Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף למכורים בלבד? סיבוב בכורה בגולף 7


504L
שימו לב! השרשור הזה בן 4037 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הערב זכיתי "לטעום" מהגולף 7 לסיבוב קצר; דגם 1.2 בסיסי, בעל תה"ל DSG ונעול בגלגלי "15 מכוסים בצלחות פלסטיק אופייניות...

 

לא היתה לי בעיה עם הצמיגים הגבוהים(195/65X15) לו היו מסייעים בנוחות נסיעה רהוטה, אלא שנוחות הנסיעה בדגם זה, בעל המתלה האחורי הפשוט, מהווה נסיגה לעומת הגולף 6.

 

אומר זאת כבר בהתחלה. גולף 7 מהווה נסיגה מקודמתה בתחומים רבים, חלקם חשובים מאד לחובבי הגה - ולא רק להם. ההדיוטות השפוטים ימשיכו להחליף גולף בגולף, אך יתכן שאפילו הם ירגישו שמישהו חסך עליהם.

 

גולף 7 אינה רק קלה מגולף 6 בכ-100 ק"ג, היא גם מרגישה פחות מסיבית, פחות יצוקה. זה מורגש כבר עם פתיחת הדלת - ועם טריקתה. ידיות האיתות והמגבים מרגישות זולות יותר בתנועתן, מראות הצד קטנות, מושב הנהג לוקה בתמיכת גב תחתון. דוושת הגז כבר אינה יוצאת מהרצפה אלא תלויה - ומרגישה זולה יותר. אפילו תא המטען, על אף הנפח המוצהר(והתמוה), נמוך יותר ופחות שימושי במבנהו.

 

פולקסווגן מתגאה בקונסולה מרכזית מוטת הנהג. זה נכון, אך זוית ההטייה כל כך מצומצמת, שממושב הנהג זה כמעט ואינו מורגש. הקונסולה מצופה באותו חומר כסוף שלא אהבנו בתמונות. במציאות, יש לציין, זה נראה - ומרגיש - יותר טוב. עיצוב הפנים מרגיש מכובד, אך אין בו כל שאר רוח, כפי שיש בסיוויק הצ'באק, בפוקוס ואפילו בלאון החדשה.

 

חיצונית, הגולף הזו נראית כמו גולף 6. לגמרי. ספק אם ההדיוטות המכורים ירגישו בהבדלים הויזואליים. גולף בסיסית, פשוטה, ללא פנסי ערפל, ענייה. הפעם, אין כאן אבולוציה עיצובית אלא סטגנציה, כאילו מישהו הרדים את כל מחלקת העיצוב והעיר אותה בחודש האחרון של הפרוייקט. העיקר שיש לה חלונות משולשים בקורה A, כמו לכל מכונית שניה כיום...

 

גולף 6 (אינני מתייחס כאן לגרסאות החמות אלא הרגילות) היתה מכונית מרשימה ביכולותיה הדינמיות. מאוזנת מאד, נוחה ועם הגה, שעל אף שלא היה פטפטן גדול, הצטיין בדיוק, משקל נכון ולא סבל כמעט מהפרעות מצד הגלגלים הקדמיים, המניעים. גולף 6 התגלגלה על הכביש כמו מרצדס קומפקטית עם הנעה קדמית. מרצדס A קלאס הנוכחית לא זכאית למחמאה כזו.

 

גם לא גולף 7. כפי שכבר ציינתי, נוחות הנסיעה פחות מוצלחת, לפחות בדגם זה - ורעשי מנוע נשמעו בתא הנוסעים יותר מהזכור לי מה-6. ההגה סובל ממלאכותיות ומתקשה יתר על המידה עם ההפנייה, בסגנון קוריאני :oops::oops::oops:. גולף 6 לא היתה ספורטיבית, אך הציעה ניהוג רהוט, למי שידע להעריך תכונה זו. גולף 7 מרגישה די סתמית. דינמית, פורד פוקוס הנוכחית אוכלת אותה לארוחת בוקר - משהו שלא ניתן היה לומר על גולף 6, שלפחות נתנה פייט מכובד.

 

עד היום, כל דור של גולף הותיר את חותמו בדרך כזו או אחרת. הראשון היה פורץ הדרך והשובב מכולם, השני היה אותו שובב שהתברגן והתעדן, מהשלישי נזכור בעיות אמינות ואת ה-VR6 המופלאה, הרביעי היה נפלא באולם התצוגה ומאכזב על הכביש, החמישי היה משובח באיכותו ובניהוגו וגילה לנו את שילוב ה-DSG ה-TSI, השישי לקח את איכויות החמישי - ותוך כדי חסכון בעלויות, זיכך אותן. השביעי, לטעמי האישי, מתגלה בינתיים כנסיגה. מישהו בפולקסווגן הגזים עם החסכון. לגמרי.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

קראתי כבר כמה מבחני דרכים של הגולף החדשה בעיתונות הרכב הגרמנית והאמת שכבר בא לי להקיא מהם. איכשהו נראה לי שהביקורת של 504 קצת יותר אובייקטיבית...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל 504 תמיד כותב ביקורות רכב לעניין וגם הפעם הוא עושה זאת. נדמה לי שאני אפילו מזהה סוג של אכזבה באופן אישי מהרכב/רצה לחבב.

