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך רדיו דיסק טוב של Pioneer בסביבות ה400-600 שקל בערך, שיהיה לו כניסת AUX חשוב מאוד ושיקרא צרובים.

וגם רמקולים של Kicker ב500 שקל גג

פורסם

זהו שאינלי מושג לאיזה רכב זה, כי הרכב עדיין לא נקנה חח

תכלס מה שאני צריך שיהיה באוטו זה רדיו דיסק ו2 רמקולים, לא משנה באמת אם זה קיקר או לא פשוט שמעתי שזה טוב, בגלל שיש שם סאב בפנים.

ואני לא כל כך מבין בזה

פורסם

עשית סלט..

 

 

א') איך אתה מתכנן לקנות רמקולים לפני שאתה יודע מה מתאים לרכב? (אצא מנקודת הנחה שאתה לא תרצה לעשות בניות מיוחדות וכו').

 

ב) רמקול זה כללי מדי, יש קומפוננט, קואקסיאלי, וסאבוופר.

במידה ואתה רוצה סאבוופר, זה רמקול בפני עצמו שמיועד לנגן תדרים נמוכים הידועים כ- באסים.

במידה ואתה רוצה רמקול קומפוננט, זה רמקול שמיועד לנגן תדרים "אמצעיים", איתו מגיע הטויטר שינגן את התדרים הגבוהים יותר.

במידה ואתה רוצה רמקול קואקסיאלי, זה רמקול שמנגן את כל התדרים, תדרים נמוכים, אמצעיים, וגבוהים, הרמקול הזה יכול לשמע טוב במערכות ללא הגברה ויתן תוצאה מספקת (לאוזניהם של רבים) למערכת ללא סאבוופר.

JL Audio

פורסם
עשית סלט..

 

 

א') איך אתה מתכנן לקנות רמקולים לפני שאתה יודע מה מתאים לרכב? (אצא מנקודת הנחה שאתה לא תרצה לעשות בניות מיוחדות וכו').

 

ב) רמקול זה כללי מדי, יש קומפוננט, קואקסיאלי, וסאבוופר.

במידה ואתה רוצה סאבוופר, זה רמקול בפני עצמו שמיועד לנגן תדרים נמוכים הידועים כ- באסים.

במידה ואתה רוצה רמקול קומפוננט, זה רמקול שמיועד לנגן תדרים "אמצעיים", איתו מגיע הטויטר שינגן את התדרים הגבוהים יותר.

במידה ואתה רוצה רמקול קואקסיאלי, זה רמקול שמנגן את כל התדרים, תדרים נמוכים, אמצעיים, וגבוהים, הרמקול הזה יכול לשמע טוב במערכות ללא הגברה ויתן תוצאה מספקת (לאוזניהם של רבים) למערכת ללא סאבוופר.

 

חחח סורי

מה שחשבתי זה הרמקול הקואקסיאלי (מילה חדשה שלמדתי)

זה כזה חשוב לדעת מה הרכב? כי זה רק רמקולים ורדיו דיסק לא יותר

פורסם

רדיו דיסק אין בעיה לקנות עכשיו, אבל אם תקנה רמקולים במידה 6 וחצי אינטש' וברכב שלך יהיה מקום ל5 ורבע אינטש' - אפשרי להרכבה אבל סתם בלגן מיותר והוצאה של עוד כסף.

×
×
  • תוכן חדש...