Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, אנסה לנסח את השאלה שלי מלפני יומיים יותר טוב :)

 

רכשתי שברולט טראוורס, ואני רוצה לשדרג לו את מערכת המדיה למסך מגע ו-די.וי.די והכי חשוב בלוטות'

 

אני נוסע בעוד כמה ימים לארה"ב ושוקל להביא משם קונסולה של פיוניר או קנווד עם מסך 7 אינטש

 

האם אני יכול לדעת בוודאות שהגודל הזה יתאים למה שיש לי היום בטראוורס?

 

האם נכון לקנות דבר כזה בחו"ל מבחינת אחריות וכו'?

 

תודה,

 

מיכה

פורסם

אם המערכת היא מערכת מובנית, תצטרך גם מתאם מתאים למערכת לא מקורית. בכל מקרה רוב המערכות המקוריות החדשות מתאימות ל2 דין, שזה מה שמערכת 7" תצטרך אם מתאם מתאים כמובן.

 

חיפוש מהיר באיביי העלה את זה

http://www.ebay.com/itm/2007-Up-General-Motors-Complete-Double-or-Single-Din-Radio-Dash-Kit-PKG130-/271139893641?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AChevrolet%7CModel%3ATraverse&hash=item3f21327189&vxp=mtr

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

תודה על התשובה ועל הגדלת הראש!

 

האם המתאם שהצבעת עליו יעשה את העבודה?

 

וגם, האם להערכתך אחסוך משמעותית ברכישת הקונסולה + המתאם בחו"ל + עלות התקנה בארץ?

 

תודה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עוד נקודה שאתה צריך לבדוק-

האם הרדיו תומך בתדרים אירופאים הנהוגים בישראל.

יש קונסולות שאפשר דרך תפריט לשנות את זה, ויש כאלה שלא (ואז אתה תהיה פה בלי רדיו).

פורסם

לרוב זה שווה ,אך כך בחשבון שבארה"ב תדרים ברדיו שונים ולכן יהיו בעיות, יש כמה דגמים של HU שבהם מעבר לתחנות רדיו

 

אירופיות הוא ע"י לחיצה של כמה כפתורים ויש כאלה שזה אפשרי רק ע"י מעבדה אם בכלל.

 

עלות מתאם כזה פה עולה בין 300-600 ש"ח כמה שזכור לי.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

א' אין בעיה. החיטוטי רשת האלה זה הפאן שלי.

ב' כן. אני מניח שתוכל לחסוך. סתם דוגמא:

 

http://www.pompa.co.il/pl_product~AVHP8450BT~109~517.htm

4700 ש"ח

http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Car/DVD-Receivers/AVH-P8400BH

המקביל האמריקאי (נראה ככה, לפחות) באתר של פיוניר ארה"ב (אני מניח שאפשרי בהחלט למצוא בזול יותר)

עולה 780$ לפני מס של שנע בין 7-10 בערך אחוז תלוי בדמינה

בהנחה שיש סיכוי שתעצר במכס - תשלם עוד 30% בערך אם אני זוכר נכון, ממע"מ אתה פטור כי אם אני זוכר נכון לא משלמים מע"מ ששולם במדינה אחרת.

הווה אומר 3750 בערך. חסכון מיידי של 1000 ש"ח.

 

אגב - חיפוש זריז אצל crutchfield

http://www.crutchfield.com/p_1308400BH/Pioneer-AVH-P8400BH.html

העלה שניתן לרכוש אותה ב500$... לפני מס אמרקאי.

2400 בארץ... קאפיש?

 

אם אתה לא יכול הזמין ברשת מפאת זמן, לכל חברה אמריקאית יש מאתר חנויות באתרים שלהם.

 

עריכה:

אני לא מכיר את המערכת סתם בדקתי מערכת יקרה באתר של פיוניר שאפשר למצוא לה מקבילה בארץ.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם זכרוני אינו מטעני, ברגע שעוצרים בנאדם במכס הוא משלם כפל קנס (במקרה הנ"ל- כפול מהמס שהוא היה אמור לשלם = 34% *2)

מצד שני, הביאו לי כבר כמה דברים מארה"ב (HU ואפילו מגבר לוויתן 6 ערוצים מפלצת :-)) אז כל עוד הבנאדם יודע לשרוק בנונשאלאנטיות תמימה, אין סיבה שיתפסו אותו.

פורסם

אישית? הייתי משלם. לא רואה סיבה למה לא. נכון שזה מעצבן, אבל זה החוק.

לאחרונה חזרתי מארה"ב עם שני מכשירים חדשים, עברתי עם אחד בכיס, אחד בתיק. הבחור הסתכל עלי, העביר את המזוודה, שאל עם הלפטופ והמצלמה חדשים, אמרתי שלא (מה שנכון) אמר לי סע לשלום.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

×
×
  • תוכן חדש...