 

אחת הסיבות שהביקורות בחו"ל היו מאוד חיוביות, זו הסיבה שרוב המבחנים בחו"ל בוצעו על דגם 2.0TDI שמוצע עם מערך המתלים המתקדם יותר ואבזור כיד המלך כולל כל מערכות הבטיחות המתקדמות שהדגם מוצע איתן.

 

שני דברים שאכזבו אותי בג'טה החדשה (במיוחד) ומהקריאה אני מבין שגם כאן זה המצב - נוחות הנסיעה/עבודת המתלים ומושב הנהג שלי אישית לא היה נוח במיוחד בג'טה והרגיש פשוט מידי לעומת זה של הגולף דור 6 שהיה נוח מאוד גם בדגם הבסיס.

 

לדגם הבסיס יתרון אחד לעומת הקודם (לא נהגתי אז אני לא יודע לגבי שאר הדברים) וזו העובדה ששאר המכוניות המשפחתיות התייקרו והוא נשאר עם אותו תג מחיר, כך שאין לי ספק שלא מעט אנשים יבחרו בגולף "הנחשקת" ולא בפוקוס/i30/אסטרה וכו'. על הנייר לפחות, יש לדגם יתרונות על מתחרים, במיוחד בתחום צריכת הדלק שסביר להניח שתהיה גם בתנאי מציאות בנהיגה נינוחה יום יומית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי פשוט בחו"ל נותנים לבחון את 1.4 140 כ"ס הייליין, לא? או שראיתם גם מבחנים של 1.2 טרנדליין? עכשיו אני עוד יותר בטוח שאוריס עדיפה פה, מסתבר שגם בתחום הנוחות גולף בסיסית כבר לא עולה עליה (גם בביקורת על אוריס היו תלונות דומות על הנוחות) וגם בתחום תא המטען נעשה מהפך, אז מה נשאר היתרון של גולף, סמל בלבד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להגיד שחזיתי את הנולד ? ראו את תגובותיי בשרשור הזה :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3727401#post3727401

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3728821#post3728821

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה של כולנו (אלה שמחבבים את הגולף) היא שעוד לא קם הציבור שיצליח להזיז יבואן מעמדותיו. צ'מפיון, כמו כל ארגון צדקה אחר (למי שזוכר את ההתבטאות השגויה, אך משעשעת, של חביבנו dkny), מחפש למקסם רווחים על חשבון הצרכן. יש מקומות שזה נסבל, ועושה רושם שכאן ממש לא. אז מה? זה יזיז משהו אצל היבואן? איזה עיתון יעיז לרשום משהו שלילי על הרכב הזה?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלא שנוחות הנסיעה בדגם זה, בעל המתלה האחורי הפשוט, מהווה נסיגה לעומת הגולף 6.

 

 

כמו תמיד כיף לקרוא את חוות הדעת שלך - תודה.

 

שאלה לי אליך: האם בגרסאות אחרות של הגולף 7 מותקן מיתלה שונה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת מסקרנת הסתירה בין ההתרשמות כאן לבין התרשמותיהם של כל מיני בוחנים בחו"ל. נכון שהמתלה האחורי והמנועים אינם אלו שנבחנו שם ובכל זאת גם בתחומים בהם לא אמורה להיות שונות בין הדגמים השונים, הממצאים אחרים. כרגיל צריך לחכות למפגש בין הישבן הפרטי לכסא של האוטו הזה. מבחינה חיצונית ולטעמי כמובן מדובר בעיצוב מאוד מוצלח, נמוך יותר, אגרסיבי יותר, פרופורציות מעולות ופרופיל מאוד דומה לגולף 4 מקורה B ועד לקצה האחורי ואפשר להבין גם למה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו תמיד כיף לקרוא את חוות הדעת שלך - תודה.

 

שאלה לי אליך: האם בגרסאות אחרות של הגולף 7 מותקן מיתלה שונה?

 

תודה ידידי. שמח שנהנית.

 

ברוב המכוניות שחולקות את פלטפורמת MQB, ישנם שני סוגים של מתלה אחורי; קורת מתח בדגמים הזולים ורב חיבורי ביקרים/חזקים יותר.

 

בגולף ובאודי A3 השדרוג לרב חיבורי מתבצע כבר ב-1.4TSI המוכר, עם 122 כ"ס.

 

באוקטביה ובלאון החדשות, דגמי בנזין עד וכולל 1.4TSI החדש(140 כ"ס) ישתמשו בפתרון הזול, ל-1.8 יהיה כבר רב חיבורי.

 

במשפחתיות הזולות שתגענה בקרוב לארץ(סיאט טולדו, סקודה ראפיד), ישתמשו בקורת מתח בלבד.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי מאוד את הסקירה הנשכנית. כל הכבוד!

 

פתרת לי לפחות תעלומה אחת - נושא המשקל.

דיאטה של 100 ק"ג לא הולכת ברגל...

זה חייב לבוא על חשבון משהו - עובדה שמרגשים את זה.

גולף קודם כל - תמיד בולטת בתחושה הכוללת של איכות ומוצקות. כנראה משהו הלך לאיבוד בדיאטה.

 

אני מאוד מקווה שמנוע חזק יותר ומתלה אחורי נכון, יחד עם צמיגים נמוכים יותר, ישתלבו עם הדיאטה ויספקו משהו מלבב יותר.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4037 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...