Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היתחדשתי באריה נוסף למשפחה :coupe 504


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כל הכבוד, זה נראה מדהים! :shock:

אם לא היו רואים את הIL בלוחית רישוי של הקטנוע שמבצבצת שם לא הייתי מאמין בכלל שזה פה בארץ!

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני חייב גילוי נאות !

את כל העבודה הקשה שרואים בתמונות עשה יגאל .

כל מה שנותר לי זה רק להרכיב את הרכב !

לא בטוח שהיתי יכול לעשות שיפוץ שלדה ברמה כזאת .

לגבי גלגלים ניתן להשיג סט כזה או דומה לו באירופה .אם תהיה מעוניין אני אשמח לעזור לך !!!

 

אהלן נתן !

 

הבעיה היא לא במציאת סט משומש כזה או אחר נדיר ויפה בגרושים, הבעיה מתחילה מהרגע שצריך להעביר אותם אלינו לישראל. יש לי רזומה בייבא חבילות ענק עד לבית מלאות בחלקי חילוף, רק שאף פעם זה לא היה ג'אנטים, מה גם שהיום יש לי פחות אפשרות להתעסק עם זה. אך בכל מקרה אשמח לשמוע על פתרון לסוגיה שכזאת.

 

ממשיכים לעקוב אחרי העבודה המדהימה על הרכב ! עבודת פחחות כזאת דקדקנית מעוררת בי תחושות בלתי מוסברות :roll::-D - כך צריכה להראות עבודה ! שאפו גדול !

ושוב - בהצלחה !

פורסם
הרכב בצבע כסף מטלי כמו המקור.

לגבי פנים הרכב עוד לא היחלטתי אם זה יהיה עור או בד .

המקור היה ירוק מטאלי.

הפנים היה עשוי קטיפה, כמיטב המסורת הצרפתית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

תודה חן @:wink:

הכוונה היתה צבע אפור מטלי מקורי של הדגם ולא של הדגם הספציפי

הפנים עדיין כטיפה חום.

עוד לא היחלטתי עם זה ישאר ככה או שאני יביא סלון עור חדש .

יש עוד זמן והרבה עבודה לפני שנגיע לזה .

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

יופי של רכב!

תתחדש!

 

כשהסתכלתי בתמונות השיפוץ כשהרכב מפורק ומשופשף או מרוח בצבע יסוד פתאום עלתה לי מול העיניים דמותה של הפיאט 124 ספורט ...

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.


×
×
  • תוכן חדש